Upravljanje socialnih omrežij

Upravljanje socialnih omrežij

Kaj so socialna oziroma družbena omrežja?

Gre za številne aplikacije, spletne platforme, ki nas povezujejo kot družbo, posameznike in skupine. Upravljanje socialnih omrežij pomeni, da skupaj z vami postavimo smernice in cilje ter v vašem imenu objavljamo vsebine na socialnih omrežjih, po želji skrbimo za odgovore sledilcem in vam poročamo o uspešnosti. Če bi vedeli, da je upravljanje socialnih omrežij tako enostavno predati, bi se za to zagotovo odločili že prej.

Kaj nam socialna omrežja omogočajo?

  • oblikovanje seznama uporabnikov (sledilcev oziroma followerjev), s katerimi smo na socialnih omrežjih tesno in dobro povezani
  • prikazovanje in deljenje zamisli, dejavnosti, dogodkov in interesov znotraj svojih socialnih omrežij.

Najbolj uporabljena socialna omrežja so:

  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • WhatsApp
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Snapchat
  • TikTok
  • Pinterest

Ali je pomembno, da smo kot blagovna znamka prisotni na socialnih omrežjih?

Ekipa Pro Marketing brez večjega pomisleka odgovarja: zelo priporočljivo je, da ste na socialnih omrežjih prisotni, če se na njem zbirajo vaše potencialne stranke. To pa lahko ugotovimo s pomočjo analize.

Klasično oglaševanje se marsikje umika in v ospredje bolj in bolj vztrajno prihaja digitalna oblika, kjer vsak dan zraste kakšna nova, napredna in mamljiva platforma.

Socialna omrežja zato omogočajo učinkovito trženje, ki je blagodejno za poslovanje, ne glede na to, ali gre za velika ali majhna, nova zagonska podjetja ali uveljavljene blagovne znamke. Torej vsekakor tudi za vas, ne glede na to, na kateri točki rasti podjetja se trenutno nahajate.

Kot zanimivost:

82 % Slovencev od 16 do 74 let uporablja socialna omrežja oziroma vsaj eno od platform, tj. nekaj čez 1,25 milijona vseh prebivalcev Slovenije. Na socialnih omrežjih po lastni oceni v povprečju preživijo vsaj eno uro na dan. Dober potencial za nagovarjanje, se strinjate?

Kaj je poleg prisotnosti in prodaje na socialnih omrežjih dodana vrednost?

Vsekakor so te platforme bistveno zbližale kupce in podjetja pri komunikaciji, torej pri vzpostavljanju in ohranjanju stikov.

Poleg tovrstne učinkovitosti je prednost socialnih omrežij tudi cenovna učinkovitost in možnost prilagajanja oglaševalskega proračuna. Če govorimo o upravljanju socialnih omrežij, je naša naloga, da redno spremljamo uspešnost oziroma učinkovitost posameznih objav. Z drugimi besedami, načinu, ki pridobi največ pozornosti in sodelovanja sledilcev ter konverzij.

S socialnimi omrežji so večjo priložnost dobila tudi manjša podjetja, ki si prej morda niso mogla privoščiti dragih televizijskih oglasov ali velikih oglasnih panojev. S predstavljanjem vaše zgodbe se vam povečajo možnosti za prepoznavnost podjetja, z njo pa gradite tudi svojo podobo in povezanost s sledilci. Prepustite upravljanje socialnih omrežij nam in vse našteto zgoraj dosežite bolj enostavno.

Toda samo upravljanje socialnih omrežij za podjetja ni enostavno. Delo zahteva natančnost, dober premislek, izdelano marketinško strategijo, vestno objavljanje in sposobnost kriznega komuniciranja.

Zato to skrb zupajte nam, da jo za vas prevzamemo skupaj z našo ekipo Pro Marketing z bogatimi izkušnjami na področju upravljanja socialnih omrežij.

Kontaktirajte nas