˄

Še nikoli ni bilo lažje spremljati dogodkov pri spletnem oglaševanju in predstavili vam bomo orodje, ki vam bo to dokazalo.

Orodje, ki je vsem dostopno na Googlu in ki je lahko vaš najboljši prijatelj pri spletnem oglaševanju, je Google Analytics ali Google analitika. Google analitika ne predstavlja le številk, ki vam bodo na dosegu roke pri vpogledu v stanje marketinških dejavnosti, ampak vam bo v pomoč tudi pri marsičem drugem. Preprosto, biti brez Google Analitike pri spletnem oglaševanju je enako kot voziti avto z zaprtimi očmi.

 

Google Analitika

 

Google analitika je obvezno orodje za vse, ki se zanimajo za razvoj spletnega mesta oz. spletne strani z digitalnim trženjem. Google analitika je odlično orodje za sledenje spletnemu mestu in pridobivanju celotnega pregleda obiskovalcev spletne strani. Z Google analitiko boste lahko prepoznali stvari, kot so: število obiska na vaši spletni strani, od kod prihajajo (preko Facebooka, YouTube, Google …), koliko časa ostanejo na vaši spletni strani .. Google analitika omogoča tudi podrobnejšo analizo vaših obiskovalcev, spremljamo lahko parametre kot so starost, spol, mesto in država iz katere prihajajo … Vpogled v vse te segmente vam bo z Google Analitiko vedno v pomoč, ko boste želeli na spletni strani nekaj spremeniti in spremljati uspeh svojih marketinških dejavnosti in oglaševalskih kampanj ali pa na splošno želeli posodobiti vsebine na spletni strani. 

Google Analitika 4 je najnovejša različica Google Analitike, katero vam svetujemo da si čimprej namestite, saj od 1. julija 2023 ne bo več obdelovala podatkov, Univerzalna Analitika ne bo več obdelovala podatkov. Preberite si več: Google Analitika 4 blog 

Začetek uporabe storitve Google analitika je preprost postopek, ki je sestavljen iz dveh ali treh korakov:

  • registracija v Google Analytics račun,
  • nastavitev Google Analytics na spletnem mestu/aplikacij,
  • kontaktirajte Pro Marketing in prejmite ponudbo za nastavitev in povezavo Google Analitike 4. 

 

Želim ponudbo za nastavitev Google Analitke 4

 

Od kod Google Analitika dobi vse podatke o obiskovalcih? 

 

Vse informacije o obiskovalcih in strankah so pravi biser! Pomagali vam bodo ugotoviti, ali ste dosegli ciljno občinstvo, kakšni so profili ljudi, ki so redni obiskovalci, kolikokrat so obiskali spletno stran, ali so kupili izdelek itd.

Cilj vsakega spletnega mesta je prodajati in obvestiti ljudi o izdelkih in storitvah. Naše stranke in obiskovalci lahko do spletnega mesta dostopajo na različne načine, bodisi prek družabnih medijev, iskalnika Google ali preprosto z vpisom naslova URL. Ko nastavite storitev Google Analytics, boste prejeli kodo, ki jo boste namestili na spletno mesto in začeli spremljati dejavnosti na spletnem mestu. Koda vam bo pomagala odkriti vir, ki vodi do obiska vašega spletnega mesta, katera platforma največ prispeva k številu obiskov itd.

Ta postopek je tako preprost, ker za dodajanje kode na spletno mesto ne potrebujete nobenega predhodnega znanja o kodiranju, saj bo Google Analytics to storil namesto vas.

 

google analitika podatki, punca na telefonu.

 

Kaj so dimenzije in meritve?

 

Analitično poročanje temelji na dveh ključnih konceptih – dimenzije (dimensions) in meritve (measurements).

Dimenzije vsebujejo informacije kot so država, lokacija, starost, spol …
Meritve vključujejo število obiskovalcev, prihodke, dosežene cilje …
Google Analytics ustvari vrsto privzetih poročil. Ustvarite lahko tudi poročila po meri, ki združujejo različne dimenzije in meritve.

V poročila ni mogoče združiti vseh dimenzij in metrik. Vsaka od njih ima tako imenovani "obseg" - to je raven, na kateri se zbirajo njeni podatki. Različna področja uporabe so "raven uporabnika", "raven seje" in "raven zadetka". Združite lahko samo dimenzije in meritve z istim obsegom.

 

Kaj so metrike konverzije?

 

Poleg sledenja in zagotavljanja informacij o metrikah vam lahko Google Analytics poroča na veliko bolj poglobljen način. Če v storitvi Google Analytics nastavite konverzijo po meri, boste lahko raziskali posebne metrike, ki vam povedo o konverzijah, ki se zgodijo na vašem spletnem mestu - tistih, ki vplivajo na končni rezultat.

