˄

Že imate odprt profil na vsaj enem socialnem omrežju? Objavljate redno? Komunicirate s svojimi prijatelji/sledilci?

 

Tukaj vam bomo predstavili katera socialna omrežja so trenutno najbolj aktualna in kakšen je njihov pomen. 

 

Na sliki je telefon, na katerem je mapa socialna omrežja z aplikacijami.

 

Socialna omrežja - Kaj in Zakaj?

 

Danes že vsak ve kaj so to socialna omrežja. Včasih je bila glavna ideja socialnih omrežij druženje, komunikacija, danes pa so mnogo več. Podjetja uporabljajo socialna omrežja za oglaševanje svojih izdelkov in storitev ali ozaveščanje o sami znaki, tako imenovani brand awareness. Poleg tega so v ospredju tudi influencerji, vplivneži, ki pa niso le zvezde, igralci, športniki in druge znane osebe, vendar je influencer vsak, ki ima število sledilcev okrog 10000 in več. 

 

Socialna omrežja se kar naprej spreminjajo, posodabljajo, narekujejo trende in imajo velik vpliv na množice, ravno zato so postala tarčno območje za tržnike.

 

Katera so najbolj uporabljena socialna omrežja?

 

Na sliki so ikone za socialna omrežja Instagram, LinkedIn in Facebook.

 

LinkedIn

 

Že imate svoj LinkedIn profil? Ne veste točno kako začeti? Pri tem vam lahko pomagamo mi, saj imamo kar nekaj blogov, ki so vam lahko v pomoč.

LinkedIn je profesionalno socialno omrežje, ki se uporablja dejansko za gradnjo kariere. Če poenostavimo, LinkedIn vam omogoča, da razširite vašo mrežo in se povežete z relevantnimi, izkušenimi posamezniki, ki se ukvarjajo s podobno službo, imajo podobna zanimanja, kot vi. Ključno je, da poiščete ljudi, ki jih že poznate, ljudi, ki bi jih radi spoznali, in ljudi, ki bi jih morali spoznati, se jim približate in se z njimi povežete. Delite svoja razmišljanja in v debato povabite tudi druge. Če se zanimate za kakšno službo, je LinkedIn odličen pomočnik, saj lahko vidite kdo zaposluje in se prijavite na razgovor.

 

LinkedIn za podjetja:

 

Se sprašujete, če vaše podjetje potrebuje LinkedIn? Na to vprašanje si lahko odgovorite le sami, mi vam bomo predstavili le določene razloge, zakaj je odgovor ja. 

  1. Dobite lahko več povpraševanj

Tudi vaše stranke in potencialne stranke so na LinkedInu. LinkedIn je siguro najbolj primerno socialno omrežje za podjetja, kjer lahko tudi predstavite svojo zgodbo, nagovarjate sledilce in jim poveste zakaj izstopate. 

  1. Tudi druga podjetja so na LinkedInu

Povezovanje z drugimi podjetji je sigurno prednost, več priporočil, več strank.

  1. Ozaveščanje o znamki

Preprosto - več ljudi ve za vas, več zanimanja boste imeli. 

Glede na vaše poslovanje lahko LinkedIn za podjetja uporabite na različne načine - od zaposlovanja do pridobivanja prodajnih potencialov. Tako kot pri drugih platformah morate preveriti, ali so funkcije oglaševanja v omrežju LinkedIn za vas smiselne. 

Veliko podjetij za LinkedIn profil najame razna podjetja, ki se s tem ukvarjajo in v sodelovanju z njimi postavijo strategijo in pripravijo vsebine. Tako prihranijo s časom, delo pa prepustijo strokovnjakom. 

Na ta način delamo tudi pri Pro Marketingu. Sledimo trendom,se dobro spoznamo na socialna omrežja in tako skupaj s podjetji pripravimo ustrezen načrt za njihove vsebine. Če želite, da upravljamo vaša socialna omrežja, nas kontaktirajte.

 

Kontaktirajte nas

 

Instagram

 

Vse bolj postaja za podjetja ugoden tudi Instagram. Instagram je aplikacija, kjer ljudje objavljajo vizualne vsebine, fotografije iz svojega življenja, videje, grafike in še marsikaj. 

