˄

LinkedIn je kot največje poslovno omrežje namenjeno vaši celostni poslovni predstavitvi in povezovanju s sodelavci, poslovnimi partnerji in ljudmi, s katerimi že sodelujete ali bi si želeli sodelovati. Na LinkedInu lahko poslovneži, zaposleni in študentje gradite svojo osebno znamko in ustvarjate mrežo poznanstev tako znotraj kot zunaj svoje industrije, iščete ali nudite zaposlitev in druge karierne priložnosti. Pripravili smo nekaj ključnih smernic in informacij, kje začeti in kako urediti LinkedIn profil.

 

Urediti Linkedin profil, na sliki je ustvarjanje profila.

 

Kako ustvariti LinkedIn profil?

 

Za ustvarjanje LinkedIn profila je potrebna registracija v spletno platformo, predno pa to storite, se vprašajte, kateri profil želite ustvariti. Na LinkedInu ločimo dve vrsti profilov, enega namenjenega posameznikom in drugega podjetjem. 

  • Osebni profil (personal profile) je namenjen predstavitvi posameznika / uporabnika, ustvarite ga lahko tukaj.

  • Profil organizacije (Linkedin page) je namenjen predstavitvi posamezne organizacije. Za ustvarjanje profila za podjetja morate imeti že odprt osebni profil, s katerim se boste prijavili.

Po opravljeni registraciji uredite svoj LinkedIn profil – to zajema profilno sliko, opis vas, naslovno sliko in še več. 

 

Kako urediti LinkedIn profil, da ta zagotovo prinaša rezultate v 10 korakih

 

Zbrali smo 10 najpomembnejših smernic, s katerimi si lahko pomagate, ko urejate svoj nov ali posodabljate svoj obstoječi LinkedIn profil. Imeti optimiziran LinkedIn profil lahko enačimo z učinkom prvega vtisa. Ko vas nekdo najde na LinkedInu, si o vas ustvari neko mnenje, in vsi si želimo, da bo to mnenje čim bolj pozitivno in skladno z vami, kajne? To lahko dosežete z optimiziranim in urejenim LinkedIn profilom. 

1.  Najprej izberite profesionalno profilno fotografijo, ki se ujema z vašim delovnim mestom in pozicijo. Po zadnjih podatkih so profili, ki imajo profilno sliko kar 14-krat bolj gledani, saj s svojo sliko vzbudite občutek poznavanja in zaupanja. *priporočljivo je tudi, da uporabljate enako profilno sliko na vseh vaših družbenih omrežjih (Facebook, Twitter,…). pišite nam in se dogovorite za termin za profesionalno fotografiranje

Kontaktirajte nas 

 

2.  Izpolnite in dodajte vse podatke v vaš LinkedIn profil. Obravnavajte vaš profil ne le kot vaš spletni življenjepis, vendar tudi kot zelo močno orodje za doseganje kariernih in poslovnih ciljev. Izpolnite podatke kot so:

  • Vaša branža in lokacija.

  • Trenutna delovna pozicija in pretekle delovne pozicije – ne pozabite na opis, kaj ste v podjetju počeli in za kaj ste bili zadolženi.

  • Podatki o vaši izobrazbi – dodajte podrobne opise in nazive, če/ki ste jih prejeli ob izobrazbi.

  • Vaše veščine – dodajte najmanj 3 veščine v katerih ste dobri in jih prepoznajo tudi vaši kolegi in poslovni partnerji.

 

3.  Oblikujte svoj kratek opis (»headline«) pod oziroma zraven vaše profilne fotografije. LinkedIn avtomatično na to mesto da opis vaše pozicije in delovnega mesta, vendar v primeru, ko si želite biti prepoznavni po kakšni izmed vaših veščin, je priporočljivo, da to ročno spremenite. Napišite privlačen in kratek opis. Zopet pomislite, kakšen prvi vtis želite z njim narediti? Kratek opis lahko obsega do 65 znakov.

4.  Vaš daljši opis vam omogoča da zapisano v kratkem opisu razširite in razložite. V največ 2000 znakih lahko predstavite sebe, vaša znanja, zanimanja, veščine. Izpostavite tudi nekaj takšnih lastnosti ali zanimanj, s katerimi bi se lahko osebe, s katerimi si želite povezati ali poistovetile ali bi jih dodatno zanimale in lahko odprejo prostor za nadaljnji pogovor. Naj vaš opis odgovarja na vprašanje »zakaj bi se povezal s to osebo« in bodoče povezave pripravi do povezave z vami.

5.  Dodajte vsaj 3 svoje veščine (»Skills«). Za odziv na vaše veščine lahko ljudi, s katerimi ste povezani, prosite prek svojega LinkedIn profila, s klikom na »Request Endorsement«. Tako bo na vašem profilu viden njihov odziv na vaše veščine.  

