˄

Pridobivanje prodajnih kontaktov - 8 nasvetov za optimizacijo spletne strani

Pridobivanje prodajnih kontaktov je oblika trženja, pri kateri je vse, kar počnete, povezano z enim samim končnim ciljem - povečati število kontaktov. Podjetje za ustvarjanje prihodkov potrebuje prodajo, za prodajo pa morate najprej najti ljudi, ki jih zanimajo vaši izdelki in storitve. Pridobivanje prodajnih kontaktov torej pomeni, da te ljudi poiščete ter poskrbite, da postanejo vaše stranke.

 

Brez zadostnega števila potencialnih kupcev in ustrezne metode ustvarjanja potencialnih kupcev se vam lahko zgodi, da boste morali uporabiti metodo hladnega klicanja in pošiljanja e-pošte. To lahko negativno vpliva na vašo blagovno znamko in zmanjša vašo verodostojnost. Vse to pa je mogoče rešiti s strategijo pridobivanja prodajnih kontaktov, ki je dobro usklajena z vašimi poslovnimi cilji.  

 

Na sliki je miselni vzorec, v katerem so naštete prednosti pridobivanja prodajnih kontaktov. To so: krajši prodajni proces, večje občinstvo, več priložnosti, večji prihodki in grajenje blagovne znamke.

 

NASVETI ZA OPTIMIZACIJO SPLETNE STRANI

 

1. Odlična uporabniška izkušnja 

 

Z dobro uporabniško izkušnjo lahko dosežete veliko. Če je iskanje na spletnem mestu enostavno in obiskovalci niso nenehno bombardirani z obvestili, vam bodo zaupali. 

 

Razviti preprosto spletno mesto je enostavno, zagotoviti dobro uporabniško izkušnjo pa ne. Spletno mesto lahko enostavno razvijete in oblikujete po nizki ceni, če najamete začetniške razvijalce ali se izdelave lotite sami. Toda če ne razumete uporabniške izkušnje in osnov oblikovanja, boste na koncu imeli slabo spletno stran. 

 

Spletno mesto je tako dobro, kot je dobra izkušnja, ki jo zagotavlja obiskovalcem. Uporabnike spletna stran odvrne, če se nalaga več kot 3 sekunde. Zato morate pri oblikovanju spletnega mesta veliko pozornosti nameniti pospeševanju spletnega mesta in skrajšanju časa nalaganja. 

 

Kontaktirajte nas za izdelavo spletne strani

 

2. Najboljše SEO prakse

 

Z optimizacijo brskalnikov lahko iskalni mehanizmi natančno razvrstijo in kategorizirajo vašo spletno stran. Če vaše spletno mesto ni pravilno urejeno, morda ne bo imelo toliko obiskovalcev, kot ste pričakovali, vaš promet pa se bo občutno zmanjšal. 

 

SEO se osredotoča na pridobivanje vidnosti. To dosežete z raziskovanjem ključnih besed in učinkovito uporabo le teh na spletni strani. Pri tem morate biti pozorni, da jih ni preveč. Če so ključne besede v besedilu prevečkrat uporabljene, bo vaša spletna stran slabo ocenjena, kar bo vplivalo na njen doseg in pridobivanje strank. 

 

Nujna je tudi uporaba meta oznak in drugih metapodatkovnih informacij, da bo vaše spletno mesto lažje najti in uporabiti. Ustreznejša kot je vsebina vašega spletnega mesta, večji je vaš doseg, z večanjem dosega pa boste imeli več potencialnih strank in prihodkov. 

 

Na sliki je grafika SEO.

 

3. Privlačni naslovi in CTA (call to action)

 

Pozivi k akcijam ali CTA imajo odločilno vlogo pri pridobivanju prodajnih kontaktov za vašo poslovno spletno stran. Izvajanje praks SEO sicer lahko pripelje do vašega podjetja, vendar so CTA-ji tisti, ki obiskovalce zadržijo na strani in jih spodbudijo k nadaljnjemu raziskovanju. 

