Facebook je daleč najbolj priljubljena platforma socialnih omrežij za spletno oglaševanje. Nekatere statistike kažejo, da danes več kot 94 % tržnikov oglašuje na Facebooku. Facebook se je res potrudil pomagati tržnikom pri spletnem oglaševanju. Poleg možnosti oglaševanja omogoča tudi spremljanje uspehov vaših oglasov, izbire občinstva, prilagoditve proračunov in še več.
Predstavili vam bomo Facebook Ads Manager, ki bo kmalu postal vaš najboljši prijatelj pri Facebook oglaševanju.
Facebook je s kombinacijo Ads Manager-ja in Power Editor-ja razvil orodje, da bi tržnikom olajšal ustvarjanje in sledenje oglaševalskih kampanj na več oglaševalskih platformah, ki so v lasti Facebooka, vključno z Instagram oglasi – in to orodje je danes znano kot Facebook Ads Manager.
Kaj vam Facebook Ads Manager omogoča?
▶ Ustvarjanje oglaševalske kampanje: omogoča vam, da korak za korakom oblikujete svoje oglase. Ko ustvarite oglas, izberete svoj cilj in ljudi, ki jih želite doseči, kraje za prikaz oglasa in obliko oglasa.
▶ Upravljanje in spreminjanje kampanj/oglasa: lahko spremenite nastavitve, kot so ciljna skupina, proračun in umestitve.
▶ Vpogled v učinke vaših oglasov: če želite videti napredek vaših oglasov, si oglejte meritve, ki vas zanimajo, in ustvarite poročila o oglasih.
Za ustvarjanje nove kampanje lahko uporabite Facebook Ads Manager na dva načina: vodeno ustvarjanje (guided creation) in hitro ustvarjanje (quick creation).
Vodeno ustvarjanje deluje kot vodnik po korakih pri ustvarjanju novih oglaševalskih kampanj. Predstavili vam bomo nekaj korakov, ki so pomembni za vaš uspeh.
Cilji oglaševanja na Facebooku
V naših blogih pogosto pišemo o tem, kako pomembno je pri oglaševanju definirati cilje. In verjemite, ni brez razloga! Prvo vprašanje, ki vam ga bo postavil Facebook Ads Manager, je – kaj je cilj vaše kampanje?
Kot vsaka umetna inteligenca tudi Facebook deluje po algoritmu, vendar algoritem deluje drugače, če je vaš cilj prikazati oglas čim več ljudem, jih pripeljati na spletno mesto in/ali jih spodbuditi, da kupijo vaš izdelek oziroma storitev.
Seveda želite vse našteto, vendar vprašanje, ki vam ga je postavil Facebook Ads Manager, velja le za vaše cilje, ko oglašujete na Facebooku.
🔹 Prepoznavnost (Awareness): cilj kampanje je prikazati vaš oglas čim več ljudem. Odličen način za dvig prepoznavnosti blagovne znamke, kajne? Facebook bo upošteval vse tiste, ki sledijo vsebini, ki je podobna vaši.
🔹 Upoštevanje (Consideration): ta vrsta kampanje poveča promet na vaši spletni strani, poveča angažiranost potencialnih strank in se nanaša na komunikacijo.
🔹 Konverzija (Conversion): Facebook na podlagi vedenja svojih uporabnikov oceni, kdo so tisti, ki bi res nekaj kupili, in jim predstavi ponudbo.
Facebook občinstvo: pustite, da vaši oglasi dosežejo vaše potencialne stranke
Drugi pomemben korak je izbira občinstva. Vsakdo, ki se ukvarja s prodajo ali marketingom, se bo strinjal, kako pomembno je razmišljati in odkrivati psihologijo kupca – kdo so ti ljudje, kaj počnejo, kakšne so njihove potrebe, ali se česa bojijo, s kakšnimi težavami se srečujejo vsak dan, kdo vpliva nanje … Res je, da na družbenih omrežjih stranke nikoli ne bomo popolnoma spoznali, vendar Facebook ponuja odlično orodje, ki nam lahko pomaga, in to je Facebook Audience. Naše potencialne stranke lahko poiščemo glede na njihove interese, kraj, kjer živijo, poklic ali stopnjo izobrazbe.
Preden začnete ustvarjati svojo prvo kampanjo, premislite, kaj bi lahko zanimalo vaše potencialne stranke, in se jim poskusite tako približati.
Kot smo omenili na začetku, Facebook ponuja veliko različnih mest, kjer lahko objavi vaš oglas. Zato je zelo pomembno, da raziščete, v kakšni obliki so bile vaše objave najbolj odzivne. Facebook vam ponuja, da avtomatsko ali ročno izberete, kam želite postaviti oglas. Ali želite oglas postaviti tako na Facebooku kot Instagramu ali samo na eno ali drugo platformo.
Tu bodite pazljivi, saj se lahko zgodi, da vključite obe možnosti in porabite veliko večji proračun.
Facebook Ads Manager vas prijazno vpraša, koliko in kako želite, da vam vzame denar
Za vašo prvo kampanjo je pomemben tudi proračun. Facebook vam omogoča, da svoj proračun organizirate na ravni kampanje (Campaign budget) ali na ravni Add set-a. Obstajajo tudi časovne omejitve: Daily – na dnevni ravni ali Lifetime – od začetka do konca akcije.
Če vas zanima, koliko bi morali porabiti za Facebook oglase – čarobna številka ne obstaja in je zelo težko določiti konkreten proračun.
Raziskave kažejo, da se ljudje v povprečju na Instagramu in Facebooku z miško premaknemo za 100 metrov. Potencialni kupec se bo ustavil pri vašem oglasu le, če bo vizualna podoba oglasa pritegnila njegovo pozornost. Zato je zelo pomembno, da čas posvetite tako vizualnemu kot tudi besedilnemu delu oglasa, ki bo na nek način pisal vašo prihodnost.
Upoštevajte, da imate od trenutka, ko potencialna stranka pride do vašega oglasa le nekaj sekund, da pridobite njeno pozornost.
Ko naložite vse svoje oglase, nastavite še oglaševalsko kampanjo. Upravitelj oglasov Facebook vam omogoča, da nadaljujete z urejanjem vaše akcije po objavi. Ko objavite svojo oglaševalsko kampanjo na Facebooku, jo pustite delovati vsaj 24 ur (ali dokler nabor oglasov ne zbere najmanj 50 konverzij), preden začnete meriti rezultate.
Oglaševalske akcije na Facebooku imajo fazo učenja – obdobje, ko se mora sistem dostave oglasov na Facebooku veliko naučiti o vašem nizu oglasov. Med fazo učenja algoritmi raziščejo najboljši način za prikaz vašega nabora oglasov.
🔹 Prilagoditev oglasov in kampanj.
🔹 Eno mesto za dve platformi (Facebook in Instagram).
🔹 Izbor ciljnih skupin, lokacij in še več.
🔹 Poročila in analitika oglasov in kampanj.
🔹 Prilagoditev oglaševalske akcije in nabora oglasov tako, da ustrezajo vašemu proračunu.
V trenutku, ko mislite, da obvladate Facebook Ads Manager, vas Facebook vedno preseneti z novostmi. Oglejte si videoposnetek Facebook Ads Manager za leto 2023.
Potrebujete pomoč s Facebook kampanjo? Ekipa Pro Marketinga bo našla rešitev za vašo težavo in vam pomagala obvladati Facebook oglaševanje.