˄

Če želite razviti blagovno znamko, potebujete načrt za izvajanje vsebinskega marketinga. Zakaj? 

Vsebinski marketing je pomemben, ker odgovarja na vprašanja vaših sledilcev in vam pomaga graditi zaupanje, razvijati odnose in pridobivati potencialne stranke. 

Ustvarjanje vsebin pa nima smisla, če vam le-te ne bodo pomagale pri doseganju marketinških ciljev. Zelo pomembno je namreč znati prepoznati odlične vsebine. 

V nadaljevanju vam bomo predstavili 9 izjemnih primerov vsebinskega marketinga, iz katerih se boste lahko veliko naučili in s pomočjo katerih boste svojo blagovno znamko postavili v ospredje.

 

Za vsa vprašanja in pomoč nas kontaktirajte

 

Kaj je vsebinski marketing?

 

Vsebinski marketing je marketinški pristop, ki se osredotoča na ustvarjanje in posredovanje dragocenih, ustreznih in doslednih vsebin, ki privabljajo in ohranjajo jasno opredeljeno občinstvo ter ga spodbujajo, da kupijo vaše izdelke ali storitve. 

 

Vsebinski marketing vam lahko pomaga pri:

  • oblikovanju blagovne znamke, 

  • gradnji zaupanja v blagovno znamko, 

  • izobraževanju občinstva,

  • pridobivanju novih in zadrževanju obstoječih strank.

 

"Vsebina" je široko opredeljena in vključuje podcaste, e-knjige, infografike, članke, bloge itd. V bistvu gre za obliko medija, ki je namenjen privabljanju in vplivanju na občinstvo.

 

9 primerov vsebinskega marketinga

 

          1. Učinkovit emailing 

Emailing vam omogoča redno ohranjanje stika s strankami in obiskovalci spletnega mesta, torej vam pomaga zadržati obstoječe stranke. Vaše stalne stranke cenijo obveščanje o najnovejših izdelkih in promocijah. 

Če je emailing pravilno izveden, je lahko zelo učinkovit način komuniciranja s strankami in bi moral biti osnovni del skoraj vsake marketinške strategije. 

Najbolj pomembno je, da razvrstimo ljudi v kategorije, torej da ne pošiljamo vsem enake maile. Bolj ko bo mail personaliziran in kategoriziran, bolj bo lahko vplival na vsako stranko posebej. 

 

Primer za dober email marketing je podjetje About You. Njihov e-mail marketing je zelo personaliziran in strukturiran, torej dobite več mailov, če večkrat naročate z njihove spletne strani. V svojih mailih vam vedno zelo enostavno razložijo, kaj se dogaja z izdelki, ki ste jih naročili oz. jih želite vrniti. Velikokrat vam v emailingu pošljejo kupone za popust, te kode pa včasih dobite tudi, če je dostava vašega naročila trajala dlje kot ponavadi. 

 

Grafika email marketinga.

 

           2. Glas blagovne znamke 

Pri vsebinskem marketingu je zelo pomembno, da izstopate iz množice. To lahko dosežete z razvojem prepoznavnega glasu blagovne znamke. 

Zakaj je glas pomemben?

Močna osebnost dokazano pomaga podjetju izstopati v socialnih medijih. Veliko ljudi ceni blagovne znamke, ki vključujejo svoje občinstvo.

 

Podjetje Eko Škrnicl, ki se ukvarja s super živili, ima izdelano strategijo glasu podjetja. V različnih družabnih omrežjih je lastnica zelo aktivna na profilih podjetja in predstavlja njihove izdelke, odgovarja na vprašanja ter komunicira z občinstvom. To pomaga graditi zaupanje v blagovno znamko, saj se ljudje zaradi teh objav počutijo, kot da poznajo osebo in podjetje. 

 

Kako ustvarite glas za svojo blagovno znamko? 

  • Spomnite se poslanstva svojega podjetja. Vaš glas mora biti usklajen z vrednotami podjetja, zato poskrbite, da bo jasno, za kaj se vaše podjetje zavzema.

  • Raziščite svojo ciljno skupino. Kaj jih zanima? Uporabite odgovore, ki so vam jih dali.

  • Preglejte svoje najbolj uspešne vsebine. Ugotovite, kaj deluje, in to ponavljajte.



          3. Video oglaševalske kampanje 

Drugi način, s pomočjo katerega se boste razlikovali od konkurence, je ustvarjanje kampanj.

 

Podjetje Always se ukvarja s proizvajanjem ščitnikov perila. Njihova kampanja ‘Like a girl’ je postala viralna. S pomočjo te kampanje se podjetje zavzema za odpravljanje družbenih omejitev, ki ovirajo dekleta po vsem svetu. Želijo si, da dekleta ohranijo samospoštovanje v obdobju odraščanja in pozneje.

Tudi slogan je preprost in zapomnljiv, kar dodatno pomaga.

 

Naj bo preprosto. Pri sloganih namreč običajno drži pregovor: manj je več.



          4. Viralna vsebina

Viralna vsebina poveča vašo prepoznavnost, širi sporočilo vaše blagovne znamke in ustvarja več prometa. 

 

Orthodental je zobozdravstvena ordinacija. Lastnica in njena hčerka sta začeli objavljati simpatične kratke posnetke na socialnem omrežju TikTok. Zdaj ima TikTok profil podjetja več kot 65.000 sledilcev in več kot 2 milijona všečkov, njune videoposnetke pa si vsak dan ogleda na tisoče ljudi!

 

Poskusite tudi vi!

  • Objavljajte uporabne, zelo ciljno usmerjene videoposnetke, ki so zabavni, odgovarjajo na vprašanja in rešujejo težave. 

