˄

LinkedIn se je kot poslovno in profesionalno omrežje izkazal za odlično mesto za marketing – tako vašega podjetja kot tudi osebne blagovne znamke. Z malo pomoči in aktivno uporabo LinkedIna lahko kot posameznik ali podjetje prispevate k rasti ter večji ozaveščenosti in prepoznavnosti. Pa poglejmo, kaj je LinkedIn marketing in kako z njim začeti. 

 

Kaj je LinkedIn marketing?

 

Če ste aktiven uporabnik LinkedIna, torej všečkate, komentirate, delite, objavljate itd., potem zagotovo že izvajate neke vrste marketing. LinkedIn marketing je proces uporabe LinkedIna za pridobivanje prodajnih kontaktov, izboljšanje prepoznavnosti znamke oz. podjetja in generiranje potencialnih strank.

 

LinkedIn marketing - kaj je

 

Zakaj potrebujete LinkedIn profil?

 

Oziroma, ga sploh potrebujete? Ne želimo vam ustvarjati občutka, da kaj zamujate, če vi ali vaše podjetje še nimate LinkedIn profila. Preden se priključimo novemu omrežju, se je smiselno vprašati, zakaj se mu priključujemo in kaj želimo doseči.

LinkedIn marketing je pomemben oz. koristen za posameznike ali podjetja, ki vedo, da njihovo občinstvo na tej platformi preživlja čas. Podjetje, ki se ukvarja z maloprodajo kuhinjskih pripomočkov, in podjetje, ki nudi IKT rešitve, imata nedvomno drugačni ciljni skupini, in kot lahko že sami sklepate - ni nujno, da obe sta na LinkedInu. 

Če torej ugotovite, da se vaše ciljno občinstvo zadržuje na LinkedInu, je smiselno ustvariti LinkedIn profil. Zakaj? Ker je LinkedIn lahko za vas oz. vaše podjetje zelo koristen in hkrati ugoden marketinški kanal, ki bo, če se uporabe lotite strateško, skozi vrata pripeljal nove stranke. 

 

Kako ugodno oglaševati na LinkedInu?

 

V svetu marketinga pri tej tematiki pogosto omenjamo dva pojma, in sicer organski marketing in plačljivo oglaševanje. Tudi na LinkedInu delimo marketing na ta dva pojma, z besedo ugodno pa največkrat povezujemo organski marketing. Zakaj?

Organski marketing zahteva kar nekaj časa, a so dejavnosti (objavljanje) brezplačne. 

Organski LinkedIn marketing lahko ugodno izvajamo na več načinov. Na osebnem profilu LinkedIn marketing izvajamo z namenom grajenja močne osebne znamke, na profilu za podjetja pa z namenom grajenja prepoznavnosti in rekrutiranja novih zaposlenih.

 

Kaj je razlika med organskim marketingom in plačljivim oglaševanjem?

 

Organski marketing so preprosto povedano vse dejavnosti, ki jih izvajamo in zanje ne plačujemo oglasnega prostora. Z organskim marketingom svojo ciljno skupino dosežemo z dejavnostmi, kot so dosledno objavljanje, zanimiva vsebina in podobno.

Plačljivo oglaševanje pa zajema številne dejavnosti, za katere plačujemo oglasni prostor. Pri plačljivem oglaševanju tako za odzive odjemalcev vsebine plačamo.

 

LinkedIn osebno znamčenje

 

Na osebno znamčenje lahko gledamo tudi kot na neke vrste marketing na LinkedInu.

Na osebnem profilu imate možnost deliti ustvarjalne oglase o svoji blagovni znamki in svoja mnenja o nekaterih trenutnih razmerah, lahko pa tudi izmenjujete mnenja in sporočila s svojimi sledilci in tako gradite odnos z njimi.

Ali poznate stavek, da se ljudje povezujejo z ljudmi? To velja tudi pri trženju in to je morda prva prednost oglaševanja na osebnem profilu. Ljudje uživajo v pogovorih z logotipi ravno toliko kot v pogovorih s sistemi za avtomatsko sporočanje. V osebnih odnosih je nekaj čarobnega in promocija na osebnem profilu pa vam ponuja, da naredite prav to! Iščete potencialne stranke, morda poslovne partnerje, službo? Osebni profil vam daje svobodo, da se nenehno povezujete in gradite odnose (tako z zasebnimi sporočili kot z vsebino).