 

CTA mora v bralcu vzbuditi radovednost in ga naravno usmeriti k dejanju, ki želite, da ga opravi. Postavite ga lahko na katerokoli stran in ga uporabite za pridobivanje več podatkov o obiskovalcu ali pa ga preusmerite na nekaj bolj zanimivega, kjer se bo navdušil nad vašimi storitvami. 

 

Če želite izvedeti več o tem, kam namestiti CTA za največji učinek, morate analizirati zasnovo svojega spletnega mesta ter ugotoviti vroče točke in območja velikega zanimanja, pri čemer vam lahko pomagamo mi

 

Največ truda morate vložiti v ustvarjanje privlačnih CTA za domačo stran in ciljne strani izdelkov.

 

Grafika prikazuje CTA (call to action) oz. poziv k dejanju.

 

4. Brezplačne ponudbe

 

Ko nekaj ponudite brezplačno, z obiskovalcem ustvarite odnos, ki ga spodbudi, da z vami sodeluje. 

 

Ko obiskovalcem ponudite darilo, jih lahko prosite za nekatere podatke, kot sta e-pošta in telefonska številka. To je pridobivanje prodajnih kontaktov, ki jih poskusite pretvoriti v poslovne priložnosti.

 

Zagotavljanje brezplačnih ponudb in daril je eden najboljših načinov za pretvorbo potencialnih kupcev v stranke. Vsako podjetje, ki temelji na izdelku, potrebuje prodajo, ki jo lahko doseže tako, da se odpove majhnemu delu svoje naložbe zavoljo vzpostavljanja pomembnih odnosov s strankami. 

 

Grafika prikazuje brezplačno darilo.

 

5. Klepet v živo

 

Klepetalni roboti in funkcije klepeta v živo vašim obiskovalcem pomagajo pri interakciji in hitrem iskanju stvari na spletnem mestu. Z inteligentnimi klepetalnimi roboti lahko zbirate podatke, poskušate razumeti vedenje obiskovalcev in jim nato ponudite prave stvari.

 

Roboti pomagajo obiskovalcem poiskati informacije na spletnem mestu, ne da bi bili odvisni od drugih. Vse to močno izboljša uporabniško izkušnjo, umetno inteligenco pa lahko uporabite tudi za analizo vedenja uporabnikov in nato bolje postrežete strankam. 

 

Grafika prikazuje robota, ki s strankam v realnem času pomaga na spletni strani.

 

6. E-poštno trženje ali e-novice

 

E-poštno trženje je eno izmed najbolj ekonomičnih in donosnih trženjskih orodij, ker se zelo enostavno lahko povežete s širokim občinstvom. Obiskovalcem lahko ponudite posebne ugodnosti in ekskluzivno vsebino, da se prijavijo na vaše novice. Tako ostanete v stiku s svojim občinstvom in jih pripravite do tega, da se bodo redno vračali na vaše spletno mesto.

 

Grafika predstavlja posredovanje sporočil, torej e-poštno trženje ali e-novice.

 

7. Obrazci

 

Z dodajanjem obrazcev bo pridobivanje prodajnih kontaktov potekalo hitreje. Te podatke lahko analizirate in odkrijete vzorce pri svojih obiskovalcih, potem pa jih lahko razvrstite v skupine in jim pošiljate ponudbe, ki jih zanimajo. 

 

Grafika predstavlja izpolnjen obrazec.

 

8. Personaliziranje in preizkušanje

 

Bolj ko je vaš pristop personaliziran, bolj verjetno je, da boste pridobili stranko za vse življenje. Ne obstaja univerzalni recept za ustvarjanje prodajnih kontaktov, zato morate vedno znova preizkušati in testirati različne pristope. Svoje spletno mesto lahko optimizirate na način, ki je najbolj smiseln za vaše podjetje, in še naprej preizkušate rezultate, dokler ne izboljšate in najdete popolne metode. 

 

Na grafiki je človek pred tablo. Grafika predstavlja analiziranje podatkov.

 

Pridobivanje prodajnih kontaktov ni enostavno, vendar vam optimizacija spletnega mesta pri tem lahko pomaga. Če boste upoštevali zgoraj navedene nasvete, boste zagotovo opazili razliko pri poslovanju.

 

Pro marketing logo