6.  Ustvarite svoj URL naslov. V nastavitvah lahko spremenite in poenostavite vaš URL naslov in ga tako prilagodite tudi spletnim iskalnikom. Če prikažemo na primeru, naslov www.LinkedIn.com/ja8ez-n0vak23z27323r328/ ročno spremenite v www.LinkedIn.com/janez-novak/

7.  Povezujte se s sodelavci, partnerji, osebami s podobnimi interesi, potencialnimi stankami … S kom se boste povezovali, pa je odvisno tudi od vaših ciljev, ki jih želite doseči na LinkedInu.


Pri povezovanju z novimi osebami (»Connect«) LinkedIn avtomatsko predlaga sporočilo »XY wants to connect with you,« boljše pa je, če označite »personalize invite« in osebi napišete kratko povabilo k povezavi, ter ji poveste zakaj se želite z njo povezati.

8.  Objavljajte – objavljajte bralcem koristne in zanimive objave, sprašujte jih za mnenje in bodite odzivni na komentarje. Sodelujte v debatah objav drugih in aktivno komunicirajte. LinkedIn je živo omrežje, zato zgolj dopolnitev vašega profila ne bo zadostovala in generirala uspeha.

9.  Bodite aktivni uporabnik, odzivajte se na objave, katere želite, da jih vidijo tudi vaši bralci. To lahko naredite z odzivi, kot so lajki ali ostale reakcije, priporočljivo pa je tudi komentiranje objav drugih in deljenje svojega strokovnega mnenja in vsebine tudi na takšen način. Aktivni uporabniki na LinkedInu objavljajo najmanj 1x na teden, priporočljivo pa je objavljati 4x na teden in ne več kot 1x na dan, da se vas bralci, preprosto rečeno, ne naveličajo. Naj pa vas vodi misel, da je bolje ne objaviti kot objaviti le zato, da dodate na vaš profil še eno objavo. Tukaj spet poudarjamo, naj bo vsebina bralcem zanimiva in koristna ter sledi ciljem, ki jih imate na LinkedInu.

10. Bodite in ostanite avtentični.

Punca na telefonu. Blog kako urediti LinkedIn profil.

 

Zakaj uporabljati LinkedIn?

 

LinkedIn ni le še eno družbeno omrežje, čeprav morda na prvi pogled lahko izgleda tako. Ob koncu tega članka boste nanj lahko pogledali še drugače. Na LinkedInu lahko gradite svojo prepoznavnost in kredibilnost kot strokovnjak na določenem področju. Je orodje, ki vam z aktivno uporabo in proaktivnim doprinosom vašim povezavam pomaga napredovati v vaši karieri, se dodatno izobraževati ter optimizirati in realizirati vaše tako karierne kot tudi marketinške in prodajne cilje.

 

»Kako učinkovit pa je moj LinkedIn profil?«

 

LinkedIn meri vaš t.i. Social Selling Index ali na kratko »SSI«, ki je uradna ocena vašega profila s strani LinkedIna in zajema 4 elemente, glede na vaše aktivnosti na LinkedInu.

  1. Vzpostavite vašo strokovno znamko – dopolnite vaš profil z mislijo na vaše stranke/kupce in objavljajte njim zanimive ter koristne objave.

  2. Najdite prave ljudi – Najdite in prepoznajte boljše in za vas relevantne možnosti za uspeh z uporabo učinkovitega iskalnega orodja.

  3. Odzivajte se na poglede drugih – delite teme, ki so bodo vašim bralcem zanimive, in jih vabite k deljenju njihovega mnenja, ter tako gradite odnose. To najlažje naredite tako, da v objavi vašo publiko preprosto povprašate po mnenju.

  4. Gradite odnose – povezujte se in ustvarjajte dobre odnose z vašimi povezavami ter gradite zaupanje. Vaš indeks bo rastel, če boste delili koristne in poučne objave ter tako postajali oseba, h kateri se lahko vaše povezave obrnejo po nasvet.

LinkedIn pravi, da si lahko z uporabo Sales Navigator-ja, SSI izboljšate tudi do 20%, pa vendarle, naj vaš SSI ne bo edino vodilo pri optimizaciji profila. LinkedInov program je vselej računalniški program, vaše povezave pa so ljudje, zato ostanite avtentični in vedno objavljajte z mislijo na vaše bralce.

Spodaj primer iz Sales Navigator-ja, svoj SSI pa lahko preverite tukaj

 

Kakšne velikosti medijev uporabljati na linkedInu?

 

Slike profila:

  • profilna slika: 400×400 pixels

  • slika ozadja: 1584×396 pixels

Slike:

  • post: 1200×630 ali 1200×1200 pixels

  • banner: 1584×396 pixels

Tekst:

  • post: do 3.000 znakov

  • članek: do 100.000 znakov

  • komentar: do 1.250 znakov

Video

  • dolžina: 3s do 10 minut

  • velikost datoteke: do 5 GB

  • resolucija: do 1080p

Tako, pripravljeni ste, da začnete. Upamo, da vam bodo nasveti pomagali pri urejanju in optimizaciji vašega LinkedIn profila.

 

Pro Marketing
Inja Dovšak
Content Creator
Pro marketing logo