˄

Grafično oblikovanje za podjetje: kaj vse vam nudimo pri Pro Marketingu

Ko pomislite na grafično oblikovanje, pomislite na umetniške oglase? Privlačne grafike na spletnih straneh? Osupljivo urejene razstave v revijah? Čeprav ti primeri vsekakor sodijo v opredelitev grafičnega oblikovanja, pa izraz zajema veliko več. Grafično oblikovanje za podjetje zajema design za plakate, infografike, etikete za izdelke, logotip, vizitke, postavitve spletnih strani, mobilne aplikacije in še marsikaj. 

 

Kaj je torej grafično oblikovanje? Zgoraj navedeni primeri so le del celotne slike. S tem člankom vam bomo poskusili prikazati celotno področje in kaj vse vam lahko v našem podjetju ponudimo.

 

Kaj je grafično oblikovanje za podjetje?

 

Grafično oblikovanje sporoča najpomembnejše vidike vaše blagovne znamke, spodbuja zvestobo, povezuje vašo ekipo in sega po doseganju poslovnih ciljev.

 

Kako?

 

Preko vizualov vpliva na čustveno raven posameznika in mu na ta način vzbudi zanimanje. Dizajn je kot arhitektura, ki poslu da obliko, težo in blagovni znamki dodano vrednost. Razkriva nastanek, poslanstvo in pripoveduje zgodbo.

 

Grafično oblikovanje je opredeljeno kot "umetnost in praksa načrtovanja in prikazovanja idej in izkušenj z vizualno in besedilno vsebino". Z drugimi besedami, grafično oblikovanje sporoča določene ideje ali sporočila na vizualen način. Te vizualne podobe so lahko tako preproste, kot je logotip podjetja, ali tako zapletene, kot so postavitve strani na spletnem mestu.

 

»Grafično oblikovanje pomeni vizualno oblikovanje uporabniške izkušnje«

 

Kateri so elementi grafičnega oblikovanja?

 

Elementi grafičnega oblikovanja so črta, barva, oblika, prostor, tekstura, tipografija in merilo.

 

Črta

Črte so prisotne v skoraj vsakem oblikovanju. Uporabne so za delitev prostora in usmerjanje pozornosti gledalca v določeno smer.

 

Barva

Barva je morda najpomembnejši in najočitnejši element oblikovanja. Z njo lahko takoj ustvarimo učinek, opazijo pa jo vsi, tudi tisti, ki nimajo oblikovalskega predznanja. Vpliva na čustva in razpoloženje. Na primer, rdeča lahko predstavlja strast, zelena pa naravo.

 

Oblika

Oblika, znana tudi kot format, je kombinacija linij. Oblike so lahko krogi, kvadrati, pravokotniki, trikotniki ali druge abstraktne oblike. Večina modelov vključuje vsaj eno obliko. Oblike imajo različne asociacije. Krog lahko predstavlja enotnost, kvadrat pa strukturo. Barva, slog, ozadje in tekstura oblike lahko vplivajo na zaznavanje gledalca.

 

Prostor

Beli ali negativni prostor je pri oblikovanju ključnega pomena, saj izboljšuje berljivost za človeško oko. Pri dobrem oblikovanju je prostor uporabljen tako, da imajo drugi elementi prostor za dihanje.

 

Tekstura

Teksture se vse pogosteje uporabljajo in nadomeščajo enobarvna ozadja. Lahko so subtilne ali očitne in se uporabljajo poredko ali obilno. Lahko pomagajo pri ustvarjanju tridimenzionalnega videza.

 

Tipografija

Pri delu z besedilom morajo grafični oblikovalci upoštevati razmerje med tem, kako je besedilo videti, in tem, kaj sporoča. Tipografija je umetnost urejanja besedila na čitljiv in privlačen način. Različna razpoloženja ali čustva je mogoče izraziti z različnimi izbirami pisave. Dobra tipografija mora ustvariti močno vizualno hierarhijo, zagotoviti ravnovesje in določiti pravi ton.

 

Lestvica

Merilo in velikost predmetov, oblik in drugih elementov lahko naredita določene dele oblikovanja bolj dinamične. Lestvico lahko uporabimo za ustvarjanje vizualne hierarhije. Z uporabo merila lahko grafični oblikovalci ustvarijo osrednje točke in poudarijo pomembna območja.

 

Ravnovesje

Grafični oblikovalci morajo upoštevati, kako so elementi oblikovanja razporejeni. Uravnotežene zasnove zagotavljajo stabilnost, medtem ko so lahko neuravnotežene zasnove dinamične. Ravnovesje se doseže z oblikami, barvami, teksturami, linijami in drugimi elementi.

 

V dobrem oblikovanju morajo vsi elementi delovati skupaj in se medsebojno dopolnjevati. Če je vse enako, lahko oblikovanje postane monotono. Oblikovanje mora vzpostaviti dobro ravnovesje med harmonijo in kontrastom.

 

Grafika - grafično oblikovanje.

 

6 tipov grafičnega oblikovanja:

 

Grafično oblikovanje je sestavljeno iz številnih področij in specializacij.

 

      1. Oblikovanje spletnih strani (WEB DESIGN) vključuje ustvarjanje privlačnih in intuitivnih spletnih strani za uporabnike. To vključuje splošno postavitev, barvno shemo in navigacijo.

 

      2. Oblikovanje gibljive grafike (MOTION). 

Tako imenovana gibljiva grafika je preprosto povedano grafika, ki se giblje. To lahko vključuje animacijo, zvok, tipografijo, slike, video in druge učinke, ki se uporabljajo v spletnih medijih, na televiziji in v filmih. 

