˄

Spletno oglaševanje je kot vrtiljak sprememb, vedno so namreč prisotne novosti, posodabljanje algoritma iskanja, spreminjajoči se interesi potrošnikov ter tržni trendi, uvajanje novih in boljših tehnologij … Za uspešno spletno oglaševanje, s katerim povečamo svojo prodajo na spletu, pa je potrebno stalno usposabljanje in izvajanje raznih poskusov na trenutnem trgu. Različne možnosti, postopke in pravo izbiro oglaševanja vam predstavljamo v nadaljevanju.

 ProMarketing - vrste spletnega oglaševanja

 

Kaj je spletno oglaševanje?

 

Spletno oglaševanje je postal vsakdanjik internetnega življenja. Je naložba, ki pomaga povečati prodajo in prepoznavnost blagovne znamke. Nanaša se na uporabo spletnih mest in drugih spletnih kanalov kot oglaševalskega medija. Ali z drugimi besedami: to so oglasi na internetu. Spletno oglaševanje je prikaz promocijskih sporočil na zaslonih spletnih prenosnikov, namiznih računalnikov, tabličnih računalnikov, pametnih televizorjev in pametnih telefonov. Spletno oglaševanje torej pomeni, da svojo prodajo usmerite neposredno tja, kjer so vaši potencialni kupci.

 

Kaj vam spletno oglaševanje omogoča?

 

  • Povečanje prepoznavnosti vaše blagovne znamke s prikazom vaše vsebine.

 

  • Boljše razumevanje vaše ciljne skupine z izkoriščanjem ciljanja in analitike oglasnih platform (Google Analytics).

 

  • Ustvarjanje učinkovitejših vsebin z razumevanjem, katera oglasna vsebina vam pomaga doseči poslovne cilje.

 

 

Kako spletno oglaševanje vpliva na izboljšanje prodaje?

 

Pomembno je, da se, preden investirate v spletno oglaševanje, o njem dobro pozanimate, upoštevate vse korake in pripravite celotno strategijo. Le na podlagi tega lahko izberete najprimernejšo vrsto oglaševanja za svoje podjetje ter posledično dosežete pravo občinstvo in izboljšate svoje prodajne rezultate. V nadaljevanju z vami delimo postopke, ki so nujni za učinkovito spletno oglaševanje.

  1. Analizirajte donosnost naložbe. Poskrbite za to, da je vaše prizadevanje učinkovito in vredno vašega časa. Preverite vse možne meritve, odvisno od vrste digitalnega trženja, ki jih uporabljate. Analizirajte stopnjo odprtosti in CTR pri e-poštnem trženju, uporabite Google Analytics za merjenja pri oglaševanju na družbenih omrežjih in pri oglaševanju z iskalniki.

    Kontaktirajte nas za izdelavo personalizirane ponudbe za spletno oglaševanje, ki pokriva vseh 7 navedenih točk. 

Želim izdelavo personalizirane ponudbe za spletno oglaševanje

 

  1. Segmentirajte občinstvo. Svoje občinstvo segmentirajte v različne skupine, ki imajo nekaj skupnega, kot so starost, spol, lokacija itd. in poiščite pravi pristop za vse. Če ustvarite oglaševalsko akcijo s prikaznimi oglasi za obutev, bodite pozorni, da se sporočilo, ki ga prilagodite ženskam, razlikuje od sporočila za moške.

  2. Izberite najboljše omrežje za določeno podjetje. Če pripravljate in prodajate kitajsko hrano, uporabite socialna omrežja za promocijo in sprejemanje naročil. Brskalniki lahko potencialne stranke naslovijo na vas, ko na primer iščejo “kitajsko hrano v bližini”.

  3. Uporabljajte priljubljene platforme družbenih omrežij. Če vaše občinstvo sestavljajo mladi, stari od 14 do 35 let, sta Instagram ali TikTok verjetno najbolj primerna, Facebook pa je bolj primeren pri ciljanju starejšega občinstva. Najboljša praksa je torej, da preučite svoje občinstvo, njihove navade in težnje, da se na podlagi tega lahko pravilno odločite pri izbiri družbenega omrežja.

