Kaj naredi dobrega upravljalca socialnih omrežij?
So to močne vodstvene sposobnosti? Morda sposobnost obvladovanja stresa - ali celo prijazen nasmeh?
Je vaše podjetje prisotno na socialnih omrežjih? Večina podjetij ne ve, kako se predstaviti in kakšno vsebino deliti, zato je najem upravljalca socialnih omrežij pogosto veliko boljša izbira. Vendar izbira ni tako preprosta.
Socialna omrežja so danes “must have” v svetu marketinga. Zakaj?
Danes ima že skoraj vsaka oseba ali podjetje profil na vsaj dveh socialnih omrežjih, pa naj bo to Instagram, Facebook, LinkedIn, TikTok … Predstavitev zgodbe vašega podjetja ter izdelkov in storitev, ki jih ponujate na socialnih omrežjih, ima zato ključno vlogo pri prodaji. Več o linkedin marketingu si lahko preberete v našem blogu.
Za lažjo izbiro in pomoč vam bomo tukaj predstavili, katere spretnosti mora imeti upravljalec socialnih omrežij in zakaj ga vaše podjetje danes mora imeti.
1. Spozna se na posamezna socialna omrežja in je vedno dosegljiv
Upravljalci se zelo dobro spoznajo na socialna omrežja, vedo kako delujejo in kakšne so posodobitve.
Upravljalec socialnih omrežij mora vedno spremljati strani blagovne znamke, ne le zaradi upravljanja ugleda, temveč tudi zaradi pridobivanja dodatnih informacij, ki bi lahko pomagale vaši blagovni znamki.
Odgovarjanje na povratne informacije uporabnikov, ne glede na to, ali so pozitivne ali negativne, je bistvenega pomena in je še en način, kako pokazati, da vaša blagovna znamka posluša in resno jemlje povratne informacije.
Uporaba socialnih omrežij kot orodja za izboljšanje uporabniške izkušnje pomaga vašim uporabnikom dobiti pomoč, ki jo potrebujejo.
2. Točno ve kdaj in kaj se objavlja
Zagotovo imate tudi vi del dneva, ko pogledate na Facebook, Instagram ali LinkedIn in preverite, če je kaj novih, zanimivih objav. Dober upravljalec socialnih omrežij naredi analizo in ugotovi, kdaj je najbolj primeren čas za objavo vaših vsebin, kdaj so v povprečju vaši sledilci najbolj prisotni na socialnih omrežjih in tako omogoči velik doseg objave.
Ključna je doslednost. Verjetno ste to že velikokrat v življenju slišali - to pa zato, ker je res. Zlasti v socialnih omrežjih ljudje želijo slediti računom, ki pogosto objavljajo ustrezne vsebine. Hubspot pravzaprav predlaga, da je "najpogostejša kadenca objavljanja za tržnike na socialnih omrežjih tri- do štirikrat na teden. Z najemom upravljalca socialnih omrežij boste zagotovili, da bo vaše podjetje upoštevalo te predloge. Posvetil se bo doslednemu objavljanju ves teden, vi pa boste opazili večjo vključenost in rast svojega podjetja.
3. Pozna trenutne trende
V svetu marketinga in socialnih omrežij nenehno prihaja do novosti, novih trendov, katerim upravljalec sledi, da ste še vi na tekočem in da novim stilom sledijo tudi vaše vsebine. Upravljalec socialnih omrežij lahko spremlja vse spremembe algoritmov in nove trende na platformi ter na podlagi najnovejših posodobitev prilagodi strategijo in vsebino.
Poleg tega mora biti upravljalec socialnih omrežij odprt glede novih platform in razmisliti, katere strategije morate takoj uvesti, da boste na teh novih platformah uspešni.
Upravljalec socialnih omrežij lahko upošteva spremembe, ki se dogajajo ali se bodo kmalu zgodile, in je prilagodljiv tako, da lahko skupaj s strankami spreminja cilje kampanje ter vsebino, da zagotovi nadaljnji uspeh v zvezi z njihovimi cilji.
4. Zna ustvarjati privlačne vsebine
Najbolj pomembne so kvalitetne in privlačne vsebine. Upravljalec mora poznati trende, saj tako točno ve, katere so trenutno privlačne vsebine, ki bodo pritegnile nove sledilce.
