Ali si želite vašim obstoječim in potencialnim strankam pokazati vaše spretnosti, znanje in kredibilnost? Se želite svojim strankam približali in pridobiti nove? Potem bo vsebinski marketing prava pot za vas!
Vsebinski marketing temelji na izdelavi kvalitetnih vsebin za uspešno trženje vašega podjetja.
Vsebinski marketing je strateški pristop, ki temelji na visoko kakovostnih uporabnih vsebinah, ki so javnosti vedno na voljo in bodo spremenile potencialne stranke v vaše nove kupce. Bistvo vsebinskega marketinga, za razliko od tradicionalnega je, grajenje odnosov.
Za razliko od klasičnih reklam na televiziji in radiu ali oglasov v časopisih in revijah, skušamo skozi vsebinski marketing s potencialno stranko začeti dialog. Želimo si interakcije, ki bo na koncu koristna tako za nas, kot za kupca.
Objava na blogu vaše spletne strani
Prispevek na socialnih omrežjih
Podcast
Video
E-knjiga, »Cheat sheet«, priročnik …
Danes živimo v svetu, kje smo obkroženi z ogromnim številom reklam, med katerimi je vedno težje izstopati. Veliko bolj učinkovito je, da se stranke začnejo za vas zanimati prostovoljno, ker jih vsebine, s katerimi se na spletu predstavljate, zanimajo, jim prinašajo užitek, jim pomagajo in jih zabavajo. S tem, ko s svojimi strankami skozi vsebinski marketing vzpostavite vzajemno zaupanje, boste dolgoročno dosegli boljše poslovne rezultate.
Vsebinski marketing ne stane nič več kot nekaj vašega časa. Posvetiti se morate ustvarjanju vsebin, tako da bodo uporabne in kakovostne – to sicer vzame čas, nagrajeni pa boste z zadovoljnimi strankami in povečanjem prepoznavnosti. Morate pa se zavedati, da je vlaganje v vsebinski marketing dolgoročno – nekaj časa bo trajalo, da se bodo pojavili prvi učinki in sploh na začetku boste morali biti vztrajni in potrpežljivi.
Če se vam zdi izvedba vsebinskega marketinga prezahtevna, vam bomo v Pro Marketingu z veseljem pomagali z našim znanjem.
V Pro Marketingu lahko poleg strategije za vsebinski marketing za vas in vaše podjetje, pripravimo tudi vsebino. Poskrbimo, da bo le-ta SEO optimizirana, po meri vašega podjetja in vaših strank.
Omenili smo, da je pomembno ustvariti vsebino, ki bo čim bolj kvalitetna. Zakaj?
Ali ste vedeli, da se vsak dan na internetu pojavita 2 milijona novih objav na blogih? Hkrati je v porastu objavljanje na družbenih omrežjih. Obenem pa primanjkuje kvalitetne vsebine! To, kar je nekatera druga podjetja pripeljalo do vrha, so prav kvalitetne vsebine in doslednost pri objavljanju.
1. Določite zgodbo vaše blagovne znamke
Kaj je vaš “zakaj”? Katere probleme bodo rešile storitve, ki jih ponujate? Definirajte podobo in zgodbo vašega podjetja, tako da bo jasna in berljiva za vaše stranke. Pomembno je, da se potencialne stranke z vašo vizijo lahko poistovetijo.
2. Postavite si cilj, katerega boste dosegli
Zastavite si cilj, ki bo “SMART” – Specific – konkreten, Mesurable – merljiv, Attainable – dosegljiv, Relevant – ustrezen in Timely – pravočasen. Nato definirajte “idealno stranko”, začrtajte časovni potek, ter določite, kako boste merili vaše rezultate.
3. Zapomnite si, da bi vsak del vaše vsebine moral ljudi približati k vašemu poslu.
Vključite ponudbe v vsaki fazi vaše vsebine. Kako? Na primer: V vašem članku o družbenih omrežjih ponudite svojim strankam pdf e-knjigo, v kateri si lahko preberejo nasvete in trike pri uporabi posameznih omrežij. S tem dodate vrednost svojemu podjetju in pridobite nove povezave, ki jih boste lahko kasneje kontaktirali
Pokažite svoje strokovno znanje z vašo vsebino. Kakovostna vsebina bo navdušila vaše stranke, jim pomagala in jih naslednjič pripeljala nazaj. S kakovostno vsebino boste zasijali med konkurenco in jo postavili na drugo mesto.
Vsebino pišemo za ljudi, ki jim mora biti dostopna. Torej ne pozabite vaše vsebine promovirati. To lahko dosežete s pomočjo SEO optimizacije ali pa z uporabo plačljivega oglaševanja. Potrebujete pomoč? Kontaktirajte nas!
Kot primer delujočega vsebinskega marketinga bomo omenili vsebinski marketing slovenskega podjetja Mali Zakladi. Redno pišejo članke na blogu, objavljajo katalog in poleg prilagajo odlične foto vsebine s pomočjo katerih predstavljajo svoje nove storitve in izdelke. Redno tudi objavljajo vsebine na Instagramu, LinkedInu in Facebooku. Optimizirajo tudi svojo spletno stran.
Mali zakladi imajo čist in jasen brand, ki je za njihove stranke privlačen in berljiv. Vidi se, da imajo jasen načrt in strategijo, tako da podjetje počasi raste, se širi, skuša izboljšati svoje storitve, ponudbe in komunikacijo s strankami.
Vsebinski marketing je dolga pot, po kateri se morate sprehajati s potrpežljivostjo in z zaupanjem vase. Zdaj veste, kaj vsebinski marketing je, kako deluje na družbenih omrežjih in kako postaviti strategijo vsebinskega marketinga.
Zdaj pa ste na vrsti vi. Se že veselimo vaših vsebin!