Ali merite rezultate vaših ponudb oziroma kampanj? To je namreč izredno pomemben korak za prepoznavanje, razumevanje in nadaljnje motiviranje obiskovalcev glede na vaše potrebe in pa cilje.
Kakovostni podatki, pridobljeni skozi analitiko podatkov, so temelj naših programov. Mi dobro razumemo pomen poslovnih ciljev in umetnost spreminjanja podatkov v dragocene vpoglede, ki temeljijo na vaši marketinški strategiji.
Za vas izvajamo analitične revizije in gradimo okvir strategije merjenja, ki služi kot osnova za vse strategije izvajanja analitike.
Za vas izvajamo 2 nivoja analitike podatkov:
Naše odločitve oziroma predlogi vsakokrat temeljijo na podlagi analitike podatkov. Le s pomočjo podatkov lahko dosegamo najboljše poslovne rezultate in ustvarjamo močno uporabniško izkušnjo.
Smo mojstri merjenja, kar nam omogoča dobro oceno vpliva vseh dejavnikov in medijskih kanalov na vaše podjetje. Če je bila določena kampanja uspešna, je to krasna novica. Vendar je visoko priporočljivo, da vemo, kaj je bilo tisto, ki jo do tega pripeljalo. Tu nikoli ne puščamo prostora za sklepanje ali naključja.
Zato smo tu, da vam pomagamo pri poslovanju operirati le z najbolj čistimi, jasnimi, natančnimi podatki in pravilnimi orodji. Zbiranje in pa seveda uporaba pravih podatkov je temelj gradnje komunikacij in kampanj.
Kontaktirajte nas