˄

Ali merite rezultate vaših ponudb oziroma kampanj? To je namreč izredno pomemben korak za prepoznavanje, razumevanje in nadaljnje motiviranje obiskovalcev glede na vaše potrebe in cilje.

Kaj je analitika podatkov?

Večina podjetij ves čas zbira veliko podatkov - vendar v surovi obliki ti podatki v resnici ne pomenijo ničesar. Tu pride na vrsto analitika podatkov. Analitika podatkov je postopek analize neobdelanih podatkov za pridobivanje pomembnih in uporabnih vpogledov, ki se nato uporabijo za informiranje in usmerjanje pametnih poslovnih odločitev.

Torej, namesto da bi svoje odločitve in strategije utemeljevali na ugibanjih, sprejemate informirane odločitve na podlagi tega, kar vam povedo podatki. Z vpogledi, pridobljenimi iz podatkov, lahko podjetja in organizacije veliko bolje razumejo svoje občinstvo, panogo in podjetje kot celoto - posledično so veliko bolje opremljeni za sprejemanje odločitev in načrtovanje za prihodnost.

Kakovostni podatki, pridobljeni skozi analitiko podatkov, so temelj uspešnih marketinških kampanj. S pomočjo teh podatkov lahko pregledamo pretekle rezultate in napovemo prihodnje trende in obnašanje.

Google Analitika

Za vas izvajamo Google analitiko. To je storitev spletne analitike, ki jo ponuja Google. Njen glavni namen pa je, da spremlja in poroča o prometu na spletnem mestu.

Kaj vse lahko spremljate s pomočjo Google analitike? 1. Skupni promet. Koliko ljudi je obiskalo vašo spletno stran?; 2. Lokacijo obiskovalcev. Od kod prihajajo obiskovalci?; 3. Pristajalne strani. Na katerih straneh pristajajo obiskovalci?; 4. Demografske podatke. Kdo so ti ljudje (starost, spol)?; 5. Promet na socialnih omrežjih. Se vaši sledilci odzivajo na vaše objave na socialnih omrežjih?; 6. Konverzije. Koliko obiskovalcev opravi želeno dejanje?; 7. Mobilne naprave. Ali je pri eni izmed naprav veliko višja stopnja odboja kot pri drugih?

Zakaj smo najboljši partner za izvajanje podatkovne strategije?

Naše odločitve oziroma predlogi vsakokrat temeljijo na analitiki podatkov. To pa zato, ker le s pomočjo podatkov lahko dosežemo najboljše poslovne rezultate in ustvarimo odlično uporabniško izkušnjo.

Smo mojstri merjenja in prav zaradi tega lahko zelo dobro ocenimo vpliv vseh dejavnikov in medijskih kanalov. Če je bila določena kampanja uspešna, je to krasna novica. Še bolj pomembno pa je, da vemo, kaj je bilo tisto, kar je do tega pripeljalo. Tu nikoli ne puščamo prostora za sklepanje ali naključja.

Ekipa Pro Marketinga je tu, da vam pomaga pri poslovanju operirati le z najbolj čistimi, jasnimi in natančnimi podatki ter pravilnimi orodji. Zbiranje in pa seveda uporaba pravih podatkov je temelj pri vzpostavljanju komunikacije in kampanj.

Kontaktirajte nas
Pro marketing logo