˄

Nakup potrebnih živil še nikoli ni bil bolj preprost. Kupci si morajo le vzeti čas, poiskati izdelek, ki jim najbolj ustreza, ga dati v košarico in izbrati način plačila. Zaradi celotne situacije se je v zadnjih nekaj letih zanimanje za spletno nakupovanje močno povečalo. Če razmišljate o predstavitvi svojih izdelkov na spletu, je zdaj pravi čas za to!

Predstavili vam bomo nekaj elementov, ki vam bodo pomagali, da bo izdelava spletne trgovine za vaše podjetje uspešna.

Začnimo z osnovami.

 

Potrebujete pomoč pri izdelavi spletne trgovine?

 

Pripravite osnovni načrt za izdelavo spletne trgovine

 

Trg e-trgovine je zelo raznolik. Tudi današnji velikani, kot je Amazon, so začeli kot nišni trgovci na drobno. Opravite raziskavo o nišah v e-trgovini in določite področje, na katerega se boste osredotočili.  

 

ProMarketing - izdelava spletne trgovine, osnovni načrt

 

     1. Izvedite SWOT analizo

SWOT pomeni prednosti (strengths), slabosti (weaknesses), priložnosti (opportunities) in nevarnosti (threats). Gre za preprost, a učinkovit način ocenjevanja različnih idej.


     2. Poiščite pomankljivosti

Z usmerjenimi raziskavami lahko odkrijete neizpolnjene zahteve potrošnikov tudi znotraj priljubljenih kategorij izdelkov. Na primer, igrač je veliko. Vendar so nekateri starši zaskrbljeni zaradi izpostavljanja otrok nevarnim kemičnim spojinam.

 

Če želite odkriti vrzeli na ciljnem trgu, se obrnite na:

  • socialna omrežja - analizirajte skrbi, pritožbe in zahteve po priporočilih, ki jih izraža vaša ciljna skupina. 

  • Google Trends - primerjajte obseg iskanja različnih vrst izdelkov skozi čas. 

  • Oglejte si uspešnice na Amazonu in eBayu - preberite ocene in preverite, kaj kupci pogrešajo ali nad čim se pritožujejo.


     3. Analizirajte svojo buyer persono

Najboljše ideje za izdelke za e-trgovino se rodijo na presečišču potreb, preferenc in interesov ciljnega občinstva. 

 

Ustvarite nabor idealnih kupcev in ga dopolnite z:

- demografskimi podatki - starost, lokacija, poklic, dohodek,

- interesi, vrednotami, prepričanji, težavami in željami.

 

     4. Izberite pravi poslovni model

V okviru raziskave kupcev morate upoštevati tudi, kako in kje vaša publika običajno kupuje izdelke ter kakšen bi bil najboljši način, da jih dosežete. 

 

Poslovanje B2B - ali se vidite v tem, da boste več prodajali trgovcem na debelo, trgovcem na drobno ali poslovnim kupcem?  

Poslovanje B2C - ali pa bi svoje izdelke raje tržili neposredno potrošnikom? 

Dropshipping - ta model prenese naloge izpolnjevanja naročil na tretjo osebo, tako da sami nimate zalog.

 

ProMarketing - izdelava spletne trgovine, vrste poslovanja

 

Kako poteka izdelava spletne trgovine?

 

Obstaja več načinov kako poteka izdelava spletne trgovine. Skupaj se bomo, korak za korakom, popeljali skozi celoten proces. 

Vse se začne z iskanjem odgovorov na vprašanji: kaj želite doseči z izdelavo spletne trgovine in ali se vaš proračun ujema z vašimi cilji in vizijo. Glede na vaše potrebe izberite platformo, ki bo za vas imela najboljši učinek.

 

Izdelava spletne trgovine - najboljše platforme v letu 2023

 

WooCommerce za WordPress 

 

- Brezplačen, open-source vtičnik za WordPress.

- Prodajate lahko fizično ali digitalno blago.

- Vrhunska orodja za SEO in bloganje.

 

Squarespace

 

 

- Vizualno privlačne predloge, odlične za podjetja, ki se osredotočajo na slike.

- Vključena orodja za blog in SEO.

- Neomejeno število izdelkov in brezplačna domena po meri za eno leto.

 

Wix

 

- Na voljo je 500 profesionalnih in prilagodljivih predlog za oblikovanje.

- Načrti vključujejo kupone za oglase, storitev logotipa in pospeševalnike analitike.

 

Shopify 

 

- Povezuje vse prodajne kanale.

- Brezplačna vgrajena platforma za dobavitelje.

- Odlično za dropshipping, prodajo fizičnega blaga in plug-and-play integracije.

 

BigCommerce

 

- Večkanalno usmerjeno, povezuje se z Amazonom, eBayem, Facebookom itd.

- Integracija s sistemom WordPress.

- Obsežna orodja za vsebino.

 

Ecwid

 

- Lahko se poveže z drugimi spletnimi mesti in platformami za e-poslovanje.

- Možnost prevajanja v več kot 50 jezikov.

- Enostavna integracija POS.

 

Volusion

 

- Neomejeno število izdelkov, prostor za shranjevanje in pasovna širina pri vseh načrtih. 

- Integrirani centri za dropshipping in izpolnjevanje.

- Lasten vgrajen maloprodajni sistem POS.

 

 

Da bi spletna trgovina lahko dobro delovala, jo je predhodno treba optimizirati in testirati.

Tukaj pa na vrsto pridemo mi. Pri Pro Marketingu bomo za vas optimizirali spletno trgovino, ki bo hitra in privlačna.

 

Vas zanima izdelava spletne trgovine?

