˄

Zaupate poslu, ki ima odprt profil na socialnih omrežjih, nima pa izdelane spletne strani? Verjetno ne. Tako razmišlja tudi na milijone drugih uporabnikov spleta vsak dan. Izdelava spletnih strani je v porastu, saj podjetja razumejo, da še tako dobro referenco vsakdo preveri tudi na spletu.

Izdelava spletnih strani ustvari spletno prisotnost. Tako se lahko povežete z ljudmi, ki jih sicer ne bi mogli doseči. Ne glede na to, ali ustvarjate osnovno spletno stran s kontaktnimi podatki za svoje malo podjetje ali pa kompleksno in zahtevno spletno trgovino, vam bo spletna stran zagotovila dinamično prednost.

Dejstva kažejo, da:

  • spletna stran daje vašemu poslu kredibilnost, občutek varnosti in transparentnosti.
  • Dobra, jasna in strukturirano izdelana spletna stran je potrditev, da ste profesionalni, organizirani in da imate jasne cilje ter da dobro poslujete. To lahko močno vpliva na nekoga, ki je trenutno še v fazi nakupne odločitve, saj urejena spletna stran daje občutek, da bo tudi poslovanje z vami, tako kot spletna stran, na visoki ravni.

* Spletna stran je odličen prostor, na katerem lahko predstavite vso svojo širino: od samih začetkov (razgrnitev zakulisja začetkov razvoja določene blagovne znamke je vedno zelo zanimiva), vizije, vrednot pa do vaše ponudbe, mnenj zadovoljnih uporabnikov, referenc, pogosto zastavljenih vprašanj, kontaktnih podatkov, blogov in še marsičesa.

Vse našteto pripomore uporabniku pri razumevanju vašega posla, vam pa močno pomaga pri SEO optimizaciji oziroma boljšem organskem pozicioniranju na prvih straneh Googla.

LASTNOSTI SPLETNIH STRANI, KI SPODBUJAJO RAST PODJETJA

ProMarketing - izdelava spletnih strani, lastnosti, ki spodbujajo rast podjetja: hitro nalaganje, optimizacija za brskalnike, varovanje osebnih podatkov, stabilnost in vzdržljivost, dostopnost.

1. Hitro nalaganje

Hitrost nalaganja ali zmogljivost spletne strani se nanaša na to, kako hitro lahko brskalnik naloži popolnoma funkcionalno spletno stran. Slabo delujoče spletne strani, ki se v brskalniku prikazujejo počasi, lahko odvrnejo uporabnike. Nasprotno pa bodo spletne strani, ki se nalagajo hitro, običajno prejele več prometa in imele boljše stopnje konverzije, saj so take strani všeč Googlu in jih posledično prikazuje višje med zadetki. Skupaj bomo poskrbeli, da se bo vaša spletna stran hitro nalagala.

2. (SEO) Optimizacija za brskalnike

SEO je kratica za optimizacijo za brskalnike in pomeni postopek optimizacije tehnične konfiguracije spletne strani, ustreznosti vsebine in priljubljenosti povezav, da so njene strani lažje dosegljive, ustreznejše in bolj priljubljene za iskalne poizvedbe uporabnikov, kar omogoča boljše uvrstitve v iskalnikih. To pa posledično pomeni več prometa na spletni strani in boljšo prodajo izdelkov ali storitev. Več o SEO optimizaciji si preberite tukaj.

3. Varovanje osebnih podatkov

Zasebnost in varovanje osebnih podatkov vsakega obiskovalca spletne strani je zelo pomembna točka. Omogočite varno izkušnjo na svoji spletni strani. Vsaka spletna stran mora imeti urejeno politiko zasebnosti in piškotke.

4. Stabilnost in vzdržljivost

Spletna stran mora ostati uporabniku na voljo tudi v primeru tehničnih težav in preobremenitev.

5. Dostopnost

Spletna stran naj bo dostopna uporabnikom ne glede na hitrost internetne povezave, ki jo imajo, prav tako je pomembno, da je spletna stran odzivna, da deluje na telefonu, tablici, na dobri ali slabi internetni povezavi in v vseh brskalnikih.

Kontaktirajte nas

WORDPRESS ALI SPLETNA STRAN PO MERI

Vsako podjetje potrebuje spletno stran, saj ta služi kot prvi stik s potencialnimi strankami in hkrati kot orodje za boljše pozicioniranje na spletu. Izdelava spletnih strani je možna na več različnih načinov, med njimi pa sta najbolj priljubljena WordPress in spletna stran po meri.

Če se odločate med izdelavo spletne strani v WordPressu ali po meri, je pomembno, da upoštevate svoje potrebe in cilje ter primerjate prednosti in slabosti obeh možnosti. V kolikor potrebujete enostavno in hitro rešitev, je WordPress morda prava izbira za vas. Če pa želite popolnoma prilagojeno spletno stran, ki bo natančno ustrezala vašemu podjetju, je spletna stran po meri boljša rešitev.

ProMarketing - izdelava spletnih strani, wordpress ali spletna stran po meri. Wordpress: bolj enostavno, bolj poceni, izdelava po predlogah. SS po meri: večji nadzor, bolj profesionalno, unikaten design.

WordPress:

Prednosti:
  • enostaven za uporabo,
  • cenovno bolj dostopen,
  • številni vtičniki in teme, ki olajšajo izdelavo spletne strani,
  • podpira nastavitve kontrole dostopa uporabnikov,
  • dostopen za uporabnike, ki se ne spoznajo na spletno oblikovanje.
Slabosti:
  • omejena funkcionalnost,
  • zaradi pogoste uporabe in popularnosti je dostikrat tarča hekerjev,
  • težje spreminjanje spletne strani.

