Če ugibamo, kje najprej iščete odgovore na pomembna vprašanja in strokovne nasvete, bi rekli Google. Smo uganili?
Ko Googlu zastavite vprašanje, vam kot odgovor predstavi povezave, ki se prikažejo v rezultatih iskanja oz. vsebine. Vsebine so postale sestavni del naših življenj. Članki o trenutnih razmerah v svetu … vsebina, video posnetek ,,shujšajte do poletja,, … vsebina, članki, objave na družbenih omrežjih, GIFs, memes, stories, fotografije … vse to so različni oblike vsebin.
Dejansko na odgovore na naša vprašanja ne odgovarja Google, ampak vsebina, ki jo Google priporoča.
Vsebina nam pomaga pritegniti in navdušiti bralce, stranke in sledilce. Pomaga nam pripeljati nove obiskovalce na našo spletno stran. To vse pa pomaga našem podjetju ustvariti prihodek.
Vsebinski marketing strategija za vas
Kaj pa je dejansko content marketing? Kot smo že povedali z vsebino pritegnemo stranko. Torej content marketing je strategija, ki se uporablja za privabljanje, vključevanje in ohranjanje občinstva z ustvarjanjem in deljenjem ustreznih člankov, video posnetkov, podcastov in drugih medijev. S tem pristopom vzpostavite strokovno znanje, spodbujate zavedanje o blagovni znamki in ohranjate svoje podjetje v ospredju, ko je čas za nakup izdelkov, ki jih prodajate.
Content marketing je pomemben iz večih razlogov
- Ustvarjanje kakovostne vsebine vam pomaga vzpostaviti trajni odnos z občinstvom.
- O vsebini je treba razmišljati kot o zemljevidu, ki uporabnike vodi do prave vrednosti blagovne znamke. Kvalitetna vsebina je odličen način, da na prepričljiv način delite pomembne informacije, ki vam bodo zagotovile povečanje konverzij.
- Zgradite svojo avtoriteto: Več kakovostnih vsebin na spletu bo pritegnilo občinstvo, kar bo povečalo vašo avtoriteto in verodostojnost.
- Vsebina podpira vse vidike digitalne strategije vaše blagovne znamke. Pri oglaševanju na različnih kanalih, zagotovite svojemu občinstvu dosledno in visokokakovostno vsebino.
Zavedamo se, da vsebina ne nastane čez noč, potrebno je veliko več, kot le pisanje besedila. Predstavili vam bomo elemente, ki jih je treba zajeti če želimo, da naša vsebina izstopa iz množice.
Tako kot ne morete zgraditi hiše brez temeljev, kipariti brez gline ali speči torte brez sestavin, tako tudi ne morete napisati kvalitetno vsebino brez načrta. Če pozabite načrtovati, obstaja možnost, da se preveč oddaljite od svojega cilja in zakorakate v napačno smer.
Cilj strategije vsebin je ustvariti smiselno, povezano, zanimivo in trajnostno vsebino. Če želite, da bo vaša strategija uspešna, se prepričajte, da je:
- Prilagojena vašim ciljem: Najslabše, kar se lahko zgodi, poleg tega, da nimate strategije, je, da je neusklajena z vašimi cilji. Tako bo vaša strategija neučinkovita in/ali neproduktivna.
- Celovitost: Bistvo vsebin je ustvariti stik z ljudmi s pomočjo dosledne in kakovostne informacije. Dobra strategija je zasnovana tako, da je uredniški koledar poln svežih idej, ki bodo zanimive ljudem na spletu, hkrati pa jim lahko koristijo.
- Prilagodljivost: Če se zgodi kaj nepričakovanega ali ugotovite, da stvari ne delujejo tako, kot bi morale, se morate znati po potrebi prilagoditi.
Čas je za ustvarjanje vsebine
Ljudje so danes preveč zasedeni in nimajo časa za zapravljanje z neinformativnimi vsebinami. Če oseba na prvi strani Googla ne najde to kar išče, ali se mu zdi vsebina neprimerna, bo tako nehala s branjem/iskanjem in bo zapustila vašo spletno stran oz. niti ne bo prišla do nje.
Prav zaradi tega, redno oblikujemo, pišemo, primerjamo in izboljšujemo naše vsebine, dokler ne delujejo, tako kako bi želeli.
Vedno znova ponavljamo, preden se lotimo česa novega v svetu marketinga, najprej oblikujemo profil idealne stranke. Tako boste dobili nekaj idej o katerih temah pisati in katera vprašanja bi lahko vaše občinstvo imelo za vas. To je odličen temelj pri ustvarjanju vsebine.
SEO raziskovanje zajema prav te specifičnosti, ki bodo pomagale tako vam, kot tudi vašim strankam. Najpomembnejši del SEO optimizacije je iskanje ključnih besed.
Če vas bolj podrobno zanima, kaj so ključne besede, lahko preberete naš članek o tem: Ključne besede so temelj dobre oglaševalske kampanje
Za ključne besede pravimo, da so ključ uspeha. Zakaj? Ker s ključnimi besedami, naše občinstvo išče rešitev za svoje težave ali odgovore na svoja vprašanja.
- Postavite se v čevlje vaše stranke: Naredite raziskavo ključnih besed. Katere so iskalne besede, ki bi jih vaše ciljno uporabilo pri iskanju vašega izdelka/storitve?
