˄

Možnosti za spletno oglaševanje je danes res veliko. Ena izmed njih je Facebook oglaševanje, ki je zelo pomemben način za povezovanje s potencialnimi strankami na največjem svetovnem družbenem omrežju. Dnevno se v Facebook vpiše kar 1,52 milijard uporabnikov. Številnim podjetjem pri nas v Sloveniji prinaša odlične rezultate, saj ponuja najvišji ROI (Return on investment).

 

VSE O FACEBOOK OGLASIH NA ENEM MESTU

 

Za učinkovito Facebook oglaševanje je potrebno dobro poznavanje različnih dejavnikov. Nekaj osnovnih informacij bomo pokrili v našem zapisu. Če potrebujete dodatno pomoč, nas kontaktirajte.

 

Pošljite povpraševanje

 

Facebook oglaševanje je le ena izmed možnosti spletnega oglaševanja. 

 

ProMarketing - facebook oglaševanje: implementacija, sledenje in merjenje, analiza, marketinška strategija, razvoj vsebine.

 

 

Kaj je Facebook oglaševanje?

 

Ste se kdaj vprašali, ali vam lahko Facebook oglaševanje pomaga na vašem marketinškem področju? 

Facebook je pravo mesto, če želite privabiti nove stranke, ki na tej platformi rade preživljajo svoj čas. Facebook je platforma, ki ponuja vrsto visoko ciljno usmerjenih plačljivih oglasov in organskih objav, ki blagovnim znamkam omogočajo, da svoje izdelke in storitve predstavijo množičnemu občinstvu. V zadnjem desetletju se je Facebook iz enega izmed največjih socialnih omrežij na svetu spremenil v enega največjih trgov na svetu. 



Facebook ciljno občinstvo

 

Uspešno oglaševanje ne pomeni le, da je vaš oglas predstavljen čim večjemu številu ljudi, ampak da predstavite svoje podjetje in vizijo ljudem, ki so pripravljeni spoznati in kupiti vaše izdelke ali storitve. Na ljudi lahko ciljate na podlagi demografskih podatkov, lokacije, interesov ali celo interakcije s spletnim mestom vašega podjetja. Ena od pomoči, ki jo Facebook oglaševanje ponuja svojim uporabnikom, je, da lahko ustvarite občinstvo po meri, na podlagi številnih različnih dejavnikov, kot so na primer industrija, v kateri delajo, njihov življenjski slog itd.

Zato bodite potrpežljivi, izberite ciljno občinstvo in se prepričajte, da lahko zadovoljite njihove želje in potrebe!

 

Zakaj potrebujete različne vrste oglasov?

 

Tako na Facebooku, ki je ena izmed največjih platform, kot tudi na drugih platformah je pri oglaševanju predanost ključ do uspeha. Facebook svojim uporabnikom iz leta v leto ponuja številne možnosti za oglaševanje. Če želite izstopati od konkurence, oglase prilagodite svojim strankam, poskrbite, da bodo vsi na vašem profilu našli nekaj zase (zanimiva slika, video, povezava do vašega uradnega spletnega mesta, opis …). Sodelujte s svojo ekipo in poskusite ponuditi svoje izdelke oz. storitve na edinstven način.

Svoje občinstvo lahko navdušite z različnimi oblikami oglasov, kot so: lead ads, poll ads, dynamic ads, instant experience ads, carousel ads, slideshow ads, slikovni oglasi, svojo ustvarjalnost pa lahko pokažete tudi v video oglasih. 

Skratka, skuhajte si kavo, predvajajte glasbo, ki vas sprošča, vzemite si čas in se prepustite domišljiji. 



Kaj je Facebook oz. Meta PIXEL in zakaj ga uporabljamo?

 

Facebook (Meta) pixel je koda, ki jo postavite na vašo spletno stran. Zbira podatke, ki sledijo oglasom, in vam pomaga pri optimiziranju oglasov, ustvarjanju ciljnega občinstva za prihodnje oglase in ponovnem trženju ljudem, ki so na vaši spletni strani že izvedli določeno dejanje. 

