˄

Influencer marketing je trenutno najbolj pomembna oblika spletnega oglaševanja. Veliko ljudi pa se še vedno sprašuje, kaj ta besedna zveza v bistvu sploh pomeni. Influencer marketing vključuje sodelovanje z influencerji, to so osebe, ki lahko vplivajo nakupne odločitve svojih sledilcev, tako da promovirajo ali priporočajo izdelke ali storitve v družabnih medijih. Podjetja oz. blagovne znamke sodelujejo z influencerji, da bi povečali svojo prepoznavnost. Pri tem je zelo pomembno, da imajo influencerji, s katerimi sodelujete, resničen vpliv. Osebo za sodelovanje je treba izbrati tudi glede na občinstvo, ki ga želimo nagovoriti. 


Na sliki je influencerka, ki sedi na postelji in se slika medtem ko je.

 

Nedolgo nazaj je bil influencer marketing omejen na le slavne osebnosti. Trenutno število influencerjev narašča, prihaja do zasičenosti trga in celo do različnih prevar. Zato je zelo pomembno, da sodelujete z zaupanja vrednimi ljudmi. 

Preden se podate v sodelovanje z influencerji, je potrebno pazljivo raziskati različne platforme in njihove prednosti. Občinstvo influencerjev se lahko razlikuje na različnih platformah. V nadaljevanju vam bomo predstavili najpomembnejše platforme, preko katerih influencerji nagovarjajo svoje občinstvo.

 

Najpomembnejše platforme za influencer marketing

 

  • Facebook

 

Facebook je kot največji družabni medij na svetu verjetno najbolj očitna platforma za influencer marketing. Facebookovi influencerji lahko pogosto dosežejo veliko občinstvo, ki je bolj ciljno usmerjeno kot oglaševalski algoritmi platforme, kar omogoča bolj uspešno trženje. Poleg tega Facebook spodbuja uporabnike, da všečkajo in delijo objave, kar ustvarja prepoznavnost zunaj prvotnega občinstva. 

 

  • Twitter

 

Čeprav je deležen manj pozornosti kot Facebook, je tudi Twitter odlična platforma za influencer marketing. Twitter je s pomočjo svoje raziskave ugotovil, da se kar polovica uporabnikov aktivno zanaša na priporočila influencerjev. Velika prednost Twitter-ja je, da zaradi svojih kratkih objav spada pod stroškovno najbolj ugodne možnosti influencer marketinga. 

 

  • Youtube

 

Z videoposnetki lahko influencerji bolj podrobno predstavijo izdelke in storitve, ki jih promovirajo, zato je Youtube ena izmed najbolj pomembnih platform za influencer marketing. Videoposnetki so bolj trajni kot objave na drugih platformah, kar pomeni, da bo tudi učinek trženja bolj dolgotrajen. 

 

  • Instagram

 

Instagram je v zadnjih nekaj letih postal ena izmed gonilnih sil digitalnega marketinga. Obstaja cel kup instagram influencerjev, ki pomagajo promovirati izdelke in storitve. Influencer marketing na instagramu je industrija vredna več kot 1 milijardo dolarjev. 

Najbolj presenetljiva prednost influencer marketinga na Instagramu je, da se uporabniki te platforme bolj pozitivno odzivajo na vsebino z blagovno znamko kot uporabniki drugih socialnih omrežij. Po statističnih podatkih, ki jih je zbrala družba Brandwatch, je približno 70 odstotkov najbolj priljubljenih hashtagov na Instagramu blagovnih znamk, kar kaže na visoko vključenost uporabnikov v vsebino z blagovnimi znamkami. Instagram velja tudi za najboljšo platformo za ciljanje potrošnikov z razpoložljivim dohodkom, zlasti milenijcev.

 

Na sliki je influencerka, ki sedi, je pico in se snema.

 

Macro micro ali nano influencerji - kako izbrati prave?

 

Poznamo več različnih vrst influencerjev glede na to, koliko ljudi jih spremlja. Pred začetkom sodelovanja se morate odločiti, kako veliko občinstvo želite. 

Podjetja uspešno sodelujejo z vsemi tremi vrstami influencerji, pomembno pa je, da izberete pravo vrsto glede vaše ciljno občinstvo.

Pomagamo vam lahko pri izbiri influencerjev

 

Macro influencerji 

 

Macro influencerji so influenceji, ki imajo več kot 100.000 sledilcev. Za sodelovanje z njimi se praviloma odločimo, če želimo doseči široko kategorijo potrošnikov. Macro influencerji so prava izbira pri uvajanju novih izdelkov ali storitev in za povečanje prepoznavnosti blagovnih znamk. Prav zaradi širokega dometa pa je sodelovanje z njimi razmeroma drago. 

 

Micro influencerji

 

Imajo 10.000-100.000 sledilcev. So zelo učinkoviti in angažirani ustvarjalci vsebine, njihova najbolj pomembna lastnost pa je pristnost. So osebe, ki znajo izvesti sponzorirano kampanjo in, kar je še bolj pomembno, vzpostaviti odnos s svojimi sledilci. Prav zaradi tega odnosa so odlični za spodbujanje neposredne prodaje. Dosežejo manj ljudi, a je sodelovanje z njimi bolj poceni kot sodelovanje z macro influencerji. 

 

Nano influencerji

 

Nano influencerji so vsakdanji uporabniki družbenih medijev, ki imajo od 100 do 10.000 sledilcev. Niso profesionalni "influencerji" - večina njihovih objav vsebuje tipično vsebino, kot so fotografije njihove družine, prijateljev, videoposnetki mačk in memi. V nasprotju s tradicionalnimi influencerji, ki jim blagovne znamke plačujejo, da vplivajo na svoje sledilce in skrbijo za določeno estetiko, nano influencerji običajno prejemajo malo ali nič plačila. Namesto plačila dobijo brezplačne izdelke ali storitve, ki jih nato objavijo na svojih plaformah. 

 

Na sliki je influencerka, ki se snema medtem ko ocenjuje obleke.

 

Največja moč influencerjev je v zaupanju njihovih sledilcev. To zaupanje jim omogoča, da razvijejo zveste skupnosti oboževalcev.

 

Ko influencer deli svoje iskrene povratne informacije o vašem izdelku ali storitvi, se to šteje kot pristno pričevanje in sproži marketing od ust do ust. To krepi ugled vaše blagovne znamke in povečuje vašo verodostojnost.

 

Sodelovanje z influencerji vam tako pomaga pridobiti zaupanje njihovega občinstva. Dolgoročno je to ključnega pomena za razvoj množice zvestih zagovornikov blagovne znamke. To še dodatno poveča zavedanje o blagovni znamki in vam na koncu pomaga zaslužiti več.

 

Influencer marketing je danes nepogrešljiva oblika oglaševanja.

 

Pro Marketing
Amila Paunović
Content Creator & Social Media Editor

Kategorija: Spletno oglaševanje

Pro marketing logo