Skupne meritve konverzij vključujejo naslednje parametre:

Cilji – število dejanj na spletnem mestu, vključno s prodajo, potencialnimi strankami ali prenosi
Stopnja konverzije – odstotek obiskovalcev, ki dosežejo zastavljeni cilj
Transakcije – število posameznih prodajnih artiklov ali artiklov nakupovalne košarice, prodanih na spletnem mestu e -trgovine
Prihodki – denarna vrednost prodaje prek e -trgovine


Vrednost svojih kampanj iz različnih kanalov digitalnega trženja lahko začnete ugotavljati tako, da preverite število ciljev in transakcij iz posameznega kanala, stopnjo konverzije in stroške na konverzijo. Na podlagi teh treh točk se lahko odločite, ali je kanal donosen z vidika časa in naložb.

 

Punca analizira Google analitiko.

 

4 razlogi, zakaj uporabljati Google Analitiko

 

Predstavili vam bomo nekaj najpomembnejših prednosti, ki jih ponuja Google analitika.

 

1. Kako ljudje najdejo vaše spletno mesto

 

Vas zanima, kako so obiskovalci vašega spletnega mesta prišli do vas? Google Analytics ponuja orodje, ki vam pokaže, katera od vaših spletnih platform je najbolj učinkovita pri privabljanju obiskovalcev na vašo spletno stran.

Vidite lahko tudi, kako ljudje najdejo vašo spletno stran. V storitvi Google Analytics so na voljo štiri kategorije:

Organsko iskanje (Organic search): Google in drugi iskalniki spadajo v to kategorijo.
Neposredno (Direct): Običajno to pomeni, da so bodisi vnesli vašo storitev oz. izdelek v iskalnik ali pa so prišli skozi zaznamek.
Družbena omrežja (Social Media): Obiskovalci, ki so vas našli prek družabnih omrežij.
Napotitve (Refferal): Vsak obiskovalec, ki je na vaše spletno mesto prišel s povezave na drugem spletnem mestu.

 

2. Razumevanje vedenja uporabnikov

 

Google Analytics vam pomaga razumeti vedenje obiskovalcev in uporabnikov na vašem spletnem mestu. S podatki o vedenju uporabnikov jih boste bolje razumeli in lažje preurejali vsebine in obliko spletne strani. Spremljate lahko kolikokrat obiskovalci vstopijo na vaše spletno mesto ter kdaj in kakšna dejanja opravijo, na katerih straneh ostanejo najdlje in na katerih sploh ne ostanejo. Z analizo sledenja uporabnikom boste odkrili, koliko korakov je potrebnih, da se obiskovalec spremeni v potrošnika.

 

3. Analiza stanja

 

Še en razlog, zakaj je Google analitika uporabna. Poskrbi, da so podatki vedno posodobljeni in v realnem času. To pomeni, da lahko ustvarite poročila, primerjate meritve in preverite uspešnost v poljubnem časovnem okviru, po uri, dnevno, mesečno ali letno. Tako lahko povežete spremembe prometa z oglaševalskimi akcijami, razumete posebne trende glede na izbrane časovne okvire in pripravite poročila na podlagi obdobja poročanja vašega podjetja. Lahko se tudi bolje seznanite s časovnimi žigi za vašo ciljno publiko, ki prikazujejo točke v tednu, mesecu ali letu, za katere določene strani, akcije ali objave na blogu vzbujajo največ zanimanja.

 

Več o Google analitiki si lahko pogledate v videoposnetku. 

 

 

 

 

4. Ugotovite, kateri kanal nosi več obiskovalcev

 

Google analitika ima tudi prednost, saj vam pove, kateri kanali prinašajo ljudi na vaše spletno mesto, na primer družabni mediji, e -pošta ali drugi. To je koristno iz več različnih razlogov. Na primer, če velika količina prometa prihaja prek kanalov družbenih medijev, boste morda želeli svoja sredstva osredotočiti na ta področja ali poskušati podobno vsebino kopirati v druge kanale, ki niso tako uspešni. Ogledate si lahko tudi, katere akcije so najuspešnejše glede na količino in kakovost prometa na vašo spletno stran.

Google analitika je orodje, ki vam bo zagotovo pomagalo odkriti podrobnosti vašega oglaševanja, ki vam bodo na voljo ves čas. S tem orodjem bo vaše oglaševanje uspevalo, saj boste imeli vpogled v vse, kar morate delati, in vse, kar morate negovati.

Google analitika vam bo s pomočjo realnih številk pokazala pot do uspeha. Če potrebujete pomoč, nas lahko kontaktirate.

 

Pro Marketing
Maša Kofol
Content Creator

Kategorija: Analitika podatkov

Pro marketing logo