  4. Bodite kreativni z oglasi. Spletno oglaševanje mora pritegniti pozornost ljudi, zato naj bodo vaši oglasi ekspresivni in ustrezni. Vaš oglas ljudje vidijo le sekundo ali dve in v tem času mora vaša grafika pritegniti čim več ljudi.

  5. Uporabite jasen poziv k dejanju. Časa za posredovanje sporočila občinstvu je malo, zato jasno povejte, kaj želite. Uporabite kratek in nedvoumen »call to action« oziroma klic k dejanju, na primer »Rezerviraj zdaj«, »Več o tem«, »Zgrabi promocijsko kodo« in podobno, odvisno od podjetja in oglaševalskega cilja.

  6. Ustvarjajte oglase, ki so optimizirani za mobilne naprave. Vse oglase, ki jih ustvarite, si oglejte tudi na mobilnem telefonu in se prepričajte, da delujejo, saj večina ljudi pri obisku spletnih mest uporablja mobilne telefone.

 

ProMarketing - strategije spletnega oglaševanja

 

Spletno oglaševanje - vrste

 

Spletno oglaševanje zajema več različnih vrst oglaševanja, vendar ni čisto vsaka izmed njih pirmerna za vsako podjetje. V nadaljevanju smo predstavili nekaj najpomembnejših vrst, da se boste lahko lažje odločili. 

 

Oglaševanje v iskalnem omrežju

 

V iskalnikih ljudje iščejo odgovore in rešitve na svoja vprašanja in težave. Ponavadi kliknejo na prvo ali drugo podano rešitev v iskalniku, zato je pomembno, da se tam pojavi tudi vaše podjetje. 

Iskalna vrstica je izhodišče uporabnikovega potovanja. Z vnosom ključne besede se ljudje osredotočajo predvsem na rezultate na prvi strani. Trženje z iskalniki je namenjeno temu, da svoje spletne strani postavite na vrh, bodisi z organiskim ali s plačljivim oglaševanjem.

Google spletno oglaševanje - prikaz zadetka v iskalniku.

ZAKAJ OGLAŠEVANJE V ISKALNEM OMREŽJU?

  1.  Digitalna podjetja z oglaševanjem v iskalnih omrežjih pričakujejo do 4–krat boljšo prodajo. 

  2.  Ščiti vas pred konkurenco, ki svoje produkte na iskalnem omrežju oglašuje pod imenom vaše blagovne znamke. 

  3.  Plačani oglasi se pojavijo v iskalniku na prvih mestih, nad SEO (organskimi) zadetki iskanja. 

Google Ads prikaže plačane rezultate na podlagi dražbe za uvrstitev oglasa.

Oglaševanje v iskalnem omrežju vam omogoča, da pozornost svojega občinstva pridobite na bolj ciljno usmerjen način kot pa samo z organskim iskanjem. Predvidite lahko potrebe in želje svojih potencialnih strank ter za njih sestavite posebne oglase, s katerimi se jim boste lahko najbolj približali na določenem mestu in ob določenem času.

 

E-poštno trženje

 

To je trženjski pristop, ki temelji na komunikaciji po e-pošti. To spletno oglaševanje je eno izmed najstarejših načinov na tem področju ter je tudi najbolj prilagodljivo, saj prodajalci elektronske pošte vedno iščejo novosti, kot so nedavno uvedena interaktivna e-poštna sporočila z ojačevalniki.

E-poštno trženje je najmanj vsiljiva platforma za oglaševanje, ker se naročniki prostovoljno odločijo za prejemanje e-novic in promocij ter se od njih lahko kadarkoli tudi odjavijo. Še vedno je tovrstno trženje uvrščeno med najučinkovitejše marketinške kanale, ki premaga socialna omrežja, organske objave in optimizacijo spletnih mest. 

Pomembno pa je, da so vaša poštna sporočila relevantna in zanimiva. Ljudje so zasuti z raznimi prekinitvami v obliki oglasov, zato je pomembno, da je vaša pošta posebna in da pritegne pozornost naročnikov.

E-poštno trženje ni “spam”, ni pa tudi sporočilo nekega znanca, ki ga vsak posameznik vzame zelo resno. Je nekaj vmes, kar nam pomaga graditi tako odnose s potencialnimi strankami kot tudi ustvariti dobiček.

