Vsebinski marketing je možnost, kako boste pokazali vaše podjetje, vaše veščine, znanja in kredibilnost ter se približali obstoječim strankam in pridobili nove. Temelji na izvedbi kvalitetnih vsebin za uspešno trženje vašega podjetja.

Pri vsebinskem marketingu ustvarjamo vsebine, ki so javnosti vedno na voljo in ki bodo spremenile potenicalne stranke v vaše nove kupce. Pomembno je, da temelji na grajenju odnosov, saj se  v tem razlikuje od tradicionalnega marketinga.

Za razliko od klasičnih reklam na televiziji in oglasov na radiju ali v časopisih, skušamo s potencialno stranko skozi vsebinski marketing začeti dialog, želimo si interakcije, ki bo na koncu koristna tako za nas, kot za kupca.

vsebinski marketing

Vsebinski marketing na družbenih omrežjih

Katera družbena omrežja so najboljša za vsebinski marketing? Vsa! Seveda pa je bolj specifična izbira odvisna od vaše vsebine in ciljne publike. Preučite, na katerem družbenem omrežju se nahajajo vaše potencialne stranke in kakšen tip vsebine jim je zanimiv. Glede na rezultate raziskave pa potem prilagodite in usmerite svoj vsebinski marketing. Na splošno lahko rečemo, da se na Facebook-u in LinkedIn-u nahajajo starejši ljudje, na Instagram-u in TikTok-u mlajši. Na LinkedIn-u se nahajajo predvsem posamezniki, ki si gradijo svoj poslovni profil, Instagram temelji bolj na “lifestyle” vsebinah. TikTok pa s pomočjo zabavnih vsebin pritegne zlasti mlajšo publiko.

Kaj omogoča vsebinski marketing preko družbenih omrežij?​

Vsebinski marketing ni uporabljen samo za družbena omrežja, temveč tudi za vašo spletno stran, kje  lahko vodite blog objave, ali za kakšne druge platforme, kot so na primer Youtube, Vimeo ali platforme namenjene podcastom (Spotify, Apple Podcasts …).

Svoja znanja lahko predate naprej s pomočjo vsebinskega marketinga na veliko različnih načinov – ni pa nujno, niti zaželjeno, da se takoj lotite vseh. To, kaj deluje, je osebni pristop, tako da izberite formo izražanja, katera je vam najbolj blizu. Radi pišete? Potem bodo objave na LinkedIn-u, Facebook-u in Instagram-u prava izbira za vas! Obožujete izvajati izobraževanja in delavnice? Mogoče bo novi YouTube kanal odlična izbira!

Kaj lahko vsebinski marketing doprinese k vašemu podjetju?

Zaupanje, odnos, nove stranke.

Torej, kaj je vsebinski marketing? Vsebina! In vsebina je dober način, s katerim vas bodo vaše stranke bolje spoznale, se bodo s vami povezale in se o vas prostovoljno zanimale. S pametno uporabo vsebinskega marketinga se jim boste na neinvaziven način približali in jih tudi bolje spoznali. Stranke pa vam bojo zaupale, ker jih boste prepričali o svojih sposobnostih in učinkovitostih rešitev, ki jih ponujate na trgu. 

Vsebinski marketing je 10 krat cenejši od klasičnega / tradicionalnega oglaševanja. Morate pa se zavedati, da je vlaganje do vsebinskega marketinga dolgoročno – nekaj časa bo trajalo, ko se bojo pojavili prvi učinki in sploh na začetku boste rabili biti vztrajni in potrpežljivi.

Kako narediti strategijo za vsebinski marketing, ki bo pripeljala nove stranke?

Omenili smo, da je pomembno izvajati vsebino, ki bo čim več kvalitetna. Zakaj?
Ali ste vedeli, da se vsak dan na internetu pojavi 2 milijona novih blog člankov? Vsebina na družbenih omrežjih pa je zlasti v porastu. Manjka pa kvalitetne vsebine! To, kar je druga podjetja pripeljalo do vrha, so kvalitetne vsebine in njena doslednost.

In kaj je uspešen vsebinski marketing? Optimiziran vsebinski marketing. Naj bo vaša vsebina optimizirana in aktualna.
Ne pozabite tudi na to, da naj bo vaša vsebina vedno povezana s ostalo vsebino in bo vedno peljala potencialne stranke do drugih zanimivih objav.

Strategija vsebinskega marketinga mora imeti jasen akcijski načrt za trženje vaše vsebine. V treh korakih načrtujte strategijo za vaše podjetje, tako, da bo vaš vsebinski marketing učinkovit:

1. Določite zgodbo vaše blagovne znamke

Kaj je vaš “zakaj”? Katere probleme bodo rešile storitve, ki jih ponujate? Definirajte podobo in zgodbo vašega podjetja, tako da bo jasna in berljiva za vaše stranke. Pomembno je, da se z vašo vizijo lahko potencialne stranke poistovetijo.

2. Razvijte kakovostno vsebino

Pokažite svoje strokovno znanje z vašo vsebino. Kakovostna vsebina bo navdušila vaše stranke, jim pomagala in jih naslednjič pripeljala nazaj. S kakovostno vsebino boste zasijali med konkurenco in jo postavili na drugo mesto.

3. Vsak del vaše vsebine bi moral ljudi približati vašemu poslu.

Vključite ponudbe v vsaki fazi vaše vsebine. Kako? Na primer: V vašem članku o družbenih omrežjih ponudite svojim strankam pdf e-book, v katerem si lahko preberejo nasvete in trike pri uporabi posameznih omrežij. S tem dodate vrednost svojemu podjetju in pridobite nove povezave, ki jih boste lahko kasneje kontaktirali!

Primer vsebinskega marketinga – kako konkretno deluje?

Kot primer delujočega vsebinskega marketinga bomo omenili vsebinski marketing slovenskega podjetja Mali Zakladi. Redno pišejo blog članke, objavljajo katalog in poleg prilagajo odlične foto vsebine s pomočjo katerih pokazujejo svoje nove storitve in blago. Redno tudi objavljajo vsebino na Instagram-u, LinkedIn-u in Facebook-u. Optimizirajo tudi svojo spletno stran.

Mali zakladi imajo čist in jasen brand, ki je za njihove stranke privlačen in berljiv. Vidi se, da imajo jasni načrt in strategijo, tako da podjetje počasi raste, se širi in skuša vedno izboljšati svoje storitve, ponudbe in komunikacijo s strankami.

Vsebinski marketing je dolga pot, po kateri se morate sprehajat s potrpežlivostjo in z zaupanjem vase. Zdaj veste, kaj vsebinski marketing je, kako deluje na družbenih omrežjih ter poznate  nasvete glede postavljanja strategije vsebinskega marketinga in na koncu predstavili in primer vsebinskega marketinga.

Zdaj pa ste na vrsti vi! Se že veselimo vaše vsebine!

vsebinski marketing