Kaj pomeni SEO članek?​

Če želite svoje napisane vsebine čim višje uvrstiti na Googlu, imamo odlično rešitev za vas. 🤩🤩

SEO članek je napisana vsebina, ki je optimizirana tako, da z njo dosežete najvišjo razvrstitev v iskalniku.

Medtem ko je nekoč prevladalo mišljenje, da je za visoko uvrstitev nujno imeti čim več SEO člankov, danes uvrstitev v iskalnikih temelji na kakovosti članka. Cilj SEO članka ni le, da avtorji spoštujejo vsa SEO pravila, temveč da vsebina izobražuje, informira in zabava ciljno občinstvo v tej meri, da na podlagi prebranega naredijo naslednji korak.

Oglejte si zgodbo o SEO članku 👇👇

Ali nameravate začeti s optimizacijo spletne strani?

Čeprav se SEO članki med seboj razlikujejo, vsak od njih vsebuje dva primarna cilja: čim višje uvrstiti vašo spletno stran v Googlovem iskalniku ter povečati število obiskovalcev vaše spletne strani.

On- Site SEO članek

Vsi članki, ki jih objavite na vaši spletni strani, spadajo v to skupino. SEO članek na vaši spletni strani je lahko v obliki bloga, nasveta iz vaše panoge, novic ali intervjujev. Ta članek zajema ustvarjanje visokokakovostne vsebine, ki je izobraževalna ter lahko koristi obiskovalcem vaše spletne strani.

Off – Site SEO članek

Kot že ime pove, Off – Site SEO članek vključuje vaše dejavnosti in objave zunaj vaše spletne strani. Pogosto je ta vrsta članka povezana z izgradnjo povratnih povezav (backlink). Cilj Off – Site članka je pritegniti občinstvo z drugih platform, da obiščejo vašo spletno stran. Prav tako Off – Site članek dosega svoj maksimum, če je optimiziran tako, da je visoko uvrščen v iskalniku hkrati pa vsebuje URL-je z vaše spletne strani, da bi izboljšali uvrstitev same spletne strani.

Obstaja še veliko drugih vrst SEO članka zunaj spletne strani, ki vam lahko pomagajo. Nekateri od njih so: PR SEO članek, Guest posting, statistični članki …

PR SEO članek

PR SEO ČLANEK je odličen način za izboljšanje vrednosti vidnosti v brskalnikih, pa tudi za povečanje števila obiskovalcev na vaši spletni strani z uporabo dobro znanih in dobro obiskanih medijev in platform.

Vrste SEO člankov

SEO članek

Guest Posting

Guest Posting vključuje objavljanje članka na tuji spletni strani ali blogu in je tudi najlažji način za brezplačno medijsko povezovanje do vaše spletne strani. Toda preden se podate na to avanturo, morate malo raziskati. Najprej poiščite spletne strani, ki omogočajo objave gostov, se obrnite na urednike potencialne spletne strani in jim predstavite idejo. To se lahko šteje za win-win scenarij! Potencialno spletno mesto dobi brezplačno kakovostno vsebino, napisano zanje, medtem ko vi prejmete brezplačne povratne povezave.

Statistični članki

Imejte v mislih, da statistični članki niso prodaja, vendar so lahko odlično statistično orodje za influencerje in blogerje ter vas bodo navajali kot vir v svojem blogu ali objavi. Statistični članek lahko vašemu bralcu predstavi zanimiva statistična raziskovanja in podatke o vaši panogi.

6 nasvetov za ustvarjanje SEO članka.

Da bi vam olajšali pisanje SEO članka, vam bomo predstavili nekaj smernic za optimizacijo, ki vam bodo v pomoč.

Osredotočite se na ključne besede

Ključne besede za SEO članek so razvrščene od posameznih besed do besednih zvez. Ko so ključne besede učinkovito raziskovane in optimizirane, delujejo kot izjemen kanal za povezovanje vaše ciljne publike z vašo spletno stran. Preprosto povedano, ključne besede so besede, ki jih vaša ciljna publika uporablja, ko išče rešitve za svoje težave, ki so povezane z vašo blagovno znamko. 

Verjetno se sprašujete, kako izbrati ključno besedo? Na srečo obstaja veliko brezplačnih orodij, ki vam pomagajo najti odgovor na zgornje vprašanje. Nekatera so:  Ubersuggest, KeySearch, Google Keyword Planner, Sermush, Keywordsheeter 

 

SEO članek

Podrobno o ključnih besedah ter o namenu preberite v našem blogu: Ključne besede so temelji dobre oglaševalske kampanje.

