Gverilski marketing – kampanja, ki ne pozna meje!

Ali veste, kaj vse je skrito za uspešno marketinško strategijo?

  • Pametna strategija: potrošnike spodbudite k razmišljanju.
  • Prepričljivost: morate pritegniti pozornost potrošnikov in jih spodbuditi k akciji.
  • Nepozabno: vzbuditi morate čustven odziv potrošnika.
  • Interaktivnost: mora biti interaktiven, ne glede na to, ali gre za okolje ali za potrošnike.

Čeprav lahko spletno oglaševanje veliko prispeva k vaši blagovni znamki, obstaja še ena vrsta oglaševanja, ki bo navdušila vaše potrošnike in naredila nepozaben dogodek, obenem pa naredila odlično reklamo za vaš izdelek, ki bo vzbujala navdušene spomine – GVERILSKI MARKETING

Če želite izboljšati vaše oglaševanje na spletu, preberite naš blog ,,Spletno oglaševanje – prehiti konkurenco in izboljšaj spletno prodajo,,

Se sprašujete, kaj je gverilski marketing?

Pa začnimo na začetku …

Kako se je začel gverilski marketing?

Čeprav je oglaševanje 21. stoletja v estetskem smislu precej napredovalo, moramo se spomniti, da prvotni cilj oglaševanja, ni bil da zabava in angažira potrošnike, temveč jih pouči o določenem izdelku ali storitvi. To obdobje se je končalo, ko so tržniki spoznali, da so potrošniki naveličani suhoparnih besed in da je čas za spremembe! In to se je in zgodilo leta 1984, ko je tržnik Jay Conrad Levinson uvedel formalni izraz v svoji knjigi z imenom Guerrilla Marketing.

Utrujen od tradicionalnega načina oglaševanja, je Levinson predlagal edinstvene načine približevanja in boja proti tradicionalnim oblikam oglaševanja. Cilj gverilskega marketinga je bil uporabiti nekonvencionalne taktike za oglaševanje z majhnim proračunom. Mala podjetja so začela spreminjati svojo miselnost in pristopati k oglaševanju na povsem nov način.

Gverilski marketing

Nov načini ali … gverilski marketing?

Gverilski marketing je oglaševalska strategija, ki se osredotoča na nekonvencionalne marketinške taktike, ki dajejo najboljše rezultate.

Sam izraz pa je nastal kot navdih za gverilsko državljansko vojno, ki je oblika neregularnega in relativnega vojskovanja na mednarodni ravni. Mnoge od teh taktik vključujejo zasede, sabotaže, napade in elemente presenečenja. Podobno kot gverilsko vojskovanje tudi gverilski marketing uporablja enako taktiko v marketinški industriji.

Slog gverilskega marketinga temelji na strategiji, domišljiji, inovativnosti, energiji in estetskem čutu ustvarjalca, ki želi vzbuditi navdušenje in presenečenje potrošnika. Ta dejstva, oglaševalnim kampanjam, dajejo nalogo, da potrošnika izpostavijo z nepozabnim marketinškim trikom.

Ogledujte en zanimiv primer gverilskega marketinga – Coca – cola Dancing Vending Machine

Vrste gverilskega marketinga

Gverilski marketing obsega veliko število različnih strategij, ki se zanašajo na človeško povezanost s perspektivami, vsebinami, elementi presenečenja in inovativnosti, ki bodo pustile pečat pri potencialnem potrošniku.

Okoljski marketing vključuje uporabo predmetov, ki so v vaši bližini zunaj objekta. Na primer: stopnice, dvigala, prehodi za pešce, javna stranišča … Značilnost te strategije je, da na prometno okolje postavimo nekaj kreativnih objektov, ki jih bo mogoče kasneje odstraniti.

Ulični gverilski marketing: Ali vas delitev letaka najprej poveže z uličnim marketingom? Vendar, kot smo omenili na začetku, gverilski marketing ne uporablja tradicionalnih metod strategije, temveč se opira na specifične metode, ki bodo povečale ozaveščenost potrošnikov o blagovni znamki. Sam cilj te metode je, da ljudje oglas zaznajo na način in na mestu, kjer ga niso pričakovali.

»Ambush« Marketing strategija blagovne znamke, da svoje izdelke poveže z velikimi dogodki, ki že imajo uradne sponzorje drugih podjetij. Ta strategija je priljubljena na športnih dogodkih, saj je njen cilj blagovna znamka podjetja, ki nima sponzorskih pravic. Te akcije niso rezultat partnerstva in se izvajajo brez vednosti organizatorjev dogodka. Čeprav lahko deluje v vašo korist, razmislite o tem, kako lahko zloraba te marketinške tehnike vpliva na vas.

Skrit gverilski marketing: Glavni cilj te strategije ni ustvarjanje prodaje, ampak ustvarjanje zavedanja, zanimanja in navdušenja nad blagovno znamko in njenimi izdelki.

»Experienced« gverilski