Uporabljate Googlovo Univerzalno Analitiko? Skrajni čas je, da začnete z uporabo Google Analitike 4, saj bo 1. julija 2023 Google prenehal z izvajanjem storitve Univerzalne Analitike (GA3) in vaši podatki bodo izgubljeni!
Če za svoje spletno mesto ali aplikacijo še nimate nastavljene storitve Google Analitike 4, vam lahko Pro Marketing pomaga začeti. Kot najnovejša različica storitve Univerzalne Analitike, ki od 1. julija 2023 ne bo več obdelovala podatkov, je nastavitev GA4 zdaj edini način, da začnete zbirati zgodovinske podatke, ki jih sicer po tej spremembi ne boste mogli uporabljati.
Potrebujete pomoč? Nastavitev GA4 in vse potrebno uredimo namesto vas! Smo najboljši partner za izvajanje podatkovne strategije.
1. Predstavimo vam GA4 osnove in kako bo potekala namestitev.
2. Skupaj postavimo strategijo s cilji, ki jih želite doseči s podatki v GA4.
3. Nastavimo podatke, ki jih želite spremljati v GA4 in jih implementiramo na vašo spletno stran.
4. Spremljanje poročil meritev.
Čeprav je morda zastrašujoče in se sliši, kot da je Google Analitika 4 težavna za uporabo, je vseeno jasno, da je prihodnost analitike, zato morate biti na to pripravljeni. Če boste z nadgradnjo počakali do 30. junija 2023, boste začeli z ničle in v Google Analitiki 4 ne boste mogli primerjati nobenih preteklih podatkov. Kontaktirajte nas in začnimo še danes!
Za boljše razumevanje Analitike, vam v nadaljevanju predstavimo kaj je Google Analitika 4 in katere se njene prednosti.
Google Analitika 4 je platforma za analitiko in poročanje, ki jo tržniki uporabljajo za spremljanje dejavnosti uporabnikov v svojih spletnih mestih in aplikacijah. Ima tudi številne dodatne funkcije, ki uporabnikom omogočajo spremljanje ključnih dogodkov na spletnem mestu ali v aplikaciji, razvrščanje obiskovalcev v ustrezne ciljne skupine in ustvarjanje poročil po meri.
Google Analitika 4 je nova lastnost, zasnovana za prihodnost merjenja:
Googlovo najnovejše orodje Google Analitika 4 (GA4) naj bi nadomestilo starejše različice, vendar bo pomenila tudi drastično spremembo v pristopu tržnikov k zbiranju podatkov in poročanju o njih. Zaupajte nam, saj smo ponosni Google Partner.
Univerzalna Analitika je od svoje uvedbe oktobra 2012 zlati standard za poročanje in analizo spletnih mest. Tržnikom je omogočila hitrejše in bolj strateške odločitve glede spletnega mesta, vsebine in trženjskih prizadevanj. A vendar zahteva napredna tehnična znanja, da bi jo lahko kar najbolje izkoristili.
Bounce rate vs. Engagement rate
- Univerzalna Analitika vključuje bounce rate, ki je odstotek obiskov, pri katerih je uporabnik obiskal le eno stran, preden je zapustil spletno mesto.
- Google Analitika 4 pa ima namesto tega Engagement rate - število aktivnih dejanj, kar obsega število obiskov, ki so trajali 10 sekund ali dlje, obiskov z eno ali več konverzij ali 2 ali obiskov z ogledom dveh ali večih strani.
Trajanje obiska
- Univerzalna Analitika meri povprečno trajanje obiska. Koliko časa uporabnik preživi na spletnem mestu na en obisk strani.
- Google Analitika 4 meri povprečno vključenost na obisk, torej povprečni čas, ko je bila sama aplikacija v ospredju aktivnosti uporabnika ali ko je bilo spletna stran v brskalniku v fokusu med posameznim obiskom.
Ogledi
- Univerzalna Analitika meri povprečno število strani, ki jih uporabnik obišče na posamezen obisk.
- Google Analitika 4 meri povprečno število strani, ki jih uporabnik obišče v določenem časovnem obdobju.
Podpora za naprave - sledenje več napravam na eni platformi
Zdaj lahko v enem računu spremljate ne le svoje spletno mesto, temveč tudi mobilne naprave.
Enotnejši podatkovni model
Google Analitika 4 se je znebila ogledov strani, transakcij, družabnih interakcij itd. in jih poenotil pod enim konceptom. Ti se imenujejo dogodki. Dogodek je lahko vse, kar želite, da je. Dogodek lahko poimenujete kot ogled strani, ogled zaslona ali ogled aplikacije.
Univerzalna Analitika ima širok spekter poročil, ki odgovarja na vprašanja, ki jih imate v zvezi s svojimi podatki. Toda zdaj, ko so podatki o dogodkih lahko karkoli, bo orodje morda težje sklepalo, kateri podatki prihajajo v sistem. Zato znotraj orodja Google Analitika 4 vidite manj standardnih poročil.
Kaj to pomeni?
Google Analitika 4 se preusmerja iz vmesnika za poročanje, v katerem preprosto pregledujete svoje podatke. Preusmerja se k zagotavljanju orodij "naredi sam" za poročanje, tako da lahko poročila ustvarite sami.
Če se želite še bolj poglobiti v svoje podatke, vam Google Analitika 4 omogoča izvoz neobdelanih podatkov v Google BigQuery. Google BigQuery je rešitev za skladiščenje podatkov. Tu lahko s podatki delate še naprej, jih združujete z drugimi viri podatkov, izvajate analize po meri in še več.
Seveda lahko podatke iz storitve Google Analitika 4 izvozite tudi v Google Data Studio in jih nato vizualizirate ter pripravite poročila za svoje stranke in deležnike. To je zelo uporabno orodje, če želite svoje podatke učinkovito predstaviti.
Kot vidimo, gre za novo orodje, ki ima povsem nov pogled na podatke in na to, kako predstavljajo novi digitalni svet. Čim prej preidite na Google Analitiko 4, da zberete potrebne zgodovinske podatke, preden Univerzalna Analitika preneha obdelovati nove zadetke.