Spletna stran po meri:

Prednosti:
  • popolna prilagodljivost,
  • večja varnost strani,
  • funkcionalnost po meri,
  • edinstven izgled.
Slabosti:
  • večji strošek,
  • potreben spletni oblikovalec,
  • daljši časovni rok izdelave.

WordPress je sistem za upravljanje vsebin (CMS) z odprto kodo, ki ga lahko uporabljajo tako začetniki kot izkušeni spletni oblikovalci. Njegova največja prednost je enostavna uporaba, saj je opremljen z vrsto vtičnikov in tem, s katerimi lahko hitro in preprosto izdelate spletno stran. Poleg tega je WordPress dostopen tudi za tiste, ki se ne spoznajo na spletno oblikovanje.

Vendar pa ima WordPress tudi svoje slabosti. Ena izmed njih je omejena funkcionalnost, saj se ne more prilagoditi povsem vsakemu potrebnemu elementu. Poleg tega je težje prilagajanje in spreminjanje spletnih strani, saj se morate držati prednastavljenih tem in vtičnikov.

Enako kot WordPress ima tudi spletna stran po meri svoje prednosti in slabosti. Ena izmed prednosti je, da je spletna stran po meri popolnoma prilagojena vašim potrebam in ciljem. Druga prednost je, da jo lahko prilagodite tudi v prihodnosti, ko se vaše podjetje razvija in potrebe spremenijo. Ker pa je izdelava spletne strani po meri bolj zahtevna in časovno potratna, je tudi dražja kot izdelava spletne strani v WordPressu. Poleg tega pa izdelava spletnih strani po meri zahteva spletnega oblikovalca.

KAKO POTEKA CELOTNA IZDELAVA SPLETNIH STRANI

ProMarketing - izdelava spletnih strani, potek: analiza in opredelitev ciljev, načrtovanje, oblikovanje, izdelava, testiranje, launch (zagon).

1. Analiza in opredelitev ciljev

V tej fazi analiziramo potrebe, želje in vse morebitne zahteve naročnika. Pri tem skupaj s stranko določimo, katere cilje mora izpolnjevati nova spletna stran oz. kakšen je njen namen.

2. Načrtovanje

Začnemo z načrtovanjem spletne strani. Izdelamo strukture vsebin ter vizualno začrtamo postavitev elementov. Določimo tudi tehnologije, ki jih bomo uporabili za razvoj spletišča – programski jeziki, ogrodja, itd. Ko smo to naredili, dobimo wireframe (načrt spletne strani), s pomočjo katerega oblikovalec pripravi dizajn. Sam žični model predstavimo naročniku in že v tej fazi dodamo nove funkcije in odpravimo morebitne pomanjkljivosti.

3. Oblikovanje

Načrtovanju sledi oblikovanje. Dizajn strani mora biti v skladu s CGP (celostno grafično podobo) podjetja. To pomeni, da se pri oblikovanju uporabljajo elementi, pisava in barve, ki so tipični za določeno podjetje. Če pa podjetje nima določenega CGP-ja, pa je potrebno s stranko določiti. Oblikovalec na podlagi načrta strani in celostne grafične podobe podjetja (CGP) pripravi dizajn tipičnih strani. V primeru, da CGP-ja ni, je potrebno vse te stvari določiti skupaj s stranko. Ko oblikujemo odzivno spletno stran (ang. responsive web page), pripravimo tri komplete tipičnih strani, za računalnike (namizne in prenosne), tablice in telefone.

4. Izdelava

Del razvoja lahko teče sočasno z oblikovanjem, ponavadi je to razvoj zaledja (ang. “backend development”). V to fazo štejemo tudi prenos dizajna v spletno obliko oz. razrez in prilagoditev slikovne predloge (Adobe Photoshop, Fireworks ali druga slikovna datoteka). Rezultat je HTML in CSS koda, ki se podobno prikaže v najbolj razširjenih modernih brskalnikih.

5. Testiranje

Ko smo izdelali vse strani in vizuale in jih oblikovali po želji, je čas, da se prepričamo, da vse nemoteno deluje. Ročno pregledovanje spletne strani na različnih napravah moramo kombinirati z avtomatiziranim pregledovanjem, da ugotovimo vse od težav z uporabniško izkušnjo do preprostih, nedelujočih povezav.

6. Launch (zagon)

Ko je spletna stran dokončno razvita in testirana, je čas za njen launch oz zagon. Po tem koraku je spletna stran objavljena in javno dostopna na svetovnem spletu. Vendar pa to še ni konec, saj na spletno stran moramo gledati kot na nekaj živega, saj potrebuje redno vzdrževanje, potrebno je dodajanje novih vsebin in konstantno optimiziranje in nadgrajevanje, saj jo bo le tako Google prepoznal kot relevantno. V to fazo spada tudi preučevanje analitike (obisk, stopnja odboja, ogledane strani …).

V Pro Marketingu vam lahko pomagamo pri izbiri prave rešitve za vaše podjetje. Ne glede na to, ali se odločite za WordPress ali spletno stran po meri, vam zagotavljamo kakovostno izdelavo in prilagojeno podporo. Kontaktirajte nas in skupaj bomo izdelali spletno stran, ki bo pomagala vašemu podjetju rasti in se razvijati.

Kontaktirajte nas za neobvezujoč posvet in nam zaupajte, pred kakšnim poslovnim izzivom se nahajate.

Kontaktirajte nas
Pro marketing logo