SEO - Optimizacija spletnih strani

SEO - Optimizacija spletnih strani

SEO (Search Engine Optimisation) je kratica, ki označuje izvajanje različnih aktivnosti na in izven vaše spletne strani, z namenom, da internetno stran uvrstimo na prvo stran Googla, saj danes le redko kdo pogleda dlje kot na prvo stran.

SEO optimizacija je v Pro Marketingu proces, ki zajema več aktivnosti:

  • aktivnosti, povezane s popravki in modifikacijami NA spletni strani (t.i. onsite SEO optimizacija)
  • aktivnosti, povezane z izvajanjem spletnih korakov, IZVEN spletne strani (t.i. offsite SEO optimizacija)
  • tehnične modifikacije spletnih strani z namenom izboljševanja uporabniške izkušnje (t.i. tehnična SEO optimizacija)

Naš glavni cilj SEO optimizacije je pridobivanje obiskovalcev na vašo spletno stran, pri čemer se za doseganje tega cilja ne poslužujemo plačljivih metod spletnega oglaševanja. Gre torej za povsem organski domet. Drugače rečeno, znati moramo “brati” uporabnikove misli: kako razmišlja, kaj vpisuje, ko išče določen izdelek ali storitev. Kaj torej vpiše, ko išče rešitev za svojo težavo oziroma izziv.

SEO optimizacija je najugodnejši način za dolgoročno privabljanje obiskovalcev Googla na spletno mesto, prinaša pa tudi številne druge prednosti:

  • SEO optimizacija omogoča podjetjem enake možnosti za borbo za najvišja mesta na Googlu (s plačljivim oglaševanjem imajo večje možnosti za najvišje uvrstitve svojih oglasov predvsem tisti, ki plačajo največ).
  • SEO optimizacija prinaša t.i. pasiven, konstanten obisk na spletno stran. Kakovostne spletne vsebine, ki hkrati upoštevajo aktualne SEO smernice in pravila, ostajajo na vrhnjih mestih Googla (dokler konkurenčne spletne strani ne pripravijo boljše vsebine)
  • je odlična podlaga za nadaljnjo, organsko/naravno rast spletne strani z dodajanjem vedno novih ključnih besed, s katerimi se uvrščamo na prva mesta na Googlu
  • SEO optimizirane vsebine (npr. blog zapisi) služijo tudi kot odlična, dodatna promocija za spletno stran na socialnih omrežjih
  • omogoča pasiven zaslužek, saj je dela, po tem, ko je spletna stran uvrščena na prvo stran Googla, bistveno manj kot pred tem, ko se spletna stran še “dviguje” proti prvim mestom na strani Googla.

Najprej za vas pripravimo SEO STRATEGIJO

Dobro zasnovana strategija je bistvena pri optimizaciji. Optimizacija strani namreč pomeni kar nekaj dela. Prav tako rezultati niso vidni čez noč, temveč bolj s tedni ali kar meseci.

Ker pri Pro Marketingu pripravimo dobro strategijo za optimizacijo vašega spletnega mesta, bo dejavnost na tem področju učinkovala hitreje. Naša SEO strategija temelji na analizah iskanj, analizi spletne strani in analizi tekmecev. To so ključni podatki, ki nam omogočajo, da takoj prepoznamo pomanjkljivosti in priložnosti. Na podlagi tesnega sodelovanja z naročnikom in dobro zajetih zgornjih podatkov lahko izvajamo optimizacijo. Dejavniki kot so zaupanja vredno medsebojno delo, redna predaja pravih informacij in izsledkov tu igrajo pomembno vlogo.

On-site optimizacija

Izvajanje SEO aktivnosti, ki spadajo v okvir izvajanja aktivnosti na vaših spletnih straneh, se imenuje ON-SITE optimizacija.

Onsite SEO faktorji namreč vplivajo na višje uvrščanje spletnih strani na Googlu (t.i. ranking factors).

Med "strogo gledano", priporočene onsite SEO faktorje/elemente/pravila, ki jih zajema onsite SEO optimizacija, SEO strokovnjaki prištevamo in ves čas skrbimo:

  • da nagovarjamo pravi namen uporabnikov Googla, ki določene besede vtipkajo v Google
  • da tem uporabnikom prikazujemo pravo/ustrezno vrsto spletne vsebine
  • da SEO naslove označujemo ustrezno s ključnimi besedami
  • da vse meta opise opremimo s ključnimi besedami
  • da spletne vsebine pripravimo na podlagi analize spletnih vsebin konkurence in pripravimo boljše, kakovostnejše vsebine od konkurentov
  • ...

Skratka pri svojem vestnem delu za vaše poslovanje upoštevamo še številne druge pomembne faktorje.

Kontaktirajte nas, da vam jih razkrijemo na primeru vašega podjetja.

Kontaktirajte nas

Off-site optimizacija

OFF-SITE optimizacija je proces izvajanja spletnih aktivnosti, ki jih izvajamo izven vaše internetne strani, z namenom promocije med uporabniki drugih spletnih platform in ambicijo, da si uporabniki drugih platform ogledajo vašo spletno stran. Ob tem smo ves čas pozorni, da na drugih spletnih straneh in platformah (socialna omrežja, spletni forumi, itd.) gradimo “aktivne” povezave na vašo spletno stran - kjer preko klikov nanje, obiskovalci pristanejo na vaših spletnih straneh.

Drugi izraz za izvajanje offsite SEO optimizacije je t.i. gradnja povratnih povezav (oz. backlinks). Povratne povezave predstavljajo iskalnikom spletna priporočila, ki jih Google in ostali iskalniki (tudi) upoštevajo pri razvrščanju prikazanih spletnih strani. Več kot ima vaša spletna stran zgrajenih (kakovostnih) povratnih povezav, večja je verjetnost, da se bo stran znašla med višje prikazanimi spletnimi stranmi v iskalniku.

Razložili vam bomo tudi pomen in pomembno vlogo backlinkov oziroma povratnih povezav ter jih na primeru vaše obstoječe spletne strani tudi predstavili.

Videli boste, koliko neizkoriščenega prostora za izboljšave imate, pa morda še veste ne.

Tehnična optimizacija spletne strani

Sem prištevamo

  • hitro nalaganje spletne strani (kadar čakamo več kot 3 sekunde, da se naloži nova podstran, je to slab znak)
  • varnost spletne strani
  • ustrezno formatiranje spletne strani za prikazovanje na različnih napravah (namizne naprave in še bolj pomembno - pametni telefoni)
  • strukturiranje podatkov

Tehnična SEO optimizacija je torej izraz za izvajanje aktivnosti na spletnih straneh, ki prispevajo k:

  • boljši uporabniški izkušnji
  • varnejšemu brskanju po spletni strani (https protokol)
  • ustreznemu prikazu spletnih vsebin na različnih napravah (prvenstveno na mobilnih napravah)
  • "bogatejšemu" prikazu spletnih vsebin s strukturiranjem podatkov