Ključne besede kot sestavni del SEO članka

Ključne besede vam bodo pomagale pri visoki uvrstitvi le če jih boste pametno uporabljali v članku. Kako jih pametno uporabljati?

  • Title (naslov): prvi korak pri ugotavljanju ustreznosti vaše vsebine z iskalno ključno besedo. Google ceni besede, ki so na samem začetku naslova, zato poskrbite, da se naslov začne s ključno besedo.
  • URL naslov: Še ena podrobnost, ki vam bo pomagala pri uvrstitvi, je URL oz. povezava vsebine. Če želite, da bo vaš URL relativen, vključite ključno besedo
  • Glavni naslovi, podnapisi in vsebina: Uporabite ključne besede znotraj besedila, vendar na povsem naraven način. Preden se sprostite pri pisanju, začnite razmišljati o tem, kako v besedilo vključiti ključne besede. Čeprav je koristno, da se ključne besede v besedilu pojavijo čim pogosteje, se poskusite osredotočiti na uporabniške izkušnje. Teh besed vam ni treba vsiljevati, ampak jih poskusite uporabiti povsem naravno v besedilu.
  • Meta opis: Meta opis daje vašim bralcem kratke informacije o vsebini vašega besedila. Upoštevajte, da je meta opis zelo pomemben za visok CTR – zanimiv opis bo pritegnil čim več klikov uporabnikov.

Vključite interne povezave

Interne oz. notranje povezave pomenijo povezavo znotraj bloga do neke druge vsebine, ki je na vaši spletni strani. Odlična taktika za čim boljšo uporabniško izkušnjo, pa tudi za povezovanje vsebine, ki pomaga iskalnikom, da jo čim lažje indeksirajo.

Videoposnetki, kot sestavni del SEO članka

Ljudje se zatečejo k videoposnetkom, ko iščejo navdih, napotke, izobraževanje ali zabavo. Potopite se v video raziskave, ki se bodo ujemale in obogatile vašo vsebino ter hkrati izobraževale vaše obiskovalce.

Video je tudi odličen način za promocijo vaših izdelkov in storitev. V našem blogu Video oglaševanje preberite kako.

Prilagodite članek mobilnim napravam

Verjetno že veste, da se večina iskanj izvaja na mobilnih telefonih. In prav zaradi tega bo Google najprej prikazal rezultate, prilagojene mobilnim napravam.

Potrebujete še kakšen nasvet? Ogledujte si videoposnetek 👇👇

Optimizacija slike

Članki in spletne strani bi bili dolgočasni, če bi vsebovali le besedilo. Slike, ki spremljajo vsebino članka so vedno dobrodošle. Čeprav vam ne bo pomagalo pri uvrstitvi vsebine, je ALT besedilo zelo pomembno za brskalnike. Brskalniki namreč ne vidijo slike na tak način kot jih lahko vidijo ljudje, ampak namesto slike berejo ALT besedilo, ki se uporablja kot opis slike.

SEO članek

Koliko pogosto obajviti SEO članek?

Dejstvo je, da je vzdrževanje vsebine lahko težavno, saj morate razmišljati ne le o vsebini besedila, ampak tudi o tem, kako pogosto morate objavljati nove vsebine. Če boste čakali predolgo, lahko vaši bralci izgubijo zanimanje. Po drugi strani pa, če prehitro objavite preveč novih vsebin se jih lahko nasitijo. Kako pogosto bi torej morali objavljati novo vsebino na svojem spletnem mestu?

Na žalost ne obstaja pravilo o tem, kako pogosto morate objavljati novo vsebino na svoji spletni strani.

Najpomembnejše stvari, ki jih morate upoštevati pri objavi članka o SEO:

– Redno objavljajte novo in preprosto vsebino

– Naredite urnik objave

– Držite se svojega urnika

S pisanjem SEO člankov lahko začnete znotraj podjetja ali pa preprosto poiščete pomoč.   

Ekipa ProMarketinga se lahko pohvali z uspešno opravljenim SEO usposabljanjem in certifikati ter smo vam na voljo za pisanje SEO optimiziranih vsebin.

Vanja Savić
Vanja Savić

Dragi bralec! Upam, da vam je bil blog všeč in da ste se naučili kakšnega novega trika, ki vam bo koristil v prihodnosti! Spremljajte naše objave, saj za vas pripravljamo še veliko blogov, ki vam bodo koristili.