 

Izdelava spletne trgovine - 7 preprostih korakov

 

S preprosto in funkcionalno programsko opremo lahko ustvarite spletno mesto, ki vam omogoča prodajo izdelkov. 

 

1. Izberite ime in pridobite svoj URL

 

Če šele začenjate graditi svojo spletno trgovino, je vaš URL (domain) vaš spletni naslov. To je “dom” vašega spletnega mesta za e-trgovino in tisto, kar stranke vnesejo v iskalnik, da pridejo do vašega spletnega mesta.

Izbira dobrega URL imena je pomembna tako za vašo blagovno znamko kot tudi za vaš splošni uspeh. Z uporabo opisnih ključnih besed ali ključnih besednih zvez v vašem podjetju in URL—ju, vaše stranke vnaprej vedo, kaj prodajate, poleg tega pa vam uporaba le-teh pomaga pri dobri uvrstitvi v iskalnikih, kar je ključno za SEO.

Če imate več idej za ime, lahko kupite svoj URL s storitvijo registratorja domen, kot je Google Domains. Vnesite ime svojega podjetja in Google Domains vam bo povedal, ali je ta URL naslov na voljo. Google Domains vam bo za prvo leto zaračunal od 2.99 do 29.99 USD, odvisno od storitve.

 

2. Oblikujte logotip

 

Vse platforme za e-trgovino vam omogočajo ustvarjanje preprostega logotipa. V kolikor pa ste kreativni in za take storitve ne bi želeli zapraviti denarja, pa se lahko odpravite v aplikacijo Canva in ustvarite svoj logotip z brezplačnimi predlogami. 


Lahko pa se obrnete na naše profesionalne grafične oblikovalce, ki se bodo posvetili vam in vaši blagovni znamki.

 

3. Naredite fotografije izdelkov in dodajte opise

 

  • Fotografije in videoposnetki: ne potrebujete profesionalnega fotografa, da bi posneli popolne slike in videoposnetke za vašo trgovino. Vse kar potrebujete je malo ustvarjalnosti, saj tudi s telefonom lahko posnamete odlične fotografije in posnetke izdelka.

  • Opisi: Opis izdelka mora biti kratek in informativen. Vključite velikost, težo in material za vsak izdelek ter odgovorite na pogosta vprašanja. Uporabite ključne besede v naslovih in opisih izdelkov.

  • Cene izdelkov: Številne platforme za e-trgovino vam ponujajo možnosti za določanje cen za en izdelek in skupino ter prodajne in znižane cene. Nekateri vam celo omogočajo spremljanje stroškov izdelka, kar lahko vašim strankam zagotovi realno ceno za izdelek.

 

4. Povejte svojo zgodbo

 

Spletna trgovina je odličen način za povezovanje s potencialnimi strankami. Zaradi tega je oddelek  »O nas« zelo pomemben. S potencialnimi strankami lahko delite svoje začetke in trud, ki ste ga vložili v izdelke, ki jih prodajate. Polepšate ga lahko s fotografijami, morda s prvimi fotografijami, ki kažejo kako se je vse skupaj začelo. Prikažite, kako se je rodila ideja ter kako poteka postopek izdelave. Pri tem poskusite biti čim bolj ustvarjalni.

 

5. Omogočite dobro uporabniško izkušnjo

 

Odlična uporabniška izkušnja poskrbi, da se stranke vedno vračajo. Ključni elementi vključujejo: cene in dobavne roke, vračilo in zamenjavo ter pravilnik o zasebnosti.

 

6. Ustvarite uporabniku prijazno navigacijo

 

Meniji na vašem spletnem mestu za e-trgovino pomagajo strankam lažje krmariti. Poleg glavnega menija imate vedno možnost ustvariti več podmenijev in filtrov, ki bodo olajšali navigacijo in iskanje izdelkov.

 

7. Nastavite orodja za plačila, davek, pošiljanje in trženje

 

Ali bodo vaše stranke plačale po povzetju, s kartico ali s plačilom na račun? Različne oblike plačila bodo olajšale uporabo spletne trgovine in izboljšale izkušnjo potencialnih kupcev. Vendar pa je potrebno vsakega od načinov plačila posebej usposobiti in implementirati.

 

Česa ne smete pozabiti pri izdelavi spletne trgovine?

 

Testiranje 

Čeprav boste pomanjkljivosti svoje spletne trgovine ugotovili šele, ko začnete, se lahko že na začetku izognete nekaterim običajnim napakam.

Preden objavite svojo spletno trgovino, preizkusite, ali vse deluje pravilno – ali je mogoče izdelek dodati v košarico, ali naročilnica deluje, ali je mogoče plačati na želen način.

 

Avtomatizacija

Zahvaljujoč današnji tehnologiji lahko svojo e-trgovino povežete z Google Analytics in spremljate izdelke, ki se najbolj prodajajo, in zaslužek. Tako lahko vodite kampanje. Izdelke iz svoje trgovine lahko povežete tudi s socialnimi omrežji, tako bodo potencialni kupci vedno lahko obiskali katalog ali si ogledali cene.

 

Plačano oglaševanje na družbenih omrežjih

Drugi način za privabljanje potencialnih kupcev v svojo spletno trgovino je ustvarjanje oglaševalske kampanje na platformah kot so Google, Facebook ali LinkedIn, odvisno od tega, komu je namenjena in na kateri platformi se nahajajo vaše potencialne stranke.

 

Optimizacija

Optimizacija spletne trgovine omogoča višje uvrščanje v brskalniku Google. 

 

 

Vam je bil naš blog v pomoč? Če menite, da potrebujete pomoč pri ustvarjanju in vzdrževanju spletne trgovine, vam je ekipa Pro Marketinga vedno na voljo. 

Pro Marketing
Vanja SavićContent Creator
Pro marketing logo