 

Želite izstopati na LinkedInu?

 

Gradnja osebne blagovne znamke na osebnem profilu zahteva veliko časa in truda. Preberite, kako urediti LinkedIn profil, da boste izstopali iz množice, ustvarili privlačen koncept svojega profila in pridobiti zaupanje svojih sledilcev. Ali ste vedeli, da le 1% LinkedIn uporabnikov dosledno aktivnih na omrežju? Bodite del tega enega odstotka uporabnikov.

 

linkedinmarketing

 

LinkedIn company page

 

LinkedIn company page oziroma stran za podjetje pa je zrcalni profil vašemu osebnemu. LinkedIn stran za podjetje je odlično mesto, da pokažete vrednote vašega podjetja, aktualne projekte, dosežke in novice, ki so zanimive vašim poslovnim partnerjem, potencialnim strankam ali zaposlenim.

S strateškim pristopom k upravljanju vaše LinkedIn strani podjetja, lahko na učinkovit in ugoden način gradite na prepoznavnosti vaše blagovne znamke in jo povežete s potencialnimi strankami in zaposlenimi.

Z rednim objavljanjem in deljenjem slik in videoposnetkov, krepite verodostojnost in se lahko začnete uspešno pozicionirati v svoji niši – kot vodilni na svojem področju. Kadar sestavljamo strategijo za podjetja in njihov LinkedIn company page se največkrat pri ciljih same LinkedIn strani usmerimo ravno v grajenje večje prepoznavnosti, kakovostne baze sledilcev in grajenje znamke zaposlovalca.

Nasvet za uspešnejši LinkedIn marketing: Spodbudite zaposlene, da se povežejo z LinkedIn profilom podjetja. Tako boste še povečali organsko izpostavljenost podjetja in vsem objavam in novicam lahko dodali še obraze, ki jih ljudje lahko povežejo z vašim podjetjem.

Spoznajte kako vse lahko LinkedIn Company Page pomaga vašemu podjetju in preberite naš blog 6 razlogov zakaj potrebujete LinkedIn profil za podjetje in vse, kar potrebujete, da bo stran vašega podjetja zagotovo drugačna od ostalih.

 

LinkedIn oglaševanje

 

Pri LinkedIn oglaševanju gre, za razliko od prvih dveh načinov LinkedIn marketinga, za plačljive dejavnosti na platformi. LinkedIn svojim uporabnikom omogoča, da zakupijo oglaševalski prostor na platformi in tako ciljno usmerjeno prikazujejo svoje oglase ciljni publiki.

LinkedIn plačljivo oglaševanje se lahko izvaja tako na osebnih profilih (najpogosteje s sponzoriranimi sporočili), največkrat pa se le-to izvaja na profilih podjetja. LinkedIn oglaševanja se lahko loti prav vsak, vendar pa LinkedIn platforma ni najbolj znana po ugodnosti svojega oglaševalskega prostora. Zato je pomembno, da imate za oglaševanje skrbno načrtovan proračun in lahko pričakujete, da bodo na LinkedInu oglasi lahko dražji kot na drugih omrežjih. Na LinkedInu poznamo več oblik oglaševanja in poglejmo 4 tipe, ki nam jih platforma ponuja.

 

4 vrste LinkedIn oglaševalskih kampanj

 

  • Sponzorirana vsebina

  • Sponzorirana sporočila

  • Besedilni oglasi

  • Dinamični oglasi

 

Oglejte si še videoposnetek, ki vam bo predstavil kako izvajati LinkedIn marketing, pridobiti sledilce in povečati njihovo dejavnost na vašem LinkedIn profilu.

 

 

Linkedin je platforma, ki lahko na profesionalen način ozavešča populacijo o vaši blagovni znamki in vaših izdelkih, vendar le, če jo uporabljate na pravi način. Gradite odnose, ustvarjajte potencialne stranke, raziskujte trg, izboljšajte svoj ugled, delajte na spletu za svojo blagovno znamko in pridobite zaupanje, ki ga potrebujete za uspeh!

 

Pro Marketing
Inja Dovšak
Content Creator
Pro marketing logo