Besedno zvezo lead generation običajno prevajamo kot pridobivanje prodajnih kontaktov. Nekateri uporabljajo tudi izraze kot sta pridobivanje potencialnih strank ali pa pridobivanje prodajnih priložnosti, odvisno od konteksta v katerem se uporablja. Vse te besede pa pomenijo enako - to je dejanje ali proces prepoznavanja in privabljanja potencialnih strank, da kupijo izdelke ali storitve vašega podjetja. Več o pridobivanju prodajnih kontaktov si preberite v našem blogu.
Torej, več leadov pomeni več dobička. Kako pa lahko povečamo število leadov? S kampanjami spletnega marketinga.
Kampanje spletnega marketinga vključujejo izvajanje marketinških strategij na vseh digitalnih kanalih, na katerih obstoječe ali potencialne stranke sodelujejo z blagovno znamko. Z dobro premišljenimi in kakovostno izvedenimi kampanjami spletnega marketinga torej lahko povečamo število prodajnih kontaktov. Zveni preprosto, kajne? V nadaljevanju vam bomo razkrili nekaj nasvetov, kako lahko to storite.
Še prej pa si lahko tukaj bolj natančno preberete, kaj je oglaševalska kampanja.
Optimizacija spletne strani za brskalnike je ena izmed najbolj pomembnih akcij, ko gre za pridobivanje prometa na spletno stran. Večina ljudi, ki išče v brskalniku, odpre prvih pet zadetkov. Skoraj nihče ne odpre druge strani brskalnika, saj ponavadi že na prvi najdejo tisto, kar iščejo, če pa ne, pa ponavadi spremenijo način iskanja. Prav zaradi tega je zelo pomembno, da naša spletna stran ‘rangira na Googlu’ oz., da je med prvimi zadetki, ko nekdo išče naše izdelke ali pa storitve. Da bo spletna stran rangirala, moramo upoštevati naslednje dejavnike.
Moramo biti pozorni na to, da je naša spletna stran optimizirana za mobilne naprave. To pomeni, da je tudi na mobilniku, tako kot na računalniku, slika jasna, se besedilo ne prekriva in je lahko berljivo.
Zelo pomembno je tudi, da se spletna stran zelo hitro naloži, saj če jo ljudje zapustijo v nekaj sekundah, to ne bo pripomoglo k pridobivanju prodajnih kontaktov, temveč bo samo še zmanjšalo vašo stopnjo konverzije. Več o tem, kaj je stopnja konverzije in kako jo povečati, si preberite tukaj.
Pomembne so tudi ključne besede. To so besede, s pomočjo katerih želite, da vas potencialne stranke najdejo. Morate uporabljati dovolj ključnih besed v svojih objavah, pri tem pa morate ostati zmerni in ne pretiravati, saj Google to zazna.
Na spletno stran lahko vključite tudi možnost, da stranke ocenijo vaše izdelke/storitve ali pa svojo izkušnjo na vaši spletni strani, tako boste lahko izboljšali pomanjkljivosti in pokazali strankam, da vam ni vseeno za njih.
SEO optimizacija je eden najučinkovitejših načinov za doseganje ciljnega občinstva. Pomaga vam izboljšati uvrstitev vašega spletnega mesta v rezultatih iskanja, kar pomaga vašemu občinstvu, da vas najde, ko išče izdelke, storitve ali pa informacije, ki jih nudite.
Pay per click (PPC) je oglaševalski model, pri katerem plačujete za klike na povezavo do vašega spletnega mesta. Običajno je povezano z oglaševanjem v iskalnikih, kot je Google Ads ali pa Facebook in Instagram Ads. Verjetno ste že opazili, da je vedno nekaj prvih zadetkov na Googlu označeno kot ‘oglas’.
Ti oglasi imajo na Googlu kar nekaj prednosti, dve najpomembnejši pa sta:
prinašajo hitre rezultate,
omogočajo natančno ciljanje.
Google oglase pokaže le osebam, ki so verjetno zainteresirane za te izdelke oz. storitve. Kar pomeni večjo stopnjo koverzije, torej več možnosti, da bo oseba kupila izdelke ali storitve.
Tudi z vsebinskim marketingom lahko pripomoremo k pridobivanju več prodajnih kontaktov, saj z njim lahko izboljšamo svojo spletno prepoznavnost.
Vsebinski marketing (ang. content marketing) je strateški marketinški pristop, osredotočen na ustvarjanje in posredovanje ustreznih vsebin, s katerimi bi pritegnili in obdržali jasno določeno občinstvo ter ga spodbudili k nakupu izdelkov ali storitev. Pomembna je vsebina! Ta ne bo pomagala le pri pridobivanju potencialnih strank. Izobraževala bo tudi ciljne skupine in jih ozaveščala o vaši blagovni znamki. Pri marketinški strategiji vam bosta v pomoč tudi marketinška avtomatizacija in svetovanje.
Vsebinski marketing vključuje bloge, podkaste, e-knjige, daljše članke, videoposnetke, infografike …
Pri tem je zelo pomembno, da ustvarjate kakovostno vsebino, ki bo koristila potencialnim strankam in bo povezana s tem, kar že iščejo na spletnih brskalnikih. Ko uporabniki vidijo, da objavljate koristne informacije, vam bodo zaupali, da ste dobri v tem, kar počnete. S tem se krepi zaupanje uporabnikov v vaše podjetje.
Z vsebinskim marketingom povečujete tudi avtoriteto svoje spletne strani.
E-mail marketing je lahko zelo donosen način trženja, če ga znamo pravilno izvajati. Najbolj pomembna stvar pri emailingu je personalizacija. Torej, da ne pošiljamo vsem enake maile, temveč razdelimo naročnike v več različnih skupin in vsaki skupini pošiljamo drugačne maile, prilagojene glede na lastnosti ljudi iz določene skupine.
Na svoji spletni strani imejte lahko dostopne obrazce, s pomočjo katerih se bodo potencialne stranke lahko prijavile na vaš emailing. Spodbudite obiskovalce spletne strani, da te obrazce izpolnijo.
Emailinge lahko ustvarite s pomočjo različnih programov kot je recimo Hubspot, ki so avtomatizirani in enostavni za uporabo. Poleg tega pa vam nudijo tudi možnost, da analizirate svoj emailing po tem, ko je že poslan. Ugotovite lahko torej, koliko ljudi je email odprlo, koliko ga je takoj zbrisalo, ali ga je mogoče kdo poslal v nezaželeno pošto itd. Vse te informacije vam bodo koristile pri pisanju emailingov v prihodnosti.
E-mail marketing je zaradi svoje enostavnosti in nizkih stroškov izdelave eden izmed najboljših načinov za ustvarjanje prodajnih kontaktov.
Socialna omrežja vam pomagajo, da ostanete v stiku z občinstvom.
Preko različnih socialnih omrežij lahko delite vsebine, ki jih ustvarjate, torej različne bloge, videoposnetke, članke … Pri tem je zelo pomembno, da ostanete dosledni in zvesti sebi. Poskusite pri vsaki objavi uporabljati barve in pisave, ki so značilne za vaše podjetje. Držite se svojega značilnega načina pisanja, saj vas bodo tako potencialne stranke lažje prepoznale.
Najboljši način, da ugotovite, katera izmed teh petih strategij najbolje deluje za vaše podjetje, je, da jih preizkusite. Upamo, da vam bo naš blog pomagal pri izbiri najbolj učinkovite strategije pridobivanja prodajnih kontaktov s kampanjami spletnega marketinga.