Marketinška avtomatizacija

Marketinška avtomatizacija in CRM

Marketing je sicer dokaj preprosto razumljiva beseda, zajema pa ogromno precej kompleksnih področij, ko pride do upravljanja, operativnosti, pregleda, optimiziranja in navsezadnje celostnega vodenja. Ko se določenih področij lotimo kot posameznik zelo kmalu vidimo, da je to “služba” za veliko več kot le enega samega človeka.

Marketinška avtomatizacija je tako rekoč vaša desna roka, vaš zanesljiv izvrsten poslovni partner, ki pomaga voditi marketinške procese. K marketinški avtomatizaciji štejemo vodenje socialnih omrežij, email marketing, lead generation oziroma pridobivanje strank in analično vodenje. Je orodje, ki pomaga, da na enostaven način upravljamo s pomembnimi podatki in rezultati ter sledimo aktivnostim.

Za uspešno in pravočasno opravljeno delo je zelo zaželeno, in vam v neizmerno veliko pomoč, digitalizirati in avtomatizirati procese v vašem podjetju. Na ta način boste bolj učinkoviti, saj bodo procesi oblikovani in prilagojeni izključno vašemu podjetju.

Začnemo seveda s tistim področjem, ki je za vas časovno najbolj obsegajoče, ponavljajoče in zahteva (pre)več ročnega dela. Največkrat nam naši naročniki povedo, da je to pošiljanje masovnih e-pošte. Nič več splošne e-pošte, saj boste z marketinško avtomatizacijo ciljali veliko bolj primerno ozko bazo z veliko bolj usmerjeno in njim relevantno vsebino.

Natančneje, z marketinško avtomatizacijo boste:

  • prihranili čas pri določeni nalogi
  • čas usmerjali v druge procese (morda še nerazvite, potencialne, ki dejansko potrebujejo ta trenutek nekaj več pozornosti in prioritet)
  • z relevantno vsebino dejansko dosegali več pravih ljudi
  • obveščali ob pravem času/obdobju (primer: ob koncu prodajnega lijaka)
  • zaradi naštetega povečevali konverzijo (recimo samo prodajo)
  • nudili ugodnosti, se zahvalili, poslali ustrezno avtomatizirano e-pošto, glede na to, kaj določen kupec izvede (zapusti košarico, opravi nakup, klikne na povezavo v e-pošti).

Z marketinško avtomatizacijo vam bomo prihranili čas, pa tudi rezultati klikov, obiskov in navsezadnje konverzij bodo bistveno boljši. Pomislite na to: ker ne boste hiteli s tem monotonim in ponavljajočim delom, boste s pomočjo marketinške avtomatizacije zmanjšali tudi možnost napak.

Marketinška avtomatizacija vaše podjetje oziroma procese naredi bolj učinkovite pri vašem vsakdanjem delu. Nad kupci imamo bolj jasen pregled, postrežemo pa jih lahko s kakovostno in pravo - personalizirano vsebino, saj marketinška avtomatizacija omogoča odlično segmentacijo vaših baz. Z marketinško avtomatizacijo dobite boljši pregled nad celotnim vašim poslovanjem, saj imate vsak hip vpogled v vsak korak procesa in ga po potrebi prilagodite.

Kot partner HubSpot-a, vam iz prve roke lahko svetujemo, katero orodje za marketinško avtomatizacijo, je pravo za vas.

Kontaktirajte nas za neobvezujoč sestanek, kjer se pogovorimo o vseh vaših priložnosti za prihranek časa, večje zadovoljstvo strank in marketinško avtomatizacijo.

Kontaktirajte nas