˄

V povprečju na družbenih omrežjih preživimo več kot tri ure na dan, v času pandemije pa smo svoje življenje še bolj povezali z družbenimi omrežji in nasploh digitalnim svetom. Linkedin triki so nam takrat pomagali, da smo omrežje in njegova pravila osvojili še hitreje.  

Obstaja nekaj načinov, ki vam lahko pomagajo, da na LinkedInu postatanete bolj produktivni, da ostanete v stiku s svojimi sledilci, ter najpomembneje, da svetu predstavite in ponudite svoj potencial. 

Kateri so tisti LinkedIn triki, s katerimi boste svoj profil izstrelili v višave? V tem blogu smo povzeli vse najpomembnejše LinkedIn trike, s katerimi boste izboljšali svoj profil in postali dragocen član LinkedIn skupnosti.

 

LinkedIn triki – kaj morate vedeti?

 

Na LinkedInu boste uspeli le, če boste vanj vložili čas ter redno in dosledno ustvarjali in delili vsebino, torej če boste aktivni.

Predstavljamo vam 7 Linkedin trikov, ki vam bodo pomagali na poti do uspeha. Pa začnimo!

 

1. LinkedIn nasvet: Ustvarite svoj Video Cover Story

 

Kaj lahko naredimo v 30 sekundah? Lahko naročimo pico, dokončamo eno serijo počepov, si skuhamo kavo, naredimo selfie, si natočimo kozarec vina ali pa posnamemo en hiter LinkedIn Cover Video, v katerem ljudem povemo, kdo smo v svoji profesionalni vlogi.

Cover Video je 30-sekundna funkcija, ki jo LinkedIn ponuja uporabnikom. Vaš videoposnetek je objavljen na vašem profilu, in sicer znotraj krogca za profilno sliko. Profilne slike ne zamenja, temveč se namesti pod njo. Ko bo nekdo nato obiskal vaš profil, bo samodejno dobil kratek predogled vaše naslovnice. Poleg svojega imena in poklica lahko svojim (prihodnjim) sledilcem razkrijete tudi svoje poklicne poti, spretnosti, sanje, uspehe ter vse ostalo, za kar menite, da vam bo pomagalo pri iskanju sanjske službe, pridobivanju sledilcev in deljenju strokovnega znanja.

 

2. LinkedIn nasvet: Uporabite funkcijo izgovorjave imen 

 

Po vsem svetu je več kot 10.000 moških in ženskih imen in priimkov različnega izvora. Nekatera se napišejo enako, izgovorijo pa povsem drugače oziroma jih vsak izmed nas prebere drugače, glede na to, kateri jezik ali narečje govori. Naša imena so naša prvotna identiteta in povsem razumljivo je, da jih želimo slišati tako, kot je treba.

Da pa ne bi prihajalo do enakih težav kot pri verigi Starbucks, torej nenehno napačno zapisovanje imen zaradi različne izgovorjave črk, je LinkedIn dodal novo funkcijo. In sicer z novo LinkedIn funkcijo lahko posnamete 10-sekundni zvočni posnetek, v katerem izgovorite svoje ime.

▶ LinkedIn trik: Če pa ste dovolj hitri, lahko zvočni posnetek izkoristite še kot idealno priložnost, da obiskovalcem svojega profila izrečete dobrodošlico. To, da slišimo glas posameznika, nam preprosto da občutek bližine.

 

3. LinkedIn nasvet: Sprožite Creator Mode – profil v načinu ustvarjalca

 

Na LinkedInu je v ospredju skupnost ustvarjalcev. Ste se že kdaj vprašali, kako vam Creator Mode lahko koristi? Creator Mode je nastavljen na LinkedIn osebnih profilih za člane, ki redno ustvarjajo vsebino na platformi. To je lahko odlično orodje za rast sledilcev, uveljavljanje prisotnosti na platformi, ustvarjanje skupnosti in odkrivanje idealnih strank.

Creator Mode ali način ustvarjalca bo posodobil vaš gumb Connect z možnostjo Follow in vam pomagal povečati občinstvo. Na svoj profil lahko dodate tudi hashtage, tako da bodo potencialni sledilci takoj videli, o katerih temah objavljate največ.

▶ LinkedIn trik: ustvarite svoj lasten hashtag, ki bo skladen z vsebino, ki jo objavljate, in ga uporabljajte v vseh svojih objavah. Tako vas bodo posamezniki lahko našli tudi po tem specifičnem hashtagu.
P.S. Lahko jih ustvarite več, če se dotikate različnih tematik in bi vaše sledilce zanimala samo ena izmed teh. 