  • Videoposnetki naj bodo kratki in zanimivi. V vsakem videoposnetku poudarite, zaradi česa je vaša blagovna znamka posebna.

  • Uporabljajte ustrezne hashtage, da izboljšate vidnost in doseg vsebine.

 

Grafika celotni vsebinski marketing.

 

          5. Dolga vsebina 

Če želite, da se vaši sledilci iz vaših objav česa naučijo, morate pisati daljše objave. Raziskave kažejo, da so poglobljene objave praviloma uspešnejše od krajših. Povprečen rezultat iskanja na prvi strani Googla obsega več kot 1.400 besed.

 

Malinca ima nekaj odličnih primerov vsebinskega trženja. Lastnica podjetja, Nastja, je začela s pisanjem dolgih vsebin, s katerimi opisuje izdelke in odgovarja na vprašanja, ki zanimajo bralce.  Instagram profil podjetja ima trenutno skoraj 50 tisoč sledilcev. 

 

Pri tem je zelo pomembno, da ugotovite, kaj je pomembno za vaše občinstvo in kakšna vprašanja postavljajo. Poskusite jim odgovoriti. 

 

 

          6. Influencer Marketing 

Influencer marketing je lahko zelo učinkovita strategija, če upoštevamo ciljno občinstvo. 

 

Podjetje Leone proizvaja sladoled. Za promocijo svojih izdelkov se je podjetje povezalo z različnimi influencerji. Ti ustvarjajo zanimive vsebine, s katerimi pomagajo promovirati izdelke in pritegniti gledalce. 

 

Ste razmišljali o influencer marketingu?

  • Ugotovite, pri čem potrebujete pomoč in kako vam lahko pomaga influencer.

  • Prepričajte se, da je influencer primeren za promoviranje vaše blagovne znamke. 

  • Izberite posebne hashtage, ki jih bo influencer uporabil pri promociji vaših izdelkov. 

 

Influencerj lahko najdete z iskanjem ključnih besed v socialnih medijih in na platformah za influencerje.



          7. Vsebina, ki jo ustvarijo uporabniki

Vsebina uporabnikov je dokaz, da vaši izdelki delujejo. Zadovoljne stranke so odlična promocija vaših izdelkov. Potrošniki menijo, da je vsebina uporabnikov bolj verodostojna kot vsebina blagovne znamke. 

 

To zelo doro počne podjetje Lelosi, ki izdeluje pajkice. Na svojih instagram story-jih redno objavljajo oz. delijo slike zadovoljnih strank v njihovih pajkicah. Uporabljajo tudi poseben hashtag, in sicer #lelosicomfy. Na instagramu ima podjetje že skoraj 120 tisoč sledilcev. 

 

Imate tudi sami nek poseben cilj, ki ga želite sporočiti svetu? 

  • Ustvarite poseben hashtag v socialnih medijih. Naj bo kratek in zapomnljiv. 

  • Sodelujte s strankami, ki objavljajo pod hashtagom, in jih spodbudite k sodelovanju. 

  • Izberite kampanjo, ki promovira poslanstvo vaše blagovne znamke, in tako povečajte prepoznavnost podjetja.

 

          8. Videoposnetki izdelkov oz. storitev  

Želite svojim potencialnim strankam pobliže predstaviti svoje izdelke oz. storitve? To lahko storite s pomočjo videoposnetkov.  

Videoposnetki prikazujejo vaše izdelke v akciji, v idealnem primeru pa bi morali odgovarjati na vprašanja, ki bi jih vaše ciljno občinstvo lahko imelo v zvezi z vašimi storitvami.

 

Na spletni strani in na Youtube profilu Popolna postava si lahko ogledate različne posnetke vadb, poleg tega pa imajo tudi zelo dobro predstavljene vse prehranske dodatke, ki jih prodajajo. 

 

 

V videoposnetku lahko v nekaj minutah razložite, kaj lahko stranke pričakujejo od vaših storitev oz. izdelkov in koliko stanejo. Najpomembneje je, da vključite jasen CTA (kako vas stranke lahko kontaktirajo).

 

Preizkusite strategijo videoposnetkov izdelkov! 

  • Raziščite trg in ugotovite, kaj si vaše potencialne stranke želijo.

  • Obstoječo vsebino spremenite v videoposnetke. 

  • Videoposnetke razdelite na dele, tako da lahko gledalci preskočijo na del, ki jih zanima.

  • Uporabite jasen CTA.



          9. Spletne vsebine 

Kako pomemben se vam zdi prvi vtis? Mi smo prepričani, da ZELO! 

Spletna stran in oblikovanje sta dva izmed najpomembnejših delov vsebine. Kar 94 % potrošnikov se na podlagi videza in občutka odloči, ali bodo spletno stran podrobneje pogledali ali ne. Ko potencialne stranke pristanejo na vaši spletni strani, morate ustvariti dober prvi vtis.

 

Spletna stran podjetja Kaaita je zelo prijetna, sistematično urejena in uporabniku prijazna. 

 

Kako to obrnete sebi v prid?

  • Postavite jasne cilje.

  • Najemite spletnega oblikovalca. 

  • Izvedite AB testiranje in ugotovite, kateri elementi oblikovanja delujejo najbolje.

 

Če želite povečati prepoznavnost svojega podjetje in promet na spletni strani, potrebujete dobro zastavljeno strategijo. Na podlagi uspešnih primerov lahko poskusite ugotoviti, katera strategija bi najbolje ustrezala vašem podjetju. Zelo pomembno je tudi spremljanje ključnih kazalnikov uspešnosti, ki vam bodo pomagali razumeti, kaj najbolj deluje.

 

Pro Marketing
Amila Paunović
Content Creator & Social Media Editor

Kategorija: Vsebinski marketing

Pro marketing logo