Na Instagramu imate lahko lasten profil, lahko koristite Instagram plačljivo oglaševanje ali pa oglaševanje preko influencerjev - tako imenovani influencer marketing. 

 

Instagram za podjetja

 

Kdaj ja in kdaj ne?

Če ste podjetje, ki trži potovanja, izlete, kozmetične izdelke, obleke, lepotne izdelke in podobno, je Instagram odličen za vas. V nasprotnem primeru, je mogoče le LinkedIn socialno omrežje, ki ga potrebujete. 

Na Instagramu preko vizualov predstavljate svojo zgodbo strankam. 

 

Influencer marketing

 

Na Instagramu izstopajo influencerji, ki jih spremlja na tisoče ljudi. S prikazovanjem svojega vsakdana, kaj počnejo, kaj jejo, pijejo, katere izdelke uporabljajo močno vplivajo na svoje sledilce, zato nič čudnega, da jih številna podjetja uporabljajo za promocijo lastnih izdelkov. To imenujemo influencer marketing - oglaševanje preko influencerjev. 

Če potrebujete pomoč z vodenjem profila na Instagramu, influencer marketingom ali oglaševanjem na Instagramu, smo

tu za vas 

 

Facebook

 

Facebook je svetovno najbolj uporabljena aplikacija in se bolj uporablja za povezovanje z družino, prijatelji, znanci. Za večino ljudi ostaja predvsem osebno omrežje, vendar je uporabno tudi za poslovne in poklicne stike.

 

Facebook za podjetja

 

Poleg osebnega profila lahko z ustvarjanjem poslovne strani vzpostavite povezavo z ljudmi, ki želijo izvedeti več o vašem delu. Posodobitve, poročila o napredku in ideje lahko delite s širokim krogom ljudi, ki morda ne obiskujejo vaše spletne strani redno. 

Poznavanje delovanja Facebook Ads Manager-ja, je bistvenega pomena za vaše načrte digitalnega trženja. Glede na to, kako težko je vsebino posredovati vsem, se boste znašli pod pritiskom, da plačate za deljenje svojih objav.

Da bi podjetje uspelo na Facebooku, se mora povezati s skupnostjo, ki se ukvarja z vašo vsebino. Tako kot v svetu brez povezave, če je vaš izdelek, storitev ali zamisel nekaj, kar je ljudem všeč in s čimer se želijo povezati, bodo to želeli storiti tudi na Facebooku.

Potrebujete pomoč s Facebook oglaševanjem?

 

TikTok

 

TikTok je brezplačna družabna aplikacija za ustvarjanje, urejanje in deljenje videoposnetkov. Ni le novo socialno omrežje, temveč tudi nov medij za spletno izražanje. 

 

Na sliki je punca, ki snema za socialno omrežje Tik Tok video s telefonom in lučjo.

 

TikTok za podjetja

 

V aplikaciji TikTok za podjetja lahko izkoristite ustvarjalno plat svoje blagovne znamke. Svet, ki je poln veselja in navdiha in bo vaše podjetje popeljal v nove višave.

Kot pravi TikTok: Don’t make ads. Make TikTok videos. 

 

--> Ste že slišali za aplikacijo TikTok za podjetja? 

 

1. TikTok influencerji

Influencer marketing je priljubljen tudi na TikToku. Ta vrsta trženja je še posebej učinkovita, saj bolj spominja na priporočilo prijatelja kot na oglas. V gledalcu vzbudi zaupanje in poveča verjetnost, da bo kupil.

2. Oglasi TikTok

Oglasi TikTok so razmeroma nov dodatek k platformi. Pomenijo vstop družbe TikTok na oglaševalski prostor kot neposrednega konkurenta družbama Snapchat in Instagram. Na splošno so oglasi TikTok precej podobni drugim plačljivim oglasom v socialnih omrežjih, vendar imajo nekaj posebnosti, ki se jih morajo tržniki zavedati.

3. Oglasi v feedu

TikTokovi oglasi v feedu so podobni oglasom, ki jih vidite med Instagramovimi zgodbami. Ko uporabnik prelista svoj kanal, se sčasoma prikaže eden od teh oglasov.

 Tudi TikTok je naše področje, potrebujete pomoč?