 

Na sliki so telefoni, ki prikazujejo urejanje LinkedIn profila. LinkedIn triki.

 

4. LinkedIn nasvet: LinkedIn oddaja v živo - Live

 

Iskanje občinstva s pomočjo LinkedIna je neverjetno enostavno! Toda ali lahko naše objave, videoposnetki in komentarji povedo vse, kar želimo, da naše občinstvo sliši? Ali je dovolj objaviti in počakati, da se sledilci pridružijo našemu profilu?

Tako kot vsa ostala družbena omrežja je tudi LinkedIn ugotovil, da objave niso dovolj, da bi povedali svojo zgodbo in ohranjali stik z občinstvom, zato je dodal funkcijo V živo! V storitvi Live lahko delite misli in ideje, svetujete, promovirate, odgovarjate na vprašanja, klepetate s svojimi sledilci …

 

5. LinkedIn nasvet: Podnapisi so pomembni 

 

Ali ste vedeli, da ima veliko ljudi pri iskanju družbenih omrežij izklopljen zvok? Veliko jih zvoka ne more vklopiti, ker v tem trenutku niso sami. Nekaterim je lažje brati podnapise, morda nekdo ne razume jezika ali vašega poudarka. Obstaja veliko razlogov, zakaj dodati podnapise na video.

V pripravo in obdelavo videa ste vložili veliko časa in popolnoma razumljivo je, da si želite, da ta videoposnetek doseže vaše sledilce. Podnapisi bodo pomagali, da bodo na njim čim bolj prijazen način lahko prejeli vsebino, jo predelali in si jo zapomnili.

 

6. LinkedIn nasvet: Ali so komentarji dober odgovor na vse?

 

Pridobiti 1000 sledilcev na LinkedInu je cilj mnogih posameznikov, ki poskušajo zgraditi svojo blagovno znamko. Komentarji pa so odličen način, da povečate svojo vidnost na platformi.

Komentarji so dober kazalnik, da ste aktivni, hkrati pa pomenijo, da razumete vsebino, ki jo komentirate. V komentarju delite svojo premišljeno povratno informacijo na zapisano ali zastavite dodatno vprašanje, ki vam bo pomagalo bolje razumeti objavo. Vendar pri tem ne pozabite, da je LinkedIn poslovna platforma, zato ljudje ne želijo neskončnega komentiranja in dolgih pogovorov pod objavo. Naj bo vaš komentar strnjen in razumljiv.

Če nekega področja znanosti ali umetnosti ne razumete, je v redu, če preprosto sploh ne komentirate.

 

7. LinkedIn nasvet: Prava objava ob pravem času 

 

Zakaj je pomembno, da na družbenih omrežjih objavljate ob pravem času? Ker je večja verjetnost, da bo večje število ljudi videlo vašo objavo, na njej pustilo komentarje ter všečkalo in delilo, zagotovo pa boste tako privabili tudi več novih sledilcev. 

Če želite ostati v stiku s svojim občinstvom, se morate pozanimati o njihovem vedenju. To je ključ do uspeha. Najboljše je, da opravite tržne raziskave, ki vam bodo pomagale razumeti, kako vaše občinstvo uporablja LinkedIn.

▶ LinkedIn trik: Hootsuite (platforma za upravljanje družbenih omrežij) pravi, da je najboljši čas za LinkedIn objavo med delavniki 8.–11. ure. Ian Beable (Hootsuiteov strateg trženja) pravi, da je najboljši odziv v jutranjih urah, okoli kosila in zvečer.

Poskrbite, da boste objavo delili ob pravem času, da se bo vaš trud obrestoval.

Za bolj poglobljeno razlago si lahko pogledate videoposnetek: Best Times to Post on LinkedIn. ⬇ 

 

 

Če menite, da vaš profil še ni na točki, ko bi se lotili zgornjih korakov, si najprej preberite naš blog Kako urediti LinkedIn profil, in se nato vrnite nazaj.

Torej, kot smo že omenili, zgoraj napisani LinkedIn triki bodo delovali le, če boste LinkedInu posvetili dovolj caša in objavljali kakovostno vsebino. Želimo vam veliko sreče pri urejanju LinkedIn profila in se veselimo srečanja na LinkedInu.

 

Pro Marketing
Inja Dovšak
Content Creator
Pro marketing logo