˄

Kaj so socialna oziroma družbena omrežja?

Socialna omrežja so prostor, kjer ljudje komunicirajo, ustvarjajo, delijo in/ali izmenjujejo informacije in ideje v virtualnih skupnostih in omrežjih. Gre za številne aplikacije in spletne platforme, ki nas povezujejo kot družbo, posameznike in skupine. Upravljanje socialnih omrežij vključuje sodelovanje s strankami pri določanju smernic in ciljev, objavljanje vsebin na socialnih omrežjih, odgovarjanje na sporočila sledilcev in poročanje o uspešnosti.

Kaj nam socialna omrežja omogočajo?

  • Oblikovanje seznama uporabnikov (sledilcev oz. followerjev), s katerimi smo tesno povezani.
  • Prikazovanje in deljenje zamisli, dejavnosti, dogodkov in interesov.

Najbolj priljubljena socialna omrežja so:

  • Facebook
  • YouTube
  • WhatsApp
  • Instagram
  • WeChat
  • TikTok
  • Facebook Messenger
  • Douyin
  • Telegram
  • Snapchat
Na sliki so stopničke, in sicer 1. Facebook, 2. Youtube in 3. WhatsApp, ki predstavljajo 3 najbolj priljubljena socialna omrežja v letu 2023.

Ali je pomembno, da smo kot blagovna znamka prisotni na socialnih omrežjih?

Ekipa Pro Marketing brez večjega pomisleka odgovarja: zelo priporočljivo je, da ste na socialnih omrežjih prisotni, če se na njem zbirajo vaše potencialne stranke. To pa lahko ugotovimo s pomočjo analize.

Klasično oglaševanje se marsikje umika in v ospredje vedno bolj vztrajno prihaja digitalna oblika, kjer vsak dan zraste kakšna nova, napredna in mamljiva platforma.

Socialna omrežja omogočajo učinkovito trženje, ki je blagodejno za poslovanje, ne glede na to, ali gre za velika ali majhna, nova zagonska podjetja ali uveljavljene blagovne znamke. Torej vsekakor tudi za vas, ne glede na to, na kateri točki rasti podjetja se trenutno nahajate.

Kot zanimivost:

82 % Slovencev, starih med 16 in 74, torej malo več kot 1,25 milijona ljudi, uporablja vsaj eno socialno omrežje. Na socialnih omrežjih po lastni oceni v povprečju preživijo vsaj eno uro na dan. Dober potencial za nagovarjanje, kajne?

Kaj je poleg prisotnosti in prodaje dodana vrednost?

Vsekakor so te platforme bistveno zbližale kupce in podjetja pri komunikaciji, torej pri vzpostavljanju in ohranjanju stikov.

Poleg tovrstne učinkovitosti je prednost socialnih omrežij tudi cenovna učinkovitost in možnost prilagajanja oglaševalskega proračuna. Če govorimo o upravljanju socialnih omrežij, je naša naloga, da redno spremljamo uspešnost oziroma učinkovitost posameznih objav. Tako lahko ugotovimo, katera vrsta objav pridobi največ pozornosti in reakcij sledilcev ter kaj prinaša največ konverzij.

S socialnimi omrežji so priložnost za oglaševanje dobila tudi manjša podjetja, ki si prej morda niso mogla privoščiti dragih televizijskih oglasov ali velikih oglasnih panojev. S tem ko na socialnih omrežjih predstavite svojo zgodbo, se povečuje prepoznavnost podjetja, z njo pa gradite svojo podobo in se povezujete s sledilci. Prepustite upravljanje socialnih omrežij nam in boste zelo enostavno dosegli vse zgoraj našteto.

Samo upravljanje socialnih omrežij za podjetja ni enostavno. Delo zahteva natančnost, dober premislek, izdelano marketinško strategijo, vestno objavljanje in sposobnost kriznega komuniciranja.

To skrb zaupajte nam, saj imamo pri Pro Marketingu bogate izkušnje na področju upravljanja socialnih omrežij.

Kontaktirajte nas
Pro marketing logo