Marketinška strategija

Marketinška strategija

Skok v nov projekt brez pripravljene vsaj osnovne marketinške strategije je kot odhod v živilsko trgovino brez nakupovalnega listka in s praznim trebuhom. Zaključimo s preveč zapravljenega denarja in to v čisto zgrešene namene. Tako je tudi pri projektih: cilj ni dosežen, sredstva porabljena, čas zapravljen in še bi lahko naštevali. Marketinška strategija je pogosto korak, ki ga marsikdo želi preskočiti, vendar verjemite, da je čas, namenjen postavitvi dobre marketinške strategije, najpomembnejša investicija vsakega projekta.

Zato v Pro Marketingu z našimi naročniki v vsak večji projekt nikoli ne gremo brez natančno oblikovane marketinške strategije. Poglaviten cilj je, da na ta način pri vas najdemo konkurenčno prednost in da v očeh javnosti nastopite kot prodorni, trendovski, vizionarski in predvsem unikatni ter drugačni od velike večine. Najboljša metoda pri pripravi in prepoznavi naštetega je delo po SWOT analizi, kjer za vašo branžo oziroma blagovno znamko in izziv, ki je pred vami, natančno pregledamo trg, vašo najtesnejšo konkurenco, priložnosti in morebitne omejitve. Nato sledi načrtovanje aktivnosti za dosego cilja in samo izvajanje aktivnosti po vnaprej natančno pripravljeni časovnici oziroma strategiji.

Pri izdelavi upoštevamo in zajemamo za nas najbolj ključne elemente vsake dobre marketinške strategije, ki so:

  • primarni in sekundarni cilji (komunikacijski in marketinški),
  • metode dela pri doseganju ciljev,
  • ton in stil komuniciranja
  • razpoložljiva sredstva,
  • najbolj tipične persone,
  • časovnico,
  • predpostavke,
  • celostno grafično podobo,
  • slogan kampanje in namen*
  • morebitne omejitve
  • in priprava kriznega plana.

* podjetje mora imeti izdelano vizijo, kaj želi sporočiti in doseči. Če tega nima razdelanega, je nesmisleno vstopati v nov projekt, saj nima prav veliko možnosti za uspeh.

Zaupajte nam, saj vam bomo pomagali razčleniti misli, želje in jih pretopili v načrt. Ugotovili bomo, KAJ želite in KAKO bomo to skupaj dosegli.

Pri svojem delu sledimo projektni metodi in ves čas spremljamo, da sledimo korakom, smo časovno učinkoviti, sproti vestno komuniciramo, poročamo in sodelujemo z naročnikom, pošiljamo materiale v pregled in potrditev. S tem načinom zmanjšamo prostor za nerazumevanja, komunikacijske šume in različne interpretacije ter prihranimo na času, ki ga zato usmerjamo v doseganje zadanega cilja.

Kontaktirajte nas - izdelan imamo izhodiščni marketinški modul, ki služi natančni izdelavi personalizirane marketinške strategije za vaše podjetje, ki vam bo služila tudi kot odlična odskočna deska za samostojno pripravo kasnejše, manjše marketinške kampanje, pri kateri smo nato za vas z veseljem zgolj v vlogi mentorja in svetovalca.