Zakaj je oglaševalska kampanja tako pomembna?
Nenehen razvoj tehnologije in digitalnega sveta je nekaj, kar je odprlo vrata velikemu številu tržnikov. Spletno oglaševanje ponuja vrsto možnosti, kako s svojim izdelkom prodreti na trg in pridobiti potencialne stranke. Glavno vprašanje je, kako ponuditi in predstaviti svoje storitve in izdelke kar največjemu številu ljudi v različnih delih sveta, torej kako se izvede celotna oglaševalska kampanja.
Seveda tovrstno trženje ne more biti brez osnovnega načrta, za katerega porabimo veliko časa in energije. Da bi vam olajšali izdelavo oglaševalske kampanje, je tukaj nekaj osnovnih korakov, ki vam bodo pomagali, da vaša kampanja zasije in upraviči vaš trud.
Oglaševalska kampanja je organiziran, strateški korak, kako doseči ciljno občinstvo in cilje podjetja. Vključuje podrobno načrtovanje in izvajanje različnih dejavnosti, vse z namenom privabljanja potencialnih kupcev in povečanja prodaje.
Odgovor na vprašanje, kako pomembno je ustvariti marketinško kampanjo, je, da kampanja predstavlja vaše delo javnosti in novim strankam in način, kako jo oblikujete, bo do neke mere vplival na mnenje drugih o vas.
Preden začnete razmišljati o nadaljnji poti, se morate zavedati, zakaj sploh potrebujete kampanjo, biti morate odločni in poiskati glavne poudarke. Vsak začetek ponuja veliko možnosti in idej, vendar je pomembno, da zato izberite cilj, ki bo vaš vodnik na tej poti.
Pri Pro Marketingu se ukvarjamo z oglaševalskimi kampanjami na dnevni ravni, tako da vam lahko pri tem pomagamo.
Cilji lahko upoštevajo SMART model
S – Specifično (specific) – Morate vedeti, kaj želite doseči.
M – Merljivo (measurable) – Cilj morate postaviti tako, da lahko spremljate stopnjo njegove realizacije.
A – Dosegljiv (achievable) – Cilj mora biti dosegljiv.
R – Relevanten (relevant) – Morate ugotoviti, ali je vaš cilj vreden truda in ali je v skladu z vašimi potrebami.
T – Časovno odvisen (time – based) – Morate določiti časovni okvir, v katerem boste dosegli svoj cilj.
Nasvet : Začnite načrtovati z razmišljanjem o končnem rezultatu, ki ga želite doseči.
Kdo so vaše potencialne stranke? Katere storitve bi jim bile v pomoč? So to zdravstveni delavci, profesorji, menedžerji, direktorji …? So starejši, srednjih let ali so to mlajši ljudje? Kje živijo, kako razmišljajo, kakšna je njihova kultura? Kako porabijo denar? Kje preživijo čas? Poskusite obvladati veščino empatije, postavite se v njihovo kožo in ugotovite najlažji in najboljši način, da pridete v stik z njimi.
Nasvet: vprašajte svoje sledilce, kaj želijo videti, uporabite orodja, kot so zgodbe in odgovori (Q&A) na Instagramu, da dobite njihov odgovor o tem, kako in kaj počnejo.
Čeprav se na prvi pogled zdi internet brezplačna tržna platforma, morate vseeno predvideti proračun, ki bo lahko podprl in spremljal vašo kampanjo. Zavedati se morate, da se bodo številke načrtovanega proračuna razlikovale, vendar jih lahko v vsakem trenutku po želji spremenite.
Nasvet: Naredite tabelo - pregled vašega proračuna, ki vam bo omogočila jasen in razumljiv pregled nad tem, koliko denarja potrebujete za izbrano oglaševalsko platformo.
Za inspiracijo si poglejte tabelo, ki jo je ustvaril HUBSPOT in jo lahko tudi sami uporabite.
»Call to action« ali v slovenščini »poziv k dejanju« je dejanje, ki želite, da ga vaše občinstvo izvede po obisku vašega spletnega mesta.
Poziv k dejanju je lahko v različnih oblikah:
Besedilna hiperpovezava
Gumb
Navadno besedilo brez povezave
Možnosti so neskončne, nekaj tipičnih primerov pa je “Kupi zdaj”, “Prenesi zdaj” ali “Preberi več”.
Raziščite ključne besede, spoznajte in raziščite trenutne trende in aktualna vprašanja v Googlu. Glavni cilj pri iskanju ključnih besed je: s katerimi besedami občinstvo išče izdelke ali storitve v vaši ponudbi, kakšna so vprašanja, ki jih vpišejo v iskalnik ali YouTube.
Vodilo za vsako kampanjo je časovni okvir, ki vam in vaši ekipi pomaga pri izvedbi. Seveda je vedno dobro pustiti nekaj prostora, saj se zaradi nepredvidljivih okoliščin včasih stvari lahko zavlečejo.
Ekipa je sestavni in najpomembnejši del kampanje. Identificirati morate ljudi, ki bodo delali na določenih delih kampanje, in jim sporočiti vaše cilje in načrte.
Potencialne vsebine, ki vam bodo lahko v pomoči:
website – blog objava, informacije, osnovne strani,
družbena omrežja – komuniciranje z občinstvom
e-mail – e-mail marketing,
PR – sodelovanje z blogerji ali novinarji,
dogodki – virtualni dogodki, kot so webinarji ali masterclassi.
Ekipa mora sodelovati in si zaupati. Dobra ekipa je polovica opravljenega dela.
Ko določite ciljno skupino in proračun, vam bo to pomagalo izbrati ustrezne dejavnosti, s katerimi boste občinstvo seznanili z vašimi storitvami. Določite medije, ki jih boste uporabljali (TV ali radio), pa tudi oblike, v katerih boste predstavljali svoje delo (video posnetki, tiskani mediji …). Zavedati se morate, da se vaše ciljno občinstvo ne odziva enako na različne medije. Nekateri radi gledajo novice ali berejo dnevni časopis ob jutranji kavi. Nekateri bodo dogodke takoj preverili na Facebooku ali Instagramu. Nekateri bodo najprej vtipkali ime svojega najljubšega influencerja na YouTube in poslušali njegove nasvete ter si prebrali njegovo mnenje o nekem novem izdelku, ki je prispel na trg.
To je le nekaj segmentov, ki so pomembni in jih morate upoštevati pri ustvarjanju optimalnega medija za vašo oglaševalsko kampanjo.
Spodaj si lahko ogledate še 7 korakov do uspešne marketinške kampanje.
Pomemben je tudi koledar, ki prikazuje, kaj, kdaj in na kateri platformi objavljate. To je vaš zemljevid za uspešno kampanjo.
Za izdelavo strateško načrtovane kampanje nas kontaktirajte!
Pomembno je dobro načrtovati in k temu pristopiti strateško. Upamo, da vam je naš blog dal dobre smernice pri ustvarjanju oglaševalske kampanje. Če imate kakršna koli vprašanja, smo vam na voljo.
Preberite si naš blog o spletnem oglaševanju, ki vam lahko pomaga pri izboljšanju spletne prodaje, tukaj.