- Naredite analizo: Usmerite se na ključne besede, ki so dosegljive, kar pomeni da imajo zadosten obseg iskanja in ustrezajo vaši domeni.
- Začnite: Ko začnete pisati blog, imejte v mislih svojo ključno besedo. Ni treba poudarjati le te besede, ampak jo uporabljati v naravnem kontekstu.
Kako najti ključno besedo? Vprašajte Google in vam bo predlagal več platform, ki vam bodo pri tem pomagale. Nekatere so
- Google Keyword Planner
- Sermush
- Keyword Rank Tracker
Avtoriteta domene je zelo pomemben dejavnik, ki se vam pomaga uvrstiti na prvi strani iskalnika. Avtoriteto dobite s povezovanjem zunanjih spletnih strani, z vašo vsebino.
Kadar niste prepričani kako rangirati s pogosto uporabljeno ključno besedo, ki jo ima tudi vaša konkurenca, Hub Sport priporoča, da uporabite dolge ključne besede z majhnim obsegom in minimalno težavnostjo (long tail, low-volume keywords). To je odlična priložnost, da se uvrstite visoko v iskalniku in dosežetei čim večje število ljudi.
Ste izbrali ključno besedo? Sledi izvedba ideje. Ni težko najti prave ključne besede, temveč jo uvrstiti v vsebino.
Eden najboljših načinov pri organizacije vsebine so tematski sklopi. Na podlagi ključne besede ustvarite daljšo stran, ki je nato povezana z vsebino, ki ste jo ustvarili na sorodne podteme. Tematski sklopi so odličen temelj, ker preko njih oblikujete strukturo, ki ji potem sledite. Ključno besedo lahko uporabite za oblikovanje temeljnega dela, ki pokriva temo v celoti.
Nato dodate še tiste malenkosti, kot so grafike, slike, videoposnetki ... S pomočjo, katerih se vaše občinstvo poglobi v temo. Ti detajli so tudi pomemben del SEO optimizacije, saj pomagajo pri vaši uvrstitvi na Googlu, medtem, ko vsebino naredijo bolj zanimivo.
POSTOPEK PISANJA JE ZA PISCA OSEBEN.
1. Odločite se, o čem boste pisali: To je odvisno od tega, za koga boste pisali. Kaj to pomeni? Včasih boste imeli široko temo, ki vam dovoljuje proste roke in pisanje po lastni presoji. Včasih pa bodo ustvarjalna krila odrezana in boste morali spremljati smernice. Ključna beseda in tematski sklop vas bosta vodila v pravo smer.
Oglejte si objave in bloge o temah, ki zanimajo vaš ciljno občinstvo in začnite pisati.
2. Pišite za svoje ciljno občinstvo: Veste kdo je vaše ciljno občinstvo? Jih poznate? Veste kaj iščejo, kako se izražajo, kakšen jih zanima? Odlično, sedaj to znanje uporabite v svoji vsebini.
3. Uporabite meta opis in naslov: Meta opis in naslov bosta zagotovo odgovorna, zakaj je bralec/obiskovalec na vaši vsebini.
4. Bodite edinstveni: Internet je prava knjižnica različnih informacij in dejansko je zelo težko ustvariti nekaj, kar že ne obstaja v iskalniku. Vendar se potrudite, raziščite nove tematike ali bodite izvirni pri že obstoječih.
5. Bodite jasni: Pozabite na žargone in metafore, ki bodo zmedle bralca. Če želite, da se vaše občinstvo poveže z vami bodite jasni in enostavni!
Kako izgleda pisanje bloga? Preberite tukaj.
Urejanje je naslednji korak, ki mu je treba slediti. Zanj boste potrebovali malo več časa.
Urejajte dan po pisanju. Ker so vaše besede manj sveže, boste lažje našli napake. Ob vsaki spremembi označite napako in jo ponovno preverite. Članek zaženite skozi program. Za članek v angleščini priporočamo Grammarly, v slovenščini pa Amebis Besana. Članek preberite do konca in na glas – tako boste najlažje našli napako.
Naj članek prebere še nekdo drug. Mogoče bo našel še kakšno napako, ki ste jo vi spregledali.
Ste končali? Od objave vas loči le en gumb. Vseeno le en klik, ne bo naredil ogromne spremembe. Navadite svoje sledilce na določen dan in uro, ko boste objavljali. Objavljajte redno, bodite pozorni, kdaj so vaši sledilci najbolj aktivni.
Promovirajte vsebino
Ljudje včasih pozabijo, kako pomembna je promocija vsebine. Promovirajte svojo vsebino s pomočjo različnih družbenih platform, e-mailom ali celo oglaševanje s plačilom na klik (PPC). Za promocijo uporabljajte kanale, na katerih se nahaja vaše občinstvo. Razmislite o sodelovanju z influencerji ali drugimi blagovnimi znamkami.
Predstavili smo vam najbolj pomembne korake pri ustvarjanju vsebine. Zdaj pridete na vrsto vi. Potrudite se pri pisanju in ustvarjanju vsebine. Zagotovo se vam bo obrestovalo! Če potrebujete pomoč pa nas le kontaktirajte. S personalizirano strategijo in ustvarjanjem vsebin bomo skupaj zasnovali načrt, ki vam bo prinesel uspeh.