Grafično oblikovanje

Grafično oblikovanje

Zagotovo ste kdaj naleteli na nepoenoteno grafično podobo brez ene same rdeče niti. Barvna lestvica na različnih mestih odstopa, en odtenek ni enak drugemu, fonti oziroma pisava vsakokrat drugačna, ravno tako postavitve in še kaj. Uporabnika to zmede, jasno ne vedo, kaj sploh delate in k čemu stremite. Najslabše pa je, da o vas na tak način sploh ne more imeti nikakršnega priklica.

Še otroci izstrelijo, za koga oziroma natančneje katero blagovno znamko gre, ko vidimo nežno vijoličasto barvo. Enako velja za tri vzporedne črtice ali odebeljeno kljukico. Asociacije vodijo k znamki oziroma podjetju. In zakaj je tako? Ker imajo taka podjetja natančno izdelano grafično podobo, pri kateri vztrajajo pri vseh komunikacijah in materialih.

Zato komunicirajte s svojimi strankami tudi na vizualni ravni. Svoje ideje podprite z domiselno kreativo, do katere pridete s pomočjo naših Pro Marketing grafičnih oblikovalcev. Na podlagi dolgoletnih bogatih izkušenj na področju grafičnega oblikovanja bodo za vas pripravili izviren, prodoren in pomenonosen CGP podjetja (celostna grafična podoba).

Skupaj tehtno razmislimo, izberemo in smiselno povežemo vizualne in izkustvene stične točke vaše blagovne znamke in tako tudi ob vaši kasnejši vestni uporabi elementov celostne grafične podobe ustvarimo pri uporabnikih pozitiven dolgoročni priklic in spodbudimo njihove poslovne odločitve.

Dizajn je kot arhitektura, ki poslu da obliko, težo in blagovni znamki dodano vrednost. Razkriva nastanek, poslanstvo in pripoveduje zgodbo.

Grafično oblikovanje sporoča najpomembnejše vidike vaše blagovne znamke, spodbuja zvestobo, povezuje vašo ekipo in sega po doseganju poslovnih ciljev.

Stopite v stik z nami. Povabili vas bomo na neobvezujoč sestanek in vam predstavili nekaj možnosti, pisanih na kožo vašega poslanstva, ki ste si ga zadali.

Kontaktirajte nas