Pod pojmom plačljivo oglaševanje razumemo vse vrste objav izdelka ali storitve, za prikaz katerega plačamo. Izvajamo ga na Googlu: velika večina k pojmu "Google oglaševanje" prišteva le Google Adwords oglaševanje, kljub temu, da je možnosti promocije, oglaševanja in prodaje preko Googla še kar nekaj. Google Adwords oglaševanje je sicer najbolj razširjeno plačljivo oglaševanje, ki omogoča, da se (preko zakupa ključnih besed) vaše spletne strani prikažejo na prvi strani Googla takoj, ko uporabniki v iskalnik vtipkajo določene besede (t.i. ključne besede oziroma keywords).
SEO (Search Engine Optimisation) je kratica, ki označuje izvajanje različnih aktivnosti na in izven vaše spletne strani, z namenom, da internetno stran uvrstimo na prvo stran Googla, saj danes le redko kdo pogleda dlje kot na prvo stran.
Skok v nov projekt brez pripravljene vsaj osnovne marketinške strategije je kot odhod v živilsko trgovino brez nakupovalnega listka in s praznim trebuhom. Zaključimo s preveč zapravljenega denarja in to v čisto zgrešene namene.
Zaupate poslu, ki ima morda odprt profil na socialnem omrežju, nima pa izdelane spletne strani? Najverjetneje ne. In tako razmišlja tudi milijone drugih uporabnikov spleta vsak dan. Izdelava spletnih strani je v porastu, saj podjetja razumejo, da še tako dobro referenco vsakdo preveri tudi na spletu.
Gre za številne aplikacije, spletne platforme, ki nas povezujejo kot družbo, posameznike in skupine. Upravljanje socialnih omrežij pomeni, da skupaj z vami postavimo smernice in cilje ter v vašem imenu objavljamo vsebine na socialnih omrežjih, po želji skrbimo za odgovore sledilcem in vam poročamo o uspešnosti. Če bi vedeli da je upravljanje socialnih omrežij tako enostavno predati, bi se za to zagotovo odločili že prej.
Vsebinski marketing je marketinška tehnika, strateški pristop ustvarjanja in deljenja pomembnih in koristnih vsebin z namenom, da jasno določeno občinstvo pritegnemo in pripravimo do sodelovanja. Vsebinski marketing je načrtovanje, ustvarjanje, distribuiranje, deljenje in objavljanje vsebin, s katerimi bomo za vas dosegli ciljno občinstvo.
Marketinška avtomatizacija je tako rekoč vaša desna roka, vaš zanesljiv izvrsten poslovni partner, ki pomaga voditi marketinške procese. K marketinški avtomatizaciji štejemo vodenje socialnih omrežij, email marketing, lead generation oziroma pridobivanje strank in analitično vodenje. Je orodje, ki pomaga, da na enostaven način upravljamo s pomembnimi podatki in rezultati ter sledimo aktivnostim.
Kakovostni podatki, pridobljeni skozi analitiko podatkov, so temelj naših programov. Mi dobro razumemo pomen poslovnih ciljev in umetnost spreminjanja podatkov v dragocene vpoglede, ki temeljijo na vai marketinški strategiji.
Zagotovo ste kdaj naleteli na nepoenoteno grafično podobo brez ene same rdeče niti. Barvna lestvica na različnih mestih odstopa, en odtenek ni enak drugemu, fonti oziroma pisava vsakokrat drugačna, ravno tako postavitve in še kaj. Uporabnika to zmede, jasno ne vedo, kaj sploh delate in k čemu stremite. Najslabše pa je, da o vas na tak način sploh ne more imeti nikakršnega priklica.