˄

Spletno oglaševanje je kot vrtiljak sprememb, vedno so namreč prisotne novosti, posodabljanje algoritma iskanja, spreminjajoči se interesi potrošnikov ter tržni trendi, uvajanje novih in boljših tehnologij … Da smo lahko nenehno na vrhuncu spletnega oglaševanja, s katerim povečamo svojo prodajo na spletu, pa je potrebno stalno usposabljanje in izvajanje raznih poskusov na trenutnem trgu. Različne možnosti, postopke in pravo izbiro oglaševanja na spletu vam predstavljamo v nadaljevanju.

 ProMarketing - vrste spletnega oglaševanja

 

Kaj je spletno oglaševanje?

 

Spletno oglaševanje je postal vsakdanjik internetnega življenja. Je naložba za povečanje prodaje in prepoznavnosti vaše blagovne znamke. Spletno oglaševanje se nanaša na uporabo spletnih mest in drugih spletnih kanalov kot oglaševalskega medija. Ali z drugimi besedami: to so oglasi na internetu. Pri oglaševanju na spletu se promocijska sporočila prikažejo na zaslonih spletnih prenosnikov, namiznih računalnikov, tabličnih računalnikov, pametnih televizorjev in pametnih telefonov. Spletno oglaševanje vam omogoča, da svojo prodajo usmerite neposredno tja, kjer so vaši potencialni kupci.

 

Kaj vam spletno oglaševanje omogoča?

 

  • Povečanje prepoznavnosti vaše blagovne znamke s prikazom vaše vsebine.

 

  • Boljše razumevanje vaše ciljne skupine z izkoriščanjem ciljanja in analitike oglasnih platform (Google Analytics).

 

  • Ustvarjanje učinkovitejših vsebin z razumevanjem, katera oglasna vsebina vam pomaga doseči vaše poslovne cilje.

 

 

Kako izboljšati svojo prodajo s spletnim oglaševanjem? 

 

Pomembno je, da se, preden investirate v spletno oglaševanje, o njem dobro pozanimate, upoštevate vse korake in pripravite celotno strategijo. Le na podlagi tega lahko izberete najprimernejšo vrsto spletnega oglaševanja za vas, s katerim lahko dosežete pravo občinstvo in s katerim izboljšate svoje prodajne rezultate. V nadaljevanju z vami delimo postopke, ki jih za učinkovito spletno oglaševanje ne smete izpustiti.

  1. Analizirajte svojo donosnost naložbe. Poskrbite za to, da je vaše prizadevanje učinkovito in vredno vašega časa. Preverite vse možne meritve, odvisno od vrste digitalnega trženja, ki jih uporabljate. Analizirajte stopnjo odprtosti in CTR pri e-poštnem trženju, uporabite Google Analytics za merjenja pri oglaševanju na socialnih omrežjih in pri oglaševanju z iskalniki. Kontaktirajte nas za izdelavo personalizirane ponudbe spletnega oglaševanja, ki pokriva vseh 7 navedenih točk. 

Želim izdelavo personalizirane ponudbe spletnega oglaševanja

 

  1. Segmentirajte občinstvo. Svoje občinstvo segmentirajte v različne skupine, ki imajo nekaj skupnega, kot so starost, spol, lokacija itd. in poiščite pravi pristop za vse. Če ustvarite oglaševalsko akcijo s prikaznimi oglasi za obutev, bodite pozorni, da se sporočilo, ki ga prilagodite ženskam, razlikuje od sporočila za moške.

  2. Izberite najboljše omrežje za določeno podjetje. Če pripravljate in prodajate kitajsko hrano, uporabite socialna omrežja za promocijo in sprejemanje naročil. Brskalniki lahko potencialne stranke naslovijo na vas, ko na primer iščejo “kitajsko hrano blizu mene”.

  3. Uporabljajte priljubljene platforme socialnih omrežij. Če vaše občinstvo sestavljajo mladi, stari od 14 do 35 let, sta Instagram ali TikTok verjetno najbolj primerna, Facebook pa je bolj primeren pri ciljanju starejšega občinstva. Najboljša praksa je torej, da preučite svoje občinstvo, njihove navade in težnje po svetu, da se na podlagi tega lahko pravilno odločite pri izbiri socialnih omrežij.