Z vodjo, ki je odgovoren za vsa vaša prizadevanja v socialnih omrežjih, lahko izboljšate obstoječo kampanjo.
Upravljalec socialnih omrežij pa lahko vašo blagovno znamko ohranja tudi fleksibilno - lahko spreminja cilje, kreative ali vsebino, če vaša trenutna prizadevanja niso tako uspešna, kot bi lahko bila.
✔ Poznavanje socialnih omrežij
Kot smo že omenili, dober upravljalec se spozna na socialna omrežja. V tem blogu smo združili vse, kar dober upravljalec mora vedeti o socialnih omrežjih.
✔ Ustvarjalnost
Pomembna lastnost upravljalca socialnih omrežij je ustvarjalnost in odprtost. Upravljalec mora vedeti, kakšno sporočilo želite vi predati svojim sledilcem, potencialnim strankam, in to zapakirati na ustvarjalen in privlačen način.
✔ Načrtovanje in strategija
Strategija, ki vključuje čas objavljanja in objave, ki se med seboj vsebinsko in vizualno povezujejo, je ključnega pomena pri ohranjanju kvalitete in kakovosti.
✔ Organiziranost
Brez organizacije seveda ne gre. Organizacija vključuje koledar vsebin, načrtovanje in prilagodljivost vašim željam.
✔ Komunikacijske spretnosti
Zelo pomembna je komunikacija z vami, saj morate vi vsako objavo potrditi. Preverite, na kakšen način bo skomunicirana strategija, načrtovanje objav in vsebine, da bo vse potekalo gladko.
✔ Strast
Strast do dela se kaže skozi kvalitetne in premišljene objave. Če za vas dela nekdo, ki nima niti kančka strasti do dela, bodo zagotovo tudi objave slabo narejene in ne bodo večale vaše prepoznavnosti.
✔ Pisanje
Dober upravljalec mora znati pisati besedila, ki pritegnejo pozornost in niso predolga in dolgočasna.
✔ Delo z raznimi kreativnimi orodji
Za ustvarjanje vsebin mora upravljalec znati uporabljati tudi orodja, kot so Canva, Figma, Adobe Illustrator …
ANALIZA LASTNOSTI
Pri PostBeyond so naredili analizo, katere lastnosti so najbolj zaželene za upravljalca socialnih omrežij, in ugotovili, da je to diploma, kateri sledijo komunikacijske sposobnosti. Druge pomembne lastnosti vključujejo "strast," "neposrednost" in "pozitivnost".
Glavna odgovornost, ki je navedena v oglasih za delo upravljalca socialnih omrežij, je strategija, ki je namenjena oblikovanju akcijskega načrta za podporo ciljev trženja in vsebine.
Na podlagi analize so najbolj iskane aplikacije, ki jih mora obvladati upravljalec na teh delovnih mestih, Facebook, Instagram in LinkedIn. Pri povpraševanju za poznavanje oblikovalskih orodij pa izstopata Adobe Creative Suite in Canva.
KAJ JE SPLOH DELO UPRAVLJALCA SOCIALNIH OMREŽIJ?
Ko najdete ustreznega upravljalca socialnih omrežij, se lahko loti dela. Najprej mu predstavite vašo zgodbo, dajte mu gradivo, besedila, slike, videe, skratka vse, kar imate na voljo in se vam zdi uporabno za ustvarjanje vsebin.
Nato se dogovorite z upravljalcem, kakšno sporočilo želite predati občinstvu.
Njegova naloga je nato, da iz tega gradiva ustvari vsebine, ki so privlačne, in strategijo in vam vse to pošlje v pregled.
Tako, na kratko smo vam želeli prikazati, kaj pomeni biti upravljalec socialnih omrežij. Dejansko naloga ni tako zelo lahka. Tudi pri Pro Marketingu imamo nekaj svojih strokovnjakov, ki upravljajo socialna omrežja. Če želite pomoč pri upravljanju vaših socialnih omrežij, nas kontaktirajte. Skupaj bomo naredili personalizirano vsebinsko strategijo, ustvarili kvalitetne vsebine in poskrbeli, da bodo vaši profili izgledali odlično in privabili nove stranke.