˄

Želite nekaj spremeniti v vaši kampanji, a ne veste točno kako bodo spremembe vplivale na uspešnost? Želite zmanjšati ali povečati proračun brez velikega vpliva na kakovosti vaše kampanje? Ne veste točno, katere ključne besede uporabiti?

Pred vami je članek o orodju, ki vam lahko pomaga predvidevati, kako bo vsaka (pa tudi najmanjša) sprememba vašega oglasa vplivala na uspešnost celotne oglaševalske kampanje!

 

Marketing plan na sliki je ta napis in punca za računalnikom. Google performance planner blog.

 

Kaj je Google performance planner?

 

Google Performance Planner je orodje, ki vam omogoča ustvarjanje načrta za predvidevanje, kako bodo spremembe in prilagoditve proračuna vplivale na vaše ključne meritve in uspešnost oglasov. To orodje vam predlaga ustrezne zneske za določeno kampanjo in pomaga določiti, kako najbolj učinkovito povečati vaš proračun.

Google Preformance Planner vam omogoča:

  • Pregled predvidevanja za vašo oglaševalsko kampanjo,

  • raziskavo rezultatov s prilagajanjem nastavitev oglaševalske kampanje,

  • razumevanje različnih možnosti v različnih sezonskih obdobjih,

  • upravljanje s proračuni v vseh oglaševalskih kampanjah.

 

Kako uporabljati Google performance planner?

 

Google Perofrmance Planner vam omogoča izbiro med meritvami, ki so pomembne za vaš cilj. To so lahko konverzije, vrednost konverzije ali kliki. Vpraša vas za obdobje, ki ga želite videti (npr. 1. 6 – 30. 6.), vašo meritev (konverzija, vrednost konverzije ali kliki), časovno obdobje (npr. zadnjih 15 dni) in katerokoli drugo ciljanje želite vključiti.

Te možnosti vam omogočajo jasno razumevanje, kako daleč ali blizu ste do največjega števila konverzij. To pomeni, da Google gleda, kje bi morali biti glede na vaš trenutni proračun, ključne besede, konverzije in vrednosti konverzij. To je odličen način, da naredite načrt, kako boste povečali svoje cilje uspešnosti. 

 

Pogoji Google performance plannerja

 

Tudi brezplačna orodja imajo nekatere pogoje, ki jih morate izpolniti, če jih želite uporabljati. Vsaka oglaševalska kampanja ne more uporabljati Google Performance Planner-ja. Če želite oceniti, ali je vaša oglaševalska kampanja primerna, si oglejte tabelo.

Google performance planner - ali je vaša oglaševalska kampanja primerna.

 

Kako ustvariti uspešen načrt

 

Našteli vam bomo le nekatere dodatne stvari, na katere ne pozabite, ko začnete uporabljati Google Preformance Planner.

▶ Niso vse oglaševalske kampanje primerne za planiranje: Kampanja mora imeti dovolj zgodovine. Planner ima za uporabo določene nekatere pogoje, kot so: več kot 3 kliki v zadnjem tednu, vsaj 1 prejeta konverzija v zadnjem tednu, oglas je moral biti prikazan vsaj 72 ur …

▶ Čas vpliva na natančnost: Seveda lahko vaš planer spregleda prihodnost vašega proračuna, konverzije … če pa napovedujete v daljni prihodnosti, obstaja možnost, da od zdaj do takrat pride do velikih sprememb. Če želite, da vaš planer prikaže točne rezultate, izberite bližnjo prihodnost.  

▶ Napovedi niso garancija: Planer temelji na dejanjih, sezonskem obdobju in nedavni zgodovini iz vaših oglaševalskih kampanj. Zato so situacije in dejanja nepredvidljiva in se Planner v napovedi lahko zmoti.

▶ Konverzijo lahko ročno prilagodite: To je možnost, ki dobro deluje, če nimate daljše zgodovine konverzij. Če konverzije prilagajate ročno, se potrudite, da so vaši vnosi realni. 

 

Izkoristite najboljše funkcije Google performance planner-ja

 

NAPOVED

Google Performance Planner vsebuje pregled, kjer lahko spremenite učnike svojih kampanj. Prav tako lahko spremljate, kako se bodo vaši rezultati spreminjali v realnem času, in te podatke uporabite za svojo nadaljnjo optimizacijo.

 

NAČRTUJTE GLEDE NA REALNI ČAS, KI VAS ZANIMA

Napovedane datume lahko prilagodite glede na poslovanje vašega podjetja. Mesečno, četrtletno, letno, dvotedensko – kar želite. Čeprav lahko napovedujete prihodnost svoje kampanje, ne delajte tega v nekem nerealnem času. Vaše napovedi morajo biti realne, nekje v bližnji prihodnosti, ker tudi tehnologija ne ve, kaj se bo zgodilo z vašo kampanjo naslednje leto ali čez pet let.

 

SEZONSKA OBDOBJA SO POMEMBNA

Vsaka sezona ima lahko velik vpliv na vaše načrtovanje. Ta napoved vključuje, ali se bo zanimanje za vaše oglaševalske kampanje povečalo (ali zmanjšalo) na podlagi zgodovine Googlovih iskalnih poizvedb v podobnih obdobjih, geografskih območjih in kategorijah iz prejšnjih let.

 

PRORAČUN NA PODLAGI PODATKOV

Google Performance Planner vam daje možnost, da lahko izračunate idealen proračun za vašo kampanjo. Če imate možnost večjega proračuna, vam to orodje pokaže, kakšen je najboljši proračun za vas. Kaj se zgodi, če bi mogli zmanjšati proračun? Planner vam lahko pomaga, da skupaj poiščete najboljšo rešitev za zmanjšanje proračuna in hkrati ohranite kakovost kampanje.

 

KAKO BODO NOVE KLJUČNE BESEDE VPLIVALE NA OBSTOJEČE OGLAŠEVALSKE KAMPANJE?

Zanima vas, kako bodo nove ključne besede vplivale na že obstoječo kampanjo? Vprašajte planer! V razdelku »Things to try« boste usmerjeni na stran s ključnimi besedami. Tu boste lahko videli, ali bo dodajanje novih ključnih besed povečalo ali zmanjšalo uspešnost.

Google Preformance Planner vam omogoča, da vidite, koliko bo stala vsaka ključna beseda in kako konkurenčna bi lahko bila. Ogledate si lahko tudi ocenjeno število mesečnih iskanj.

Če se želite naučiti kako uporabljati Google Performance Planner za prihajoče obdobje vaše kampanje, si lahko ogledate videoposnetek Google Ads Tutorials: Maximize ROI with Performance Planner.

 

 

 

Na vprašanja za katera mislite da vam Google Preformance Planner ne bo pomagal, lahko vprašate ekipo Pro Marketinga, ki smo vam vedno na voljo… ali preberete še kakšen drugi blog na naši spletni strani in tako boste zagotovo izboljšali vaše spletno oglaševanje.

Kontaktirajte nas

Pro Marketing
Maša Kofol
Content Creator

Kategorija: Spletno oglaševanje

Pro marketing logo