SPLETNO OGLAŠEVANJE [Prehiti konkurencom preberi kako izboljšati prodajo na spletu.]

Google Ads oglaševanje
Spletno oglaševanje za izboljšanje prodaje na spletu.

Želite pritegniti nove kupce in povečati obisk svojega spletnega mesta?
Za spletno oglaševanje poskrbi Maša Kofol. Uspešnost oglasov budno spremljamo, testiramo in ustrezno prilagajamo, da s pravo kombinacijo dosežemo najboljši izid.

Spletno oglaševanje je, kot vrtiljak sprememb. Vedno so prisotne novosti, posodabljanje algoritma iskanja, spreminjajoči se interesi potrošnikov ter tržni trendi, uvajanje novih in boljših tehnologij, … Zato, da smo lahko nenehno na vrhuncu spletnega oglaševanja s katerim povečamo svojo prodajo na spletu, pa je potrebno stalno usposabljanje in izvajanje raznih poskusov na trenutnem trgu. Različne možnosti, postopke in pravo izbiro oglaševanja na spletu vam predstavljamo v nadaljevanju.

KAJ JE SPLETNO OGLAŠEVANJE?

Spletno oglaševanje je postal vsakdanjik internetnega življenja. Je naložba za povečanje prodaje in prepoznavnosti vaše blagovne znamke. Spletno oglaševanje se nanaša na uporabo spletnih mest in drugih spletnih kanalov, kot oglaševalskega medija. Z drugimi besedami, oglasi na internetu. Pri spletnem oglaševanju se promocijska sporočila prikažejo na zaslonih spletnih prenosnikov, namiznih računalnikov, tabličnih računalnikov, pametnih televizorjev in pametnih telefonov. Spletno oglaševanje vam omogoča, da svojo prodajo usmerite neposredno tja, ker so vaši potencialni kupci.

KAJ NAM SPLETNO OGLAŠEVANJE OMOGOČA?

  • Povečanje prepoznavnosti blagovne znamke s prikazom vaše vsebine posameznikom znotraj in zunaj vaših omrežij.
  • Boljše razumevanje vaše ciljne skupine z izkoriščanjem ciljanja in analitike oglasnih platform (Google Analytics, …).
  • Ustvarjanje učinkovitejših vsebin z razumevanjem, katera oglasna vsebina vam pomaga doseči vaše poslovne cilje in kaj ne.

 

KAKO IZBOLJŠATI SVOJO PRODAJO S SPLETNIM OGLAŠEVANJEM?

Pomembno je, da preden investirate v spletno oglaševanje, se o njem dobro pozanimate, upoštevate vse korake in pripravite celotno strategijo. Le na podlagi tega lahko izberete najprimernejšo vrsto spletnega oglaševanja za vas, s katerim lahko doseže pravo občinstvo in s katerim izboljšate svoje prodajne oz. prepoznavne rezultate. V nadaljevanju z vami delimo postopke, katere za učinkovito spletno oglaševanje ne smete izpustiti.

  1. Analizirajte svojo donosnost naložbe. Zagotovite, da je vaše prizadevanje učinkovito in vredno vašega časa. Preverite vse možne meritve, odvisno od vrste digitalnega trženja, ki jih uporabljate. Analizirajte stopnjo odprtosti in CTR pri e-poštnem trženju, uporabite Google Analytics (https://analytics.google.com/analytics/web/) za merjenja pri trženju na socialnih omrežjih in pri trženju z iskalniki.
  2. Segmentirajte občinstvo. Svoje občinstvo segmentirajte v različne skupine, ki imajo nekaj skupnega, kot so starost, spol, lokacija, in poiščite pravi pristop za vse. Če ustvarite oglaševalsko akcijo s prikaznimi oglasi za obutev, bodite pozorni, da se sporočilo, ki ga prilagodite ženskam, razlikuje od sporočila za moške.
  3. Izberite najboljše omrežje za določeno podjetje. Če pripravljate in prodajate kitajsko hrano, uporabite družabna omrežja za promocijo in sprejemanje naročil. Videz v lokalnih imenikih v Googlovih rezultatih iskanja lahko potencialne stranke naslovi tudi na vas, ko na primer poiščejo “kitajsko hrano blizu mene”.
  4. Uporabljajte priljubljene platforme socialnih omrežij. Če vaše občinstvo sestavljajo bolj mladi, stari od 14 do 35 let, je Instagram ali TikTok verjetno najpogostejši za njihovo medsebojno komunikacijo. Facebook je zaželen za starejše. Zato je najboljša praksa, da preučite svoje občinstvo, njihove navade in težnje po svetu, da se na podlagi tega lahko pravilno odločite pri izbiri socialnih omrežij.
  5. Bodite kreativni z oglasi. Pri internetnem oglaševanju je treba pritegniti pozornost ljudi, zato naj bodo vaši oglasi ekspresivni in ustrezni. Vas oglas ljudje vidijo le sekundo ali dve in v tem času mora vaša grafika pritegniti čim več ljudi.
  6. Uporabite jasen poziv k dejanju. Časa za posredovanje sporočila občinstvu je malo, zato jasno povejte, kaj želite. Uporabite kratek in nedvoumen »call to action«, na primer »Rezerviraj zdaj«, »Več o tem«, »Zgrabi promocijsko kodo« itd., odvisno od podjetja in oglaševalskega cilja.
  7. Ustvarjajte oglase, prijazne do mobilnih naprav. Oglejte si vse oglase, ki jih ustvarite, na mobilnem telefonu in se prepričajte, da delujejo, saj večina ljudi obišče spletno mesto iz mobilnega telefona.

