˄

Instagram je postal temeljni kamen prisotnosti številnih blagovnih znamk v družabnih omrežjih, saj vodi dobičkonosen promet na pristajalne strani, povečuje število konverzij in ustvarja angažirano občinstvo. Več o tem, kako pomembno je Instagram oglaševanje pa si lahko preberete tukaj

 

Grafika, ki prikazuje všeček, komentar in sledenje na Instagramu.

 

Če torej začenjate na družabnih omrežjih na novo ali šele poskušate zgraditi svojo spletno blagovno znamko, se verjetno sprašujete, kako pridobiti več sledilcev na Instagramu.

 

Pa začnimo.

 

1. Postavite temelje

 

Prvo kot prvo, vsaka stvar potrebuje nek začetek. Imejte premišljeno strategijo trženja na Instagramu. Če želite biti učinkoviti na družabnih omrežjih, potrebujete jasen načrt. In načrt je temeljna stvar zasnove. 

 

Več sledilcev na Instagramu je odličen začetni cilj. Vendar samo sledilci ne bodo ustvarili uspešnega računa na Instagramu. Vaš cilj mora biti del širšega načrta, ki je povezan z vašo poslovno strategijo in cilji družbenega trženja.

 

Razmislite o razlogih, zakaj želite imeti več sledilcev na Instagramu. Kaj resnično želite doseči? Morda si želite:

 

  • povečati prepoznavnost blagovne znamke,

  • povečati prodajo izdelkov ali

  • povečati promet na svoji spletni strani.

 

Biografija in zadnjih devet objav se na Instagramu šteje kot prvi vtis. Ali z osebnostjo, filtri, barvami ali postavitvijo učinkovito sporočajo določeno stopnjo doslednosti? Ali povezava, na katero je mogoče klikniti, ljudi vsak teden pošlje na isto domačo stran? Ali objavljate tudi povezave na zabavne in vznemirljive vsebine?

 

Postavitev vaše mreže je pogosto podcenjen način za ustvarjalnost pri estetiki vašega kanala, hkrati pa dodaja ritem vaši strategiji objavljanja in doslednost, ki ji je vredno slediti.

 

2. Ustvarite odlično vsebino

 

Morda želite pokazati, kako je vaš izdelek narejen. Ali pa želite  svojo blagovno znamko poosebiti s pogledom zaposlenega. Aspiracijska blagovna znamka lahko predstavi življenjski slog ali dosežke vaših strank.

 

Ne glede na to, kaj želite doseči, je pomembno, da ohranite dosleden glas, osebnost in videz blagovne znamke.

 

Vaše objave morajo biti zlahka prepoznavne že na prvi pogled. Na svojo mrežo na Instagramu glejte kot na celoto. Za deljenje vsebine, ki se ne ujema povsem z videzom in občutkom vašega glavnega kanala, lahko vedno uporabite Instagramove zgodbe.

 

Kontaktirajte nas za pomoč pri ustvarjanju vsebine

 

3. Sodelujte s svojim občinstvom

 

Postavite vprašanje. Lahko na story objavah ali pa kar na post objavah. Tako bo vaše občinstvo lažje pustilo komentar. Večja vključenost bo pripomogla k temu, da bo vaš račun viden večjemu številu ljudi.

 

Grafika, ki prikazuje sodelovanje z občinstvom na družbenih omrežjih.

 

4. Objavljajte redno

 

Poleg dodajanja ustreznih hashtagov in uporabe najboljših filtrov za pridobitev več sledilcev Instagrama, morate upoštevati tudi čas objav.

 

Ciljno usmerjen pristop vključuje analizo tega, kaj vam je v preteklosti že uspelo in kaj ne. 

 

Če se boste držali urnika, boste svojim sledilcem zagotovili dosledno izkušnjo in jih obveščali o svoji blagovni znamki. 

 

5. Sodelujte z influencerji

 

Influencerji imajo zelo velik vpliv na svoje sledilce. Povežite se z njimi, naj delijo vaše izdelke. Influencerji, ki imajo večje število sledilce ponavadi v zameno želijo plačilo. Če ne želite plačati veliko denarja zvezdniku, da bi tržil vašo blagovno znamko, sodelujte z ambasadorji blagovne znamke, ki imajo od nekaj sto do nekaj tisoč sledilcev. Ambasadorji so ljudje, ki resnično podpirajo in verjamejo v vašo blagovno znamko ter bodo o njej povedali svojim prijateljem. 

 

6. Delite vsebine, ki jih ustvarjajo uporabniki

 

Poglejte, če ste bili kje označeni, so kakšni uporabniki delili vaše izdelke… Prosite jih za dovoljenje in objavite njihove objave na vašem profilu.

 

7. Delite profil na vaših osebnih profilih

 

Še en priljubljen način za povečanje števila sledilcev na Instagramu je povečanje osebnega računa - preprosto povedano, vi in vaši zaposleni postanite vplivneži. Z uporabo računa podjetja in osebnega računa lahko povečate prepoznavnost blagovne znamke, število sledilcev in prodajo.

 

8. Plačajte za sponzorirane objave

 

Vse te optimizirane objave v računu so odlične, vendar če želite zares povečati število sledilcev Instagrama, morate izkoristiti influencer marketing in svojo blagovno znamko predstaviti širšemu občinstvu. Druga možnost pa je plačaljivo oglaševanje preko Instagrama. 

 

Grafika, ki prikazuje dva človeka, ki se slikata oz. snemata, torej ustvarjata vsebino za instagram.

 

9. Delite vaš Instagram profil na drugih omrežjih in vaši spletni strani

 

Imate še katera druga socialna omrežja, kjer lahko delite vaš Instagram profil? Delite dobro objavo na Facebooku in Linkedinu, preko ikone povežite vašo spletno stran z vašim Instagram profilom. Prosite kakšne zadovoljne stranke, znance, da delijo vaš profil. 

 

Na kratko smo povzeli, na kakšen način lahko pridobite več sledilcev. Seveda je za to potreben čas. Najhitreje jih boste dobili, če boste plačali influencerjem ali imeli plačane oglase. Bodite previdni, da izberete influencerje, katerim občinstvo zaupa. 

 

Sedaj ste na vrsti vi, naj ljudje spoznajo vašo zgodbo in zakaj izstopate. Srečno!

 

Pro Marketing
Ema Serianz
Content Creator
Pro marketing logo