˄

S pisanjem blogov vas bodo potencialne stranke lažje našle. Kako?

 

Ljudje običajno uporabijo Google brskalnik, ko jih nekaj zanima oz. ko želijo kupiti nek izdelek ali storitev. Če boste pisali bloge o različnih tematikah, ki se nanašajo na področje, s katerim se ukvarjate, bodo te bloge lahko prebrali ljudje, ki jih zanimajo izdelki oz. storitve, ki jih ponujate. S tem boste privabili potencialne kupce na svojo spletno stran, kjer jih potem morate samo še spodbuditi, da vas kontaktirajo. 

 

Pisanje blogov vam bo pomagalo:

  • povečati relevantnost spletne strani (uvrstili se boste v več iskanjih),

  • graditi avtoriteto spletne strani (uvrstili se boste višje v iskalniku).

 

Vsak blog pomeni dodatno indeks stran na vaši spletni strani, kar Googlu sporoča, da je vaša spletna stran aktivna. Nove bloge lahko objavite na svojih socialnih omrežjih in s tem pripeljete še več prometa na svojo spletno stran. 

 

Zelo pomembno je, da so blogi relevantni. Torej, najbolj uspešni blogi pokrivajo aktualne teme in odgovarjajo na pogosta vprašanja potencialnih kupcev. V blogu morate jasno odgovoriti na zastavljena vprašanja, pri tem pa ne pozabite omeniti, kaj vse nudi vaše podjetje in kako lahko pomagate bralcu. 

 

Mogoče določeni bralci vašega bloga trenutno niso zainteresirani za vaše izdelke ali pa storitve, ampak, ker jim je vaš blog pomagal rešiti določen problem oz. odgovoril na njihovo vprašanje, zaupajo vaši blagovni znamki in ko pride čas, ko te izdelke oz. storitve potrebujejo, se bodo z veseljem obrnili na vas.

 

6 razlogov, zakaj so blogi pomembni

 

          1. Gradijo zvestobo in zaupanje

S pomočjo kakovostnih blogov boste potencialnim kupcem dokazali, da ste strokovnjaki na svojem področju in tako boste gradili zaupanje, s pomočjo katerega se bodo stranke lažje odločile z nakup. 

E-A-T (expertise, authoritativeness, trustworthiness = strokovnost, avtoriteta, zanesljivost) je zelo pomemben koncept, s pomočjo katerega lahko optimiziramo vsebino bloga. Vpliva na Googlov algoritem, ki analizira vsebino. 

Vsebina bloga mora biti natančna, informativna, vsebovati mora uporabne informacije in odgovarjati na vprašanja. 



          2. Povečajo prepoznavnost

Kakovostna vsebina je koristna le, če je optimizirana za brskalnike (SEO optimizacija). Če vsebina ni optimizirana za brskalnike, je nihče ne bo prebral. Za optimizacijo je potrebno v blog vključiti ključne besede, privlačne naslove ter slike. Zelo pomembno je tudi notranje povezovanje. Gradnja povezav na drugih spletnih straneh in blogih na vašem spletnem mestu lahko pripomore k večji prepoznavnosti.



          3. Širijo zavedanje o blagovni znamki 

Nova in izvirna vsebina vam pomaga, da vas potencijalne stranke ločijo od konkurence. Večkrat ko se jim bodo vaši blogi prikazali v brskalniku, bolj si bodo zapomnili vašo blagovno znamko. Veliko ljudi na socialnih omrežjih deli različne bloge, ki se jim zdijo uporabni, kar prinese več prometa na spletno stran. 

 

Močna blagovna znamka je za podjetje neprecenljivo bogatstvo.

 

          4. Ustvarijo nove prodajne kontakte 

Če bo bralcem vašega bloga všeč vsebina, si bodo mogoče ogledali še kaj drugega na vašem spletnem mestu, kar je zelo dobro za zmanjšanje stopnje odboja (stopnja odboja = odstotek obiskovalcev, ki spletno mesto zapustijo po ogledu le ene strani). Mogoče se bodo celo prijavili na vaše e-novice, kjer jih lahko obveščate o novostih v vaši ponudbi in jih spodbujate, da kupijo vaše izdelke ali storitve.



          5. Spodbujajo reakcije (všečki, komentarji, posredovanje)

Veliko ljudi z veseljem razpravlja o določenih aktualnih temah na različnih platformah. S tem ko potencialne stranke reagirajo na vaše bloge, gradijo odnos z vami. Prav s pomočjo odnosa pa lahko potencialne kupce spremenite v zveste dolgoletne stranke. 

Bloge lahko delite na različna socialna omrežja in spodbudite debato o določeni temi. 



          6. Pomagajo vam razumeti želje in potrebe potencialnih kupcev

Potrošniki ponavadi nimajo dovolj časa za branje blogov, zato je pomembno, da najdete tisto, kar jih pritegne, da jih zadržite na strani.

Najprej raziščite svoj ciljni trg. Poskušajte se postaviti v vlogo stranke in odgovoriti na morebitna vprašanja. Blogi ponujajo tudi vabljiv prostor za izražanje mnenj in povratnih informacij. Nekdo je na primer pustil vprašanje in to vprašanje ustvari odlično temo za drugi blog. To je odlično za povezovanje s strankami in razumevanje njihovih potreb.

 

Blog - miza, na kateri je računalnik, na zaslonu piše: Blog; svetilka, roža, zvezki, ura.

 

Matija Zajšek, SEO mentor in predavatelj za digitalni marketing, je napisal blog o tem, kako narediti bloge bolj privlačne, našteli vam bomo le nekatere izmed napotkov, ki jih je delil, več pa si lahko preberete v njegovem blogu:

  • pišite kratke stavke,

  • pišite kratke odstavke,

  • v prvem odstavku blog zapisa izrazite korist za bralca,

  • naštevajte dejstva z bulletingom,

  • uporabljajte ogromno praznega prostora …

 

S pomočjo teh nasvetov boste lažje začeli s pisanjem blogov. Njegovi nasveti pa so lahko koristni tudi za podjetja, ki že pišejo bloge, saj je bloge vedno potrebno posodabljati, da ostanejo relevantni.

 

Blog je lahko zelo močno orodje, s katerim lahko okrepite poslovanje svojega podjetja. Pisanje kakovostnih blogov seveda zahteva kar nekaj časa, vendar se na koncu zagotovo splača. 

Ne pozabite spremljati in meriti rezultate ter starejše bloge posodabljati z novimi informacijami in povezavami.

Učinkovito pisanje blogov vam bo pomagalo privabiti nove ter obdržati obstoječe stranke.

Če je bloganje na vašem spletnem mestu pravilno izvedeno, je lahko zelo donosno za vaše podjetje.

 

Pro Marketing
Amila Paunović
Content Creator & Social Media Editor

Kategorija: Vsebinski marketing

Pro marketing logo