 

 Na vseh socialnih omrežjih je zelo pomembna vsebina, ali je ta kakovostna, unikatna in vabljiva za gledalca. Tako imenovan vsebinski marketing je marketing, ki se osredotoča na samo vsebino in preko nje privablja potencialne in nove stranke. 

 

Edina stalnica v našem življenju je sprememba

 

Se strinjate? Socialna omrežja se konstantno spreminjajo, ne moremo vedeti kaj bo v ospredju naslednje leto. 

Bistvena stvar pri socialnih omrežjih je konsistenca. Ta nam dopušča, da smo enotni, a hkrati ustvarjalni. Biti konsistenten pri socialnih omrežjih pomeni, da vsebine sledijo neki rdeči niti, se med seboj povezujejo in dopolnjujejo. Poleg tega pa je zelo pomembno kdaj se objavljajo vsebine. 

Številni, ki se ukvarjajo s socialnimi omrežji na profesionalnem nivoju poročajo o tem, da je eden najboljših načinov, kako ohranjati konsistenco, tudi koledar vsebin. V nadaljevanju vam bomo predstavili 5 korakov kako ustvariti učinkovit koledar vsebin za socialna omežja. 

 

5 korakov kako ustvariti učinkovit koledar vsebin za socialna omrežja

 

Vam manjka konsistenca pri objavah na socialnih omrežjih? Že imate koledar vsebin za socialna omrežja?

Sliši se enostavno. Koledar, ki vsebuje načrtovanje vsebin.

In tako enostavno, kot se sliši, tako preprosto tudi je. 

Pri sprotnem ustvarjanju in objavljanju vsebine se lahko pojavijo recimo težave s tonom, barve, ki ne gredo skupaj, in druge napake. Veliko bolj varno in učinkovito je, če v delovnem dnevu namenite določen čas ustvarjanju, popravljanju in načrtovanju objav.

Ravno zato je koledar vsebin za socialna omrežja tako priročen. Poleg tega, da bo vaš delovni dan manj stresen, vam lahko pomaga pri načrtovanju učinkovite mešanice vsebin. Poleg tega boste lahko svoje objave časovno razporedili tako, da bodo dosegle čim večje občinstvo.

V nadaljevanje vam bomo predstavili 5 korakov, da si boste lahko sami izdelali tak koledar.   

 

Kaj je koledar vsebin za socialna omrežja?

 

Koledar vsebin za socialna omrežja je pregled prihajajočih objav v socialnih omrežjih, urejen po datumih. Lahko je v obliki preglednice, Googlovega koledarja. 

Vključevati mora:

  • Platforma: Facebook, Instagram, LinkedIn

  • Datum

  • Čas objave

  • Naslov

  • Tema

  • Linki (če so prisotni v objavi)

  • Vizual

 

Pri načrtovanju pa bodite previdni.

Obstaja jasna razlika med vsebinskim koledarjem in vsebinskim načrtom. Na splošno bodo v koledarju vsebin določeni datumi in časi objav, medtem ko bodo v načrtu vsebin podrobno opisane strategije in teme.



Zakaj potrebujete koledar vsebin za socialna omrežja?

 

  1. Čas - Definitivno je to eden glavnih razlogov. Načrtovanje vsebin prihrani ogromno časa. 

  2. Objave v socialnih omrežjih je težko povezati z občinstvom, če jih pripravljate sproti, zato je lahko koledar vsebine v socialnih omrežjih tako dragocen.

  3. Manjše število napak

  4. Bolj usklajene kampanje

  5. Močnejša identiteta blagovne znamke

  6. Izvedba pravočasnih kampanj, ki se ujemajo s prazniki in prodajnimi akcijami.

  7. Bolj natančno spremljanje uspešnosti

 

Primer koledarja vsebin za mesec avgust: 

 

Na sliki je koledar vsebin za socialna omrežja, za mesec avgust.

 

 - Socialna omrežja so osvojila svet. Ne glede na to, ali vam je posamezna platforma blizu ali ne, imajo podjetja na voljo neskončno načinov, kako tržiti svoje potrošnike in jih usmerjati k nakupu. Socialna omrežja nam omogočajo, da ostanemo povezani s prijatelji, zlahka najdemo informacije in spletnemu svetu dodamo svojo osebnost, zato bodo tu ostala - 

 

Pro Marketing
Ema Serianz
Content Creator
Pro marketing logo