  4. Bodite kreativni z oglasi. Pri spletnem oglaševanju je treba pritegniti pozornost ljudi, zato naj bodo vaši oglasi ekspresivni in ustrezni. Vaš oglas ljudje vidijo le sekundo ali dve in v tem času mora vaša grafika pritegniti čim več ljudi.

  5. Uporabite jasen poziv k dejanju. Časa za posredovanje sporočila občinstvu je malo, zato jasno povejte, kaj želite. Uporabite kratek in nedvoumen »call to action« oziroma klic k dejanju, na primer »Rezerviraj zdaj«, »Več o tem«, »Zgrabi promocijsko kodo« in podobno, odvisno od podjetja in oglaševalskega cilja.

  6. Ustvarjajte oglase, prijazne do mobilnih naprav. Vse oglase, ki jih ustvarite, si oglejte tudi na mobilnem telefonu in se prepričajte, da delujejo, saj večina ljudi obišče spletno mesto iz mobilnega telefona.

 

ProMarketing - strategije spletnega oglaševanja

 

Vrste spletnega oglaševanja

 

Obstaja veliko različnih vrst spletnega oglaševanja, vendar je za vsako podjetje potrebno izbrati drugo vrsto, saj ni nujno, da je vsako oglaševanje primerno za vaše podjetje. Za vas smo zato v nadaljevanju predstavili nekaj pomembnejših vrst spletnega oglaševanja.

 

Oglaševanje v iskalnem omrežju

 

V iskalnikih ljudje iščejo rešitve in odgovore na svoja vprašanja ter težave. Ponavadi kliknejo na prvo ali drugo podano rešitev v iskalniku, zato je pomembno, da se tam pojavi tudi vaše podjetje. 

Iskalna vrstica je izhodišče uporabnikovega potovanja. Z vnosom ključne besede se ljudje osredotočajo predvsem na rezultate na prvi strani. Trženje z iskalniki je namenjeno temu, da svoje spletne strani postavite na vrh, bodisi na neplačan ali plačan način.

Google spletno oglaševanje - prikaz zadetka v iskalniku.

ZAKAJ OGLAŠEVANJE V ISKALNEM OMREŽJU?

  1.  Digitalna podjetja z oglaševanjem v iskalnih omrežjih pričakujejo do 4-krat boljšo prodajo. 

  2.  Ščiti vas pred konkurenco, ki svoje produkte na iskalnem omrežju oglašuje pod imenom vaše blagovne znamke. 

  3.  Plačani oglasi se pojavijo na iskalniku na prvih mestih, nad SEO (organskimi) zadetki iskanja. 

Google Ads prikaže plačane rezultate na podlagi dražbe za uvrstitev oglasa.

Oglaševanje v iskalnem omrežju vam omogoča, da pozornost svojega občinstva pridobite na bolj ciljno usmerjen način kot pa samo z organskim iskanjem. Predvidite lahko potrebe in želje svojih potencialnih strank ter za njih sestavite posebne oglase, s katerimi se jim boste lahko najbolj približali na določenem mestu in ob določenem času.

 

E-poštno trženje

 

To je trženjski pristop, ki temelji na komunikaciji po e-pošti. Ta vrsta spletnega oglaševanja je eden najstarejših načinov na tem področju ter je tudi najbolj prilagodljiv, saj prodajalci elektronske pošte vedno iščejo novosti, kot so nedavno uvedena interaktivna e-poštna sporočila z ojačevalniki.

E-poštno trženje je najmanj vsiljiva platforma za oglaševanje, ker se naročniki prostovoljno odločijo za prejemanje e-novic in promocij ter se od njih lahko kadarkoli tudi odjavijo. Še vedno je tovrstno trženje uvrščeno med najučinkovitejše marketinške kanale, ki premaga socialna omrežja, organske objave in optimizacijo spletnih mest. 

Pomembno pa je, da so vaša poštna sporočila kvalitetna in posebna. Ljudje so zasuti z raznimi prekinitvami v obliki oglasov, zato je pomembno, da je vaša pošta osupljiva in da pritegne pozornost naročnikov.