 

Oglaševanje na socialnih omrežjih

 

Gre za uporabo platform družbenih omrežij, kot so Facebook, Youtube, Instagram, Twitter, Snapchat, Pinterest in LinkedIn. Te platforme so pomembne za povezovanje z vašim ciljnim občinstvom pri oglaševanju vašega proizvoda ali storitve. Podjetja prilagajajo svoje novice in promocije ciljnemu občinstvu na družbenih omrežjih z organskim ali plačljivim oglaševanjem.

Pri oglaševanju na družbenih omrežjih poznamo pet temeljnih stebrov.

  1. Prvi steber je strategija, ko morate stopiti korak nazaj in razmisliti o vaših ciljih oglaševanja, na katerih platformah si želite biti prisotni in kakšno vsebino želite deliti.

  2. Drugi steber je načrtovanje, ki omogoča boljšo organizacijo pri oglaševanju, določena orodja pa vam lahko pomagajo tudi samodejno objaviti želeno vsebino ob določenem času. 

  3. Tretji steber sta poslušanje in angažiranost. Na podlagi povratnih informacij lahko svoje oglaševanje konstantno prilagajate in izboljšujete.

  4. Četrti steber je analitika, ki vam poda natančne rezultate in številke, s katerimi potem lažje prilagajate kampanje. 

  5. Zadnji steber pa je kvaliteta oglasov. Ko imate vsa potrebna sredstva in načrt, je pomembna še kvaliteta oglasov, ki vam pomaga, da dosežete širše občinstvo ter pritegnete njihovo pozornost.

 

Prikazno oglaševanje

 

Lastniki spletnih mest z ogromnim prometom na svojem spletnem mestu želijo zaslužiti, zato nekaj svojega prostora prodajo z Google AdSense, oglaševalci pa ga kupijo z Google Adsi oziroma Google oglasi v prikaznem omrežju. Google prikazuje ustrezne oglase na podlagi dveh cenovnih pristopov: CPC (cena na klik) in CPM (cena na tisoč ogledov).

Vaše oglase lahko oglaševalsko omrežje prikaže ciljni publiki ob pravem času na pravem mestu. 

 

Video oglaševanje

 

Kot že ime pove, so ti oglasi v video formatu in so postavljeni v aplikacije, kot so YouTube, Vimeo, Vine … To je draga vrsta oglaševanja, a tudi učinkovita.

Svet digitalnega video oglaševanja ni nikoli statičen, zato je zelo pomembno, da so tržniki na tekočem z novostmi in video oglase prilagajajo občinstvu ter njihovim željam in potrebam.

 

Mobilno oglaševanje

 

Ta vrsta oglaševanja se pojavlja na pametnih telefonih in tabličnih računalnikih. Podjetja lahko oglašujejo s SMS sporočili, ko se uporabniki prijavijo, ali s prikaznimi oglasi v brskalniku, optimiziranem za mobilne naprave.

Več o tem, kaj je spletno oglaševanje in kako ga vzpostaviti z Google Ads, si lahko pogledate v videu spodaj.

 

 

Kako začeti spletno oglaševanje?

 

Podjetja največji delež oglaševalskega denarja namenijo prav za spletno oglaševanje. Dobro spletno oglaševanje je ključ do uspešnega trženja in dobrih rezultatov podjetja, zato je vse, od prave segmentacije ciljne skupine, izbire vrste, do celostne strategije, tako zelo pomembno.

Pro Marketing s podrobno personalizirano analizo vašega podjetja in vaše spletne prisotnosti spozna vaše podjetje in potencialne stranke. Z vsemi natančnimi podatki oblikujemo celostno strategijo za doseganje najhitrejših in najboljših rezultatov za vaše podjetje. Če potrebujete kakršnekoli nasvete ali pomoč za spletno oglaševanje, se obrnite na nas. 

Želimo vam učinkovito spletno oglaševanje. 

Kontaktirajte nas

Pro Marketing
Maša Kofol
Content Creator

Kategorija: Spletno oglaševanje

Pro marketing logo