VRSTE SPLETNEGA OGLAŠEVANJA

Obstaja veliko različnih vrst spletnega oglaševanja, vendar je za različna podjetja potrebno izbrati različno vrsto, saj ni nujno da je vsako primerno za vas. Za vas smo našteli nekaj pomembnejši vrst spletnega oglaševanja.

  • Trženje na iskalnikih

Iskalna vrstica je izhodišče uporabnikovega potovanja kupca. Z vnosom ključne besede se ljudje osredotočajo predvsem na rezultate na prvi strani. Trženje z iskalniki je namenjeno temu, da svoje spletne strani postavite na vrh SERP (strani z rezultati iskalnikov), bodisi na neplačan ali plačan način.

 

Spletno oglaševanje na iskalnikih.

Google Ads prikaže plačane rezultate na podlagi dražbe za uvrstitev oglasa.

  • E-poštno trženje

To je trženjski pristop, ki temelji na komunikaciji po e-pošti. Ta vrsta internetnega oglaševanja je eden najstarejših načinov na tem področju in najbolj prilagodljiv, saj prodajalci elektronske pošte vedno iščejo novosti, kot so nedavno uvedena interaktivna e-poštna sporočila z ojačevalniki.

E-poštno trženje je najmanj vsiljiva platforma za oglaševanje, ker se naročniki z veseljem odločijo za prejemanje e-novic in promocij; poleg tega lahko kadar koli odstopijo.

  • Oglasi v družabnih omrežjih

To pomeni oglaševanje na družabnih omrežjih, kot so Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest za B2C in LinkedIn za B2B. Podjetja prilagajajo svoje novice in promocije ciljnemu občinstvu prek družabnih omrežij na organski ali plačljiv način načina.

  • Prikazni oglasi

Lastniki spletnih mest z ogromnim prometom na svojem spletnem mestu želijo zaslužiti, zato nekaj svojega prostora prodajo z Google AdSense, oglaševalci pa ga kupijo z Google Ads-i. Google prikazuje ustrezne oglase na podlagi dveh cenovnih pristopov: CPC (cena na klik) in CPM (cena na tisoč ogledov).

  • Video oglaševanje

Kot že ime pove, so ti oglasi v video formatu in postavljeni v storitve, kot so YouTube, Vimeo, Vine, … To je draga vrsta oglaševanja, a tudi učinkovita.

  • Mobilno oglaševanje

Ta vrsta oglaševanja se pojavlja na pametnih telefonih in tabličnih računalnikih. Podjetja lahko oglašujejo s SMS sporočili, ko se uporabniki prijavijo ali s prikaznimi oglasi v brskalniku, optimiziranem za mobilne naprave.

Če si želiš izvedeti več o spletnem oglaševanju z Google Ads-i si lahko pogledaš video na povezavi ➜ https://www.youtube.com/watch?v=WmepvHQOHXg.

KAKO ZAČETI S SPLETNIM OGLAŠEVANJEM?

Podjetja za spletno oglaševanje namenijo največji delež denarja namenjenega trženju. Dobro spletno oglaševanje je ključ, do uspešnega trženja in dobrih rezultatov podjetja. Zato je cela pot spletnega oglaševanja tako pomembna, prava segmentacija ciljne skupine, izbira vrste spletnega oglaševanja in njena celostna strategija.

Pro Marketing s podrobno perosnalizirano analizo vašega podjetja in vaše spletne prisotnosti spozna vaše podjetje in potencialne stranke. Z vsemi natančnimi podatki, oblikujemo celostno strategijo za doseganje najhitrejših in najboljših rezultatov za vaše podjetje. Če potrebujete pri spletnem oglaševanju pomoč oz. nasvet se obrnite na nas https://pro-marketing.si/.

Želimo vam učinkovito spletno oglaševanje,

Pro Marketing

Leave a Reply