E-poštno trženje ni “spam”, ni pa tudi sporočilo nekega znanca, ki ga vsak posameznik vzame zelo resno. Je nekaj vmes, kar nam pomaga graditi tako odnose s potencialnimi strankami kot tudi ustvariti dobiček.

 

Oglaševanje na socialnih omrežjih

 

Gre za uporabo platform socialnih medijev, kot so Facebook, Youtube, Instagram, Twitter, Snapchat, Pinterest in LinkedIn. Platforme so pomembne za povezovanje z vašo ciljno publiko pri oglaševanju vašega proizvoda ali storitve. Podjetja prilagajajo svoje novice in promocije ciljnemu občinstvu po socialnih omrežjih na organski ali plačljiv način.

Pri oglaševanju na socialnih omrežjih poznamo pet temeljnih stebrov.

  1. Prvi steber je strategija, ko morate stopiti korak nazaj in razmisliti o vaših ciljih oglaševanja, na katerih platformah si želite biti prisotni in kakšno vsebino želite deliti.

  2. Drugi steber je načrtovanje, ki omogoča boljšo organizacijo pri oglaševanju, določena orodja pa vam lahko pomagajo tudi samodejno objaviti želeno vsebino ob določenem času. 

  3. Tretji steber sta poslušanje in angažiranost. Na podlagi povratnih informacij lahko svoje oglaševanje konstantno prilagajate in izboljšujete.

  4. Četrti steber je analitika, ki vam poda natančne rezultate in številke, s katerimi potem lažje prilagajate kampanje. 

  5. Zadnji steber pa je kvaliteta oglasov. Ko imate vsa potrebna sredstva in načrt, je pomembna še kvaliteta oglasov, ki vam pomaga, da dosežete širše občinstvo ter pritegnete njihovo pozornost.

 

Prikazno oglaševanje

 

Lastniki spletnih mest z ogromnim prometom na svojem spletnem mestu želijo zaslužiti, zato nekaj svojega prostora prodajo z Google AdSense, oglaševalci pa ga kupijo z Google Adsi oziroma Google oglasi v prikaznem omrežju. Google prikazuje ustrezne oglase na podlagi dveh cenovnih pristopov: CPC (cena na klik) in CPM (cena na tisoč ogledov).

Vaše oglase lahko oglaševalsko omrežje prikaže ciljni publiki ob pravem času in na pravem mestu. 

 

Video oglaševanje

 

Kot že ime pove, so ti oglasi v video formatu in postavljeni v storitve, kot so YouTube, Vimeo, Vine … To je draga vrsta oglaševanja, a tudi učinkovita.

Svet digitalnega video oglaševanja ni nikoli statičen, zato je zelo pomembno, da so tržniki na tekočem z novostmi in video oglase prilagajajo občinstvu ter njihovim željam in potrebam.

 

Mobilno oglaševanje

 

Ta vrsta oglaševanja se pojavlja na pametnih telefonih in tabličnih računalnikih. Podjetja lahko oglašujejo s SMS sporočili, ko se uporabniki prijavijo, ali s prikaznimi oglasi v brskalniku, optimiziranem za mobilne naprave.

Če si želite izvedeti več o spletnem oglaševanju z Google Ads-i, si lahko ogledate video.

 

 

Kako začeti s spletnim oglaševanjem?

 

Podjetja za spletno oglaševanje namenijo največji delež denarja trženju. Dobro spletno oglaševanje je ključ do uspešnega trženja in dobrih rezultatov podjetja, zato je cela pot spletnega oglaševanja od prave segmentacije ciljne skupine, izbire vrste spletnega oglaševanja in do njene celostne strategije tako zelo pomembna.

Pro Marketing s podrobno personalizirano analizo vašega podjetja in vaše spletne prisotnosti spozna vaše podjetje in potencialne stranke. Z vsemi natančnimi podatki oblikujemo celostno strategijo za doseganje najhitrejših in najboljših rezultatov za vaše podjetje. Če potrebujete pri spletnem oglaševanju pomoč oz. nasvet, se obrnite na nas. 

Želimo vam učinkovito spletno oglaševanje. 

Kontaktirajte nas

Pro Marketing
Maša Kofol
Content Creator

Kategorija: Spletno oglaševanje

Pro marketing logo