˄

Optimizacija spletne trgovine: 6 korakov za povečanje stopnje konverzije

Na vsakem koraku, od domače strani pa vse do blagajne, želijo biti stranke prepričane, da se odločajo pravilno in da je prodajalec vreden zaupanja.

Kot lastnik spletne trgovine se verjetno zavedate, da je v postopek vključenih več uporabniških interakcij.

Uporabniku prijazna in optimizirana platforma za spletno trgovino danes ni le gonilo uspeha, temveč je nujna. Vse več podjetij vlaga v popolno spletno nakupovalno izkušnjo in si zastavlja vprašanja, kot so: ‘Kako enostavno je kupiti izdelke? Koliko klikov potrebujejo za nakup? Ali lahko nemoteno preidejo iz naših socialnih omrežij na pravo podstran spletne trgovine?’ 

 

Ne glede na to, s katerimi metodami pripeljete ljudi v svojo spletno trgovino (vsebinski marketing, oglaševanje itd.), je vsak obiskovalec, ki odide, ne da bi oddal naročilo, zamujena priložnost. Zato je za povečanje prodaje in s tem dobička nujno uporabljati tehnike optimizacije stopnje konverzije (CRO- conversion rate optimization).

 

Kaj je konverzija spletne trgovine?

 

Za tiste, ki niso seznanjeni, ali pa morda za tiste, ki se prvič srečujejo s spletno trgovino: konverzija obiskovalca spletne trgovine spremeni v kupca. (Za več nasvetov, kako sploh izdelati spletno trgovino pa si preberite naš blog). 

Z drugimi besedami: obiskovalec opravi želeno dejanje, na primer opravi nakup ali pa celo izpolni obrazec.

Pomembno se je zavedati, da se stopnja konverzije v spletni trgovini razlikuje za trgovine, ki prodajajo fizične izdelke, in trgovine, ki prodajajo storitve.

 

 

 

Kaj je dobra stopnja konverzije v spletni trgovini?

 

Če 2 od 100 ljudi, ki obiščejo vašo trgovino, izvedeta želeno dejanje, je stopnja konverzije 2 %.

Konvencionalna modrost pravi, da je dobra stopnja konverzije nekje od 2% do 5%.

Povprečna stopnja konverzije v vseh trgovinah je 2,77 %. 

Ta številka se razlikuje glede na številne dejavnike, vključno z napravo, ki se uporablja za nakupovanje, lokacijo kupca, vašo panogo in drugimi dejavniki.

 

Stopnjo konverzije spletne trgovine lahko najdete v storitvi Google Analytics in drugih orodjih. Google Analytics upošteva razmerje med številom opravljenih transakcij in številom edinstvenih sej obiskovalcev.

 

Ko izmerite trenutno stopnjo konverzije, si postavite kratkoročni dosegljivi cilj. Če je na primer trenutna stopnja 2,1 %, si postavite cilj 2,4 % v dveh mesecih. Nato izberite orodja in taktike, ki jih želite uporabiti za povečanje stopnje konverzije. Nekatere izmed njih si bomo ogledali v nadaljevanju.

Konec koncev, višja ko je stopnja konverzije, tem bolje.

 

Pro Marketing - spletne trgovine.

 

Kako optimizirati spletno trgovino?

 

  1. Optimizacija domače strani

 

  • Dodajte fotografijo osebe

Vključite fotografijo nasmejane stranke (ali modela, s katerim se obiskovalci lahko poistovetijo), da si bodo kupci lažje predstavljali, kako uživajo v vašem izdelku.

 

  • Navedite svojo prodajno vrednost

Katero težavo vaših strank lahko rešite? Kakšna je vaša edinstvena prodajna ponudba? Preprosto povedano, zakaj bi se morali obiskovalci zanimati za vaše izdelke ali storitve?

 

  • Izboljšajte navigacijo

Struktura in navigacija vplivata na uporabniško izkušnjo celotne spletne trgovine. Vaši meniji morajo prikazovati ponudbo izdelkov, vendar ne smejo biti tako preobsežni, da kupci ne bi mogli najti izdelkov, ki jih iščejo.

 

          2. Pišite prepričljive opise izdelkov

 

Opisi izdelkov morajo biti jedrnati, prepričljivi in ustrezni.

Odražati morajo posebne potrebe vaših idealnih strank in govoriti njihov jezik.

Uporabljajte kratke točke in odstavke, ki so lahko berljivi. Vključite osebnost svoje blagovne znamke, da bodo opisi edinstveni in primerljivi.

 

Pro Marketing - spletne trgovine.



          3. SEO optimizacija strani izdelkov

 

Če obiskovalci že iščejo izdelke, ki jih ponujate, boste imeli veliko več možnosti za prodajo.

 

Če želite pridobiti več strank, morate svoje strani z izdelki optimizirati za SEO, da boste pridobili več organskega prometa, to pa dosežete tako, da:

  • optimizirate ključne besede za vsako stran izdelka,

  • uporabite meta naslove in opise,

  • optimizirate izkušnjo za mobilne naprave,

  • vzpostavite povratne povezave,

  • pišete bloge.

 

          4. Vključite pozive k akciji (CTA - call to action)

 

Verjeli ali ne, ljudje želijo - in včasih tudi potrebujejo -, da jim poveste, kaj naj naredijo. Uporabite klice k akciji (CTA), ki bodo obiskovalce usmerili. Učinkoviti CTA lahko uporabnikom pomagajo pri boljši navigaciji in povečajo število konverzij.

Vaš cilj je, da obiskovalci opravijo nakup. Tega ne prepuščajte naključju. Več o nakupni poti stranke si preberite tukaj

Na internetu je veliko motečih dejavnikov. Prevzeti morate odgovornost in strankam z jasnim in močnim pozivom k akciji (CTA) povedati, kaj naj storijo.

 

Pro Marketing - spletne trgovine

 

          5. Razmislite o mobilni izkušnji

 

Dandanes lahko kupci na dosegu roke kupijo praktično vsako blago ali storitev na svetu. Velika skupina ljudi, ki ima pametni telefon, ga verjetno uporablja za spletne nakupe. 

Če želite doseči stranke na mobilnih napravah, morate dati prednost mobilni izkušnji. Prednostna mobilna izkušnja pomeni, da mora biti za obiskovalca, ki si vašo domačo stran ogleda z mobilne naprave, le-ta preprosta in se po njej lahko enostavno premika. Izogibajte se bleščečemu in zapletenemu oblikovanju, ki vas bo le oviralo.

 

          6. Poudarite razprodajo

 

Vsi imajo radi razprodaje, zato je pametno, da na domači strani prikažete vse trenutne akcije. Na spletni strani imate lahko tudi jasno označen in lahko dostopen razdelek o razprodaji.

Sezonske razprodaje lahko na primer promovirate na domači strani, v navigaciji spletne trgovine pa imate stalen razdelek o razprodaji.

 

 

Zaključek

 

Za optimizacijo spletnih trgovin ni univerzalne strategije.

 

Namesto da slepo sledite taktikam ali lovite svetleče predmete, pri oblikovanju spletne trgovine vedno dajte prednost uporabniški izkušnji.

 

Kontaktirajte nas za optimizacijo e-trgovine

 

Pro marketing logo