Ste že kdaj obiskali spletno stran in naslednji dan med iskanjem po iskalniku ali družbenih omrežjih zagledali oglas za isto spletno stran? Vam je že zaznano, da skoraj vsaka spletna stran zahteva prijavo? Izdelek ste dali v košarico na spletni trgovini, pa se niste odjavili, naslednji dan pa ste videli oglas s točno tem izdelkom? Povedali vam bomo skrivnost … bili ste “retargetirani”.
Preprosto, remarketing je taktika spletnega oglaševanja, pri kateri se prikazujejo ciljno usmerjeni oglasi ljudem, ki so že obiskali ali izvedli določene akcije na vaši spletni strani. Osnovna ideja remarketinga je večkratno ciljanje in spodbujanje uporabnika, da se premika po toku konverzije.
Glede na to, kako so uporabniki razporejeni na seznamu in kakšne vrste oglasov se jim prikazujejo, lahko ločimo različne vrste ponovnega oglaševanja.
Video remarketing prikazuje oglase ljudem, ki so bili v interakciji z videoposnetki ali YouTube kanalom, medtem, ko uporabljajo YouTube in brskajo po videoposnetkih.
Remarketing za oglase v iskalniku obiskovalcem prikazujejo oglase, ko nadaljuje iskanje v Googlu, potem ko zapustijo vašo spletno stran.
Dinamični remarketing skupaj z Analytics prikažejo oglase za ponovno trženje vsebine ali izdelkov, ki bodo uporabnike najverjetneje zanimali na podlagi vsebine ali izdelkov, ki so si jih ogledali na določenem spletnem mestu, povezane in najbolj učinkovite vsebine in izdelke ter njihove zgodovine nakupov in demografskih podatkov.
Standardni remarketing omogoča prikazovanje oglasov prejšnjim obiskovalcem, ko brskajo po spletnih stran in aplikacijah v prikaznem omrežju.
Če želite uporabljati remarketing na vaši spletni strani je edini pogoj, ki se bo od vas zahteval, da namestite pixel.
Pixel vam bo zagotovil kodo, ki bo dodana na vaši spletni strani in vsakič, ko uporabnik obišče vašo spletno stran, bo koda ponudila anonimni piškotek in uporabnik bo dodan na vaš seznam ponovnega ciljanja. Ko isti uporabnik obišče drugo spletno mesto, bo imel priložnost videti tudi vaš oglas.
Več si lahko preberete na: Google Ads
Pixel oznake so tisti majhni koščki kode na spletni strani, ki spletni strani omogočajo, da nastavijo piškotke. Piškotki so »drobtine«, ki jih pustijo obiskovalci spletni strani. Vsak obiskovalec ima edinstven in anonimen ID, tako da lahko njegovo dejavnost na spletnem mestu spremljamo po sledi piškotkov. Pri ponovnem oglaševanju lahko oglasni strežnik dostopa do ID-ja obiskovalca in ga shrani na ustrezne sezname ponovnega oglaševanja.
Potrebujete pomoč pri marketinški strategiji? Obrnite se na nas, kjer bomo načrtovali personalizirano strategijo za vaš uspeh!
»Remarketing list« ali v slovenščini seznam za ponovno trženje je seznam obiskovalcev spletnega mesta, ki izvedejo določeno dejanje na vaši spletni strani. »Remarketing Homepage« na primer vključuje vse obiskovalce vašega homepage-a v določenem obdobju. Ko obiskovalec pristane na vašem homepage-u, se njegov piškotek doda na seznam za ponovno trženje.
reMARKETING ali reTARGETING …. Se sliši podobno? Čeprav se včasih uporabljata izmenično, imata nekaj pomembnih razlik! Tale razlika je skrita v strategiji.
Ponovno ciljanje se nanaša predvsem na prikazovanje oglasov potencialnim strankam na podlagi piškotkov, medtem ko ponovno oglaševanje običajno temelji na elektronski pošti. Remarketing deluje tako, da zbira informacije o strankah in ustvarja sezname, ki se kasneje uporabljajo za pošiljanje prodajnih e-poštnih sporočil.
Nasvet: Remarketing in retargeting sta sami po sebi učinkoviti metodi in kombinacija obojega je lahko najboljša strategija za povečanje vaše digitalne marketinške dejavnosti in izboljšanje rezultatov.
Veliko je različnih platform na spletu, ki vam lahko zagotovijo odgovor na to vprašanje. Nekatere izmed njih so …
DRUŽBENA OMREŽJA - Ogromno število ljudi gre po obisku vaše spletne strani brez razmišljanja preverjati novice na Instagramu, Facebooku, LinkedInu ali Twitterju in ravno v tem trenutku lahko izkoristite vpliv družbenih omrežij in prikažete svoj oglas za ponovno ciljanje.
IZVAJAJTE REMARKETING OGLAŠEVALSKE KAMPANJE NA GOOGLU - Remarketing seznam za Google oglase je funkcija, ki vam omogoča ustvarjanje oglasov posebej za uporabnike, ki so že obiskali vaše spletno mesto.
E-MAIL REMARKETING - Pošiljanje personaliziranih e-mailov ljudem, ki so že stopili v interakcijo z vašo spletno stranjo, je odličen način, da jih spodbuditi k ukrepanju.
Ne glede na to, ali želite povečati prodajno aktivnost, povečati število registracij na vašem spletnem mestu, ali povečati ozaveščenost o vaši blagovni znamki, je remarketing lahko pomemben sestavni del vašega oglaševanja, saj prispeva k naslednjemu:
Hiter in dolg doseg
Ljudem, ki so že imeli interakcijo z vašim spletnim mestom, lahko svoje oglase prikažete v trenutku, ko iščejo drugje. Strankam lahko pomagate tudi, da vas najdejo, tako da jim prikažete svoje oglase, ko aktivno iščejo vaše podjetje v Googlu.
Osredotočeno oglaševanje
Ustvarite lahko remarketing sezname za oglaševanje za posebne priložnosti. Ustvarite lahko na primer remarketing seznam za ljudi, ki so nekaj dodali v nakupovalni voziček, vendar niso opravili nakupa.
Preprosto ustvarite oglase
Z galerijo oglasov (Gallery Ads) lahko brezplačno ustvarite besedilne, slikovne in video oglase. Združite dinamično remarketing kampanjo s postavitvami galerije oglasov.
Statistika kampanje
Imeli boste dostop do poročil o tem, kako uspešne so vaše kampanje, kje se prikazujejo vaši oglasi in koliko zanje plačujete.
Namesto da bi poskušali ugotoviti, kdo bodo vaše stranke na podlagi tega kaj iščejo, ali njihove demografije na družbenih omrežjih, vam bo remarketing, omogočil da ciljate na ljudi, ki so že izrazili zanimanje za vaše podjetje in izdelke.
Ste razmišljali, da bi prihranili svoj čas in najeli nekoga za digitalni marketing, ki vam bo pomagal dodati strategijo remarketinga v vaše podjetje? Obrnite se na nas.