Pod pojmom plačljivo oglaševanje razumemo vse vrste objav izdelka ali storitve, za prikaz katerega plačamo.
Izvajamo ga na Googlu: velika večina k pojmu "Google oglaševanje" prišteva le Google Adwords oglaševanje, kljub temu, da je možnosti promocije, oglaševanja in prodaje preko Googla še kar nekaj. Google Adwords oglaševanje je sicer najbolj razširjeno plačljivo oglaševanje, ki omogoča, da se (preko zakupa ključnih besed) vaše spletne strani prikažejo na prvi strani Googla takoj, ko uporabniki v iskalnik vtipkajo določene besede (t.i. ključne besede oziroma keywords).
Zraven "klasičnega" zakupa ključnih besed, omogoča Google Ads oglaševanje tudi druge oblike oglaševanj:
Facebook lahko izkoristite kot brezplačno orodje za povečanje prepoznavnosti vašega posla, komunikacije s sledilci in osveščanje o produktu/storitvi, ki ga ponujate. Seveda ni čisto brezplačno, saj morate investirati ogromno časa, da dosežete točko preloma, ko postanejo vaši sledilci tudi vaše stranke. Poleg tega je pomemben kanal plačljivega oglaševanja. V bistvu gre za ciljno premišljeno organsko oglaševanje. Vendar ni vse tako enostavno, kot je videti na prvi pogled, saj Facebook nenehno spreminja parametre. Potem je tukaj e delitev na enostavno plačljivo oglaševanje in tisto napredno. Razlika je, da lahko pri slednjemu veliko bolj ciljno naravnate oglase, da resnično dosežete pravo ciljno skupino - vaše potencialne kupce. Ker je zadeva precej kompleksna, smo tu za vas mi z našo ekipo.
Oglaševanje na Instagramu postaja vse bolj in bolj priljubljeno, saj Instagram temelji na vizualnih elementih, ki so posebej mamljivi in nas pritegnejo. Ljudje smo vizualna bitja in prva stvar, ki nas potegne, je lep izdelek, torej fotografija.
Prav tako pa tudi pri Instagramu spreminjajo in prilagajajo algoritem, ki vpliva na prikazovanje objav. Ker je zadeva precej kompleksna, smo vam tudi tu na voljo z našo ekipo.
S 562 milijoni uporabnikov velja za največje svetovno poslovno-socialno omrežje. Poleg svojega prvotnega cilja - združiti in povezati posameznike iz poslovnega sveta - je LinkedIn postal tudi prodorna oglaševalska platforma, ki zaradi svojih specifik omogoča natančno ciljanje uporabnikov. LinkedIn je pravo omrežje ravno za tiste, ki stremite oziroma imate največji potencial pri B2B prodaji izdelkov ali storitev. Ekipa Pro Marketing bomo za vas odprli profil, ga opremili z vsemi pravimi informacijami in podatki, vam razložili delovanje platforme. Sledila bo priprava marketinške strategije s ključnimi ciljnimi skupinami in cilji ter priprava vsebinskih in vizualnih materialov ter nenazadnje objavljanje, spremljanje in optimiziranje rezultatov.
Plačljivo oglaševanje omogoča ožje usmerjeno ciljanje naslovnikov. Targetiramo lahko na podlagi demografskih podatkov, preteklih nakupov, opuščene košarice, zgodovine iskanj itd. Torej operiramo s podatki, ki jih lahko obrnemo v vaš prid in tako z našo Pro Marketing ekipo za vas dosegamo najboljši možen izplen.
Naredimo preprost test, po katerem boste razumeli pomen pomembne vloge plačljivega oglaševanja za vaš posel.
Predstavljajmo si: odprete fizično trgovino. Je lepa, svetla, prostorna in moderna. Take še ni. Ponuja najbolj trendovske izdelke in vi ste v to vložili kup denarja oziroma lastnih trdo prigaranih prihrankov. Vložili ste jih v svoj posel, v razvoj, z mislijo, da boste nekega dne iz enega evra naredili dva in tako naprej. Pa vendar. Trgovina se nahaja ob cesti, po kateri pa se le redko kdo pripelje mimo.
Tukaj se nam zastavi ključno vprašanje: kaj nam torej pomaga, če smo zasnovali
če za nas le malo kdo ve.
In čisto nič drugače ni na spletu. Pripravili ste novosti, visoko razvit izdelek ali storitev, obiska spletnega mesta pa ni, enako velja tudi za oddana povpraševanja ali nakup.
In tu pridemo v poštev mi, Pro Marketing, s skrbno načrtovano rešitvijo - optimalno postavljeno in usmerjeno oglaševanje na primernih kanalih. Na kanalih, kjer se nahajajo vaši potencialni kupci.
Gre za način spletnega oglaševanja, kjer skušamo za vas kot oglaševalca pozornost pridobiti tako, da obiskovalcem nudimo oglasne vsebine, ki so v skladu z uporabniško izkušnjo glede na spletno mesto, kjer oglašujemo.