Zakaj ga torej uporabljamo?

 

ProMarketing - facebook oglaševanje, facebook pixel: ponovno ciljanje, ciljne skupine po meri, podobne ciljne skupine, sledenje konverzijam.

 

  • Ponovno ciljanje: Vsako podjetje lahko z možnostjo ciljanja na Facebooku cilja na ljudi, ki so že obiskali njihovo spletno stran. Če na svojo spletno stran namestite osnovno kodo Facebook (Meta) Pixela, lahko s pomočjo Facebook oglasov takoj znova začnete ciljati ljudi.

  • Ciljne skupine po meri: namestitev Facebook (Meta) Pixela bo odprla možnost za ustvarjanje novih vrst ciljnih skupin po meri, ki jih lahko uporabite v svojih oglaševalskih kampanjah. Več o izdelavi oglaševalskih kampanj si preberite tukaj.
    Ciljna skupina po meri vam omogoča, da vsakič ciljate na prave ljudi (ljudi, ki na vašem spletnem mestu preživijo določen čas, ali na ljudi, ki so v preteklosti že kupili vaše izdelke), kar je ključno za uspešno Facebook oglaševanje.

  • Podobne ciljne skupine: je eno najbolj natančnih orodij za ciljanje občinstva. To je občinstvo, ki ga Facebook izbere sam, in je podobno občinstvu, ki ste ga sami izbrali. Temelji na številnih dejavnikih, ki presegajo spol, starost in interese. Preprosto lahko pritegnete potencialne stranke, ki bodo kliknile na vaš oglas in kupile vaš izdelek ali storitev.

  • Sledenje konverzijam: Druga možnost, ki vam jo ponuja Pixel, je sledenje konverzijam na vašem spletnem mestu. Sledenje konverzijam vključuje standardne dogodke, kot so nakupi, dodajanje v košarico, ogled strani, potencialne stranke in registracije …

 

Če vas zanima, kako aktivirati svoj Facebook (Meta) Pixel, si oglejte spodnji video posnetek:

 

 

 

Več o Facebook Pixel si lahko preberete na uradni strani za Facebook oglaševanje: https://www.facebook.com/business/help/742478679120153. 

 

Nasveti za Facebook oglaševanje

 

  • Uporabite Facebook za “prijazno nakupovalno ponudbo”

Za uporabnike je Facebook družabni prostor, kjer klepetajo s prijatelji, gledajo fotografije in videoposnetke in se sprostijo. Tako kot vaš osebni račun bi moral tudi račun vašega podjetja na prijazen način postati del Facebook skupnosti.

 

  • Imejte jasen cilj in strategijo

Kot pri večini stvari v življenju je tudi pri Facebook oglaševanju pomembno imeti jasen cilj in strategijo. Cilj in strategija sta ključna za uspešno Facebook oglaševanje. 

 

  • Spodbujajte komentarje in hitro odgovorite

Glas občinstva je vedno dobro slišati, saj vam lahko pomaga izboljšati vaše izdelke oz. storitve. Spodbudite občinstvo, da se odzove na vaše objave, jih všečka in komentira. 

 

  • Redno objavljajte in bodite aktivni

Za razliko od tradicionalnih medijev (na primer revij ali televizije) ali drugih spletnih medijev (na primer spletnih mest) se na socialnih omrežjih vse vrti okoli pogostih posodobitev in dejavnosti.

 

Raziskava kaže, da uporabniki Facebooka odprejo aplikacijo več kot 25-krat na teden. Čeprav strokovnjaki priporočajo vsakodnevno objavljanje, je treba upoštevati, da je osnovno načelo založništva, da svojemu občinstvu predstavite nekaj kakovostnega in zanimivega ter ocenite, kako pogosto vas vaše občinstvo želi slišati.

 

Za več informacij se obrnite na nas. Lahko vam pomagamo izpeljati uspešne Facebook Ads Manager kampanje in posledično tudi povečati prodajo.

 

Kontaktirajte nas

Pro Marketing
Maša Kofol
Content Creator

Kategorija: Spletno oglaševanje

Pro marketing logo