"Oblikovalec gibljive grafike" je nekoliko nova specialnost za oblikovalce. Običajno je bila rezervirana za televizijo in film, tehnološki napredek pa je skrajšal produkcijski čas in stroške, zaradi česar je ta oblika umetnosti postala dostopnejša in cenovno ugodnejša. Zdaj je gibljiva grafika ena od najnovejših vrst oblikovanja in jo je mogoče najti na vseh digitalnih platformah, kar je ustvarilo vrsto novih področij in priložnosti.

 

      3. Oblikovanje identitete blagovne znamke - grafično oblikovanje za podjetja

To je najpomembnejša vrsta, ki jo morate kot poslovni strokovnjak poznati. Blagovna znamka je odnos med podjetjem ali organizacijo in njenim občinstvom. Identiteta blagovne znamke je način, kako organizacija sporoča svojo osebnost, ton in bistvo ter spomine, čustva in izkušnje. Grafično oblikovanje vizualne identitete je prav to: vizualni elementi identitete blagovne znamke, ki delujejo kot obraz blagovne znamke in s podobami, oblikami in barvami sporočajo te neoprijemljive lastnosti. Je tisto, kar se uporablja za izražanje "fizično ali navzven", na primer oblikovanje logotipa, barve blagovne znamke in tipografije. Skupaj tvorijo celovito (in edinstveno) identiteto.

 

Vključuje:

  • logotip,

  • barvno paleto,

  • pisave/tipografijo,

  • slog slik,

  • vzorce/oblike.

 

      4. Grafično oblikovanje za marketing in oglaševanje

Podjetja so odvisna od uspešnih marketinških prizadevanj, da se vključijo v proces odločanja ciljne skupine. Odličen marketing pritegne ljudi na podlagi njihovih želja, potreb, zavedanja in zadovoljstva z izdelkom, storitvijo ali blagovno znamko. Ker je za ljudi vizualna vsebina vedno bolj privlačna, grafično oblikovanje pomaga organizacijam pri učinkovitejšem oglaševanju in komuniciranju. 

Vsi oglasni panoji, mimo katerih se peljete po avtocesti, vse brošure, ki jih vidite na pultu kavarne, in vse poslovne grafike na družabnih omrežjih, ki jih vidite med premikanjem po kanalih, so del grafičnega oblikovanja za trženje in oglaševanje.

Grafično oblikovanje v oglaševanju je uporaba vizualnih elementov za posredovanje sporočila ali promocijo izdelka. To vključuje strateško uporabo barv, slik, ilustracij, animacije, pisave, postavitve in različnih tiskarskih tehnik. Grafični oblikovalci v oglaševanju morajo hkrati upoštevati potrebe in cilje svojih strank, da lahko oblikujejo prepričljive oglase, ki spodbujajo prodajo.

 

Grafika - porast poslovanja s pomočjo grafičnega oblikovanja.

 

Primeri marketinškega grafičnega oblikovanja:

  • razglednice in letaki,

  • oglasi v revijah in časopisih,

  • plakati, transparenti in oglasni panoji,

  • infografike,

  • brošure (tiskane in digitalne),

  • obloge na vozilih,

  • oznake in prikazi na sejmih,

  • predloge za e-poštno trženje,

  • PowerPoint predstavitve,

  • meniji,

  • oglasi, pasice in grafike v socialnih medijih,

  • oglasne pasice in oglasi za ponovno ciljanje,

  •  slike za spletna mesta in bloge.

 

     5. Oblikovanje izdelkov

Oblikovanje izdelkov vključuje oblikovanje celotne zasnove izdelkov in načina njihove predstavitve občinstvu. To je lahko vse od potiskov majic in steklenic do dejanskega oblikovanja napajalnika ali vrčka za kavo.

 

     6. Oblikovanje embalaže

Za večino izdelkov je potrebna neka oblika embalaže, ki jih zaščiti in pripravi za skladiščenje, distribucijo in prodajo. Oblikovanje embalaže pa lahko tudi neposredno komunicira s potrošniki, zato je izjemno dragoceno marketinško orodje. Vsaka škatla, steklenica in vrečka, vsaka pločevinka, posoda ali kanister so priložnost, da poveste zgodbo blagovne znamke.

Ko prodajate nekaj, kar prodajajo tudi številna druga podjetja, morate najti način, kako izstopati - velikokrat vam lahko pri tem pomaga prav embalaža.

 

Grafično oblikovanje za podjetje: zakaj izbrati Pro Marketing?

 

Skupaj preučimo, izberemo in smiselno povežemo vizualne in izkustvene stične točke vaše blagovne znamke, da lahko pri uporabnikih ustvarite pozitiven dolgoročni vtis in spodbujate njihove poslovne odločitve, tudi z vestno naknadno uporabo elementov celostne grafične podobe.

 

Kaj vam nudimo?

 

Naši oblikovalci poskrbijo za grafično oblikovanje za podjetje v celoti. Ustvarijo, posodobijo ali izboljšajo vašo obstoječo celostno grafično podobo, od logotipov, izvedbe oblikovanja na vaši spletni strani, izdelave grafik, oblikovanja vizualnih podob za družbena omrežja do brošur, letakov, predstavitev in celo animacij... vse na enem mestu.  

 

Spoznajo se na vse vrste grafičnega oblikovanja, zato nobena želja ali ideja ni neuresničljiva. 


Kontaktirajte nas za grafično oblikovanje.

Kategorija: Grafično oblikovanje

Pro marketing logo