˄

SEO (Search Engine Optimisation = optimizacija spletnih strani) je kratica, ki označuje izvajanje različnih aktivnosti na in izven spletne strani, ki pomagajo spletno stran uvrstiti čim višje med zadetke oz. na prvo stran Googla, saj danes le redko kdo pogleda dlje kot na prvo stran. Tako se poveča obisk na spletni strani. SEO je torej nujen za uspešnost spletnega poslovanja.

Obstajajo 3 vrste SEO optimizacije.

Na infografiki je opis on-site seo postopka. Ta vključuje prilagajanje H oznak, notranje povezave, prilagajanje vsebine spletne strani.
Na infografiki je opis off-site seo postopka. Ta vključuje aktivnosti zunaj spletnega mesta - povratne povezave.
Na infografiki je opis tehničnega seo postopka. Ta vključuje tehnične popravke na spletni strani z namenom izboljšanja uporabniške izkušnje.

Naš glavni cilj pri SEO je pridobivanje obiskovalcev na vašo spletno stran, pri čemer se ne poslužujemo plačljivih metod spletnega oglaševanja. Gre torej za povsem organski domet. Da to dosežemo, moramo znati “brati” uporabnikove misli: kako razmišlja, kaj vpiše, ko išče določen izdelek ali storitev. Kaj torej vpiše v brskalnik, ko išče rešitev za svojo težavo oziroma izziv.

SEO je najboljši način za dolgoročno privabljanje obiskovalcev Googla na spletno mesto, prinaša pa tudi številne druge prednosti:

  • omogoča podjetjem enake možnosti za borbo za najvišja mesta na Googlu (s plačljivim oglaševanjem imajo večje možnosti za najvišje uvrstitve svojih oglasov predvsem tisti, ki plačajo največ),
  • prinaša t.i. pasiven, konstanten obisk na spletno stran. Kakovostne spletne vsebine, ki hkrati upoštevajo aktualne SEO smernice in pravila, ostajajo na prvih mestih Googla (dokler konkurenčne spletne strani ne pripravijo boljše vsebine),
  • je odlična podlaga za nadaljnjo organsko/naravno rast spletne strani z dodajanjem novih ključnih besed, s katerimi se uvrščamo na prva mesta na Googlu,
  • SEO optimizirane vsebine (npr. blog zapisi) služijo tudi kot odlična dodatna promocija za spletno stran na socialnih omrežjih,
  • omogoča pasiven zaslužek, saj je dela po tem, ko je spletna stran uvrščena na prvo stran Googla, bistveno manj kot pred tem, ko se spletna stran še “dviguje” proti prvim mestom.

NAJPREJ ZA VAS PRIPRAVIMO SEO STRATEGIJO

Dobro zasnovana strategija je bistvena pri optimizaciji. SEO namreč predstavlja kar nekaj dela. Prav tako rezultati niso vidni čez noč, temveč je potrebno več časa.

Ker pri Pro Marketingu pripravimo dobro strategijo za optimizacijo vašega spletnega mesta, bo dejavnost na tem področju učinkovala hitreje. Naša SEO strategija temelji na analizah iskanj, analizi spletne strani in analizi konkurence. To so ključni podatki, ki nam omogočajo, da takoj prepoznamo pomanjkljivosti in priložnosti. Na podlagi tesnega sodelovanja z naročnikom in dobro zajetih zgornjih podatkov lahko izvajamo optimizacijo. Dejavniki, kot so zaupanja vredno medsebojno delo ter redna predaja pravih informacij in izsledkov, tu igrajo pomembno vlogo.

Kontaktirajte nas

ON-SITE SEO

Izvajanje SEO aktivnosti na vaših spletnih straneh se imenuje ON-SITE SEO.

Onsite SEO faktorji namreč vplivajo na višje uvrščanje spletnih strani na Googlu (t.i. ranking factors).

Med "močno" priporočena onsite SEO pravila SEO strokovnjaki prištevamo in ves čas skrbimo:

  • da upoštevamo namen iskanja uporabnikov, ki določene besede vtipkajo v Google,
  • da uporabnikom prikazujemo ustrezne vsebine,
  • da SEO naslove označimo ustrezno s ključnimi besedami,
  • da vse meta opise opremimo s ključnimi besedami,
  • da opravimo spletno analizo in pripravimo bolj kakovostne vsebine od konkurentov …

Pri tem upoštevamo tudi številne druge pomembne faktorje.

Kontaktirajte nas, da vam jih razkrijemo na primeru vašega podjetja.

OFF-SITE SEO

OFF-SITE SEO je proces izvajanja spletnih aktivnosti izven vaše spletne strani z namenom promocije med uporabniki drugih spletnih platform in ambicijo, da si uporabniki drugih platform ogledajo vašo spletno stran. Ob tem smo ves čas pozorni, da na drugih spletnih straneh in platformah (socialna omrežja, spletni forumi itd.) gradimo “aktivne” povezave na vašo spletno stran - kjer preko klikov nanje obiskovalci pristanejo na vaši spletni strani.

Drugi način za izvajanje offsite SEO je t.i. gradnja povratnih povezav (oz. backlinks). Povratne povezave predstavljajo neke vrste spletna priporočila, ki jih Google in ostali brskalniki upoštevajo pri razvrščanju prikazanih spletnih strani. Več ko ima spletna stran zgrajenih (kakovostnih) povratnih povezav, večja je verjetnost, da se bo stran znašla višje med prikazanimi spletnimi stranmi v brskalniku.

Razložili vam bomo pomen in pomembno vlogo backlinkov oziroma povratnih povezav ter jih na primeru vaše obstoječe spletne strani tudi predstavili.

Vedno obstaja prostor za izboljšave.

TEHNIČNI SEO

Tehnični SEO spletnih strani je torej izraz za izvajanje aktivnosti na spletnih straneh, ki prispevajo k:

  • boljši uporabniški izkušnji,
  • varnejšemu brskanju po spletni strani (https protokol),
  • ustreznemu prikazu spletnih vsebin na različnih napravah (sploh na mobilnih napravah),
  • "bogatejšemu" prikazu spletnih vsebin s strukturiranjem podatkov.

SEO je torej ključen za uspešnost vašega spletnega poslovanja. Naša ekipa strokovnjakov vam lahko pomaga postaviti spletno stran na prvo stran Google-a in povečati obisk na njej.

Z našo pomočjo lahko dosežete svoje cilje in povečate prepoznavnost svojega podjetja.

Kontaktirajte nas
Pro marketing logo