Vsebinski marketing je marketinška tehnika, strateški pristop ustvarjanja in deljenja pomembnih in koristnih vsebin z namenom, da jasno določeno občinstvo pritegnemo in pripravimo do sodelovanja. Vsebinski marketing je načrtovanje, ustvarjanje, distribuiranje, deljenje in objavljanje vsebin, s katerimi bomo za vas dosegli ciljno občinstvo.
Drugače povedano je vsebinski marketing ustvarjanje brezplačne vsebine, ki bo pritegnila vaše potencialne kupce in jih spremenila v kupce in obstoječe kupce spodbudila k ponovnim nakupom.
Pri vsebinskem marketingu govorimo o vsebini, ki se nahaja:
Tako je, pri vsebinskem marketingu ne gre za direktno prodajanje, temveč za pomoč uporabnikom, nudenje pomoči za reševanje njihovih težav, stisk in problemov in konec koncev tudi za ustvarjanje skupnosti.
Samo pomislite na številne članke, prispevke, blog zapise in podobno. Pomislite tudi, kaj v vas vzbujajo na dolgi rok, če veste, da to mesto postreže s koristnimi informacijami, nasveti in podobno. Je to zaupanje, kredibilnost, zanimanje in vračanje? Prav zaradi tega se pri nakupni odločitvi prej odločimo za takega, ki ve, kako se stvari streže, pozna svoj posel in širše, spremlja trende in novosti ter tudi nas kot uporabnike oziroma kupce redno izobražuje.
Pri vsebinskem marketingu dosledno in redno ustvarjamo ter delimo vsebine in tako gradimo prepoznavnost in zaupanje. Ob poplavi oglasov na vseh medijih in kanalih smo se ljudje naučili ignorirati oglasna sporočila. In vaši uporabniki niso nobena izjema! Našo pozornost si zasluži le majhen odstotek izvirnih in kreativnih oglasov, saj smo pozornost “rezervirali” za tisto, kar nas dejansko zanima.
Cilj vsebinskega marketinga je pridobitev vaših dobičkonosnih in zvestih kupcev. Vsebinski marketing pomaga izboljšati prepoznavnost vaše blagovne znamke, povečati vašo prodajo, se povezati s ciljnimi skupinami in pritegniti potencialne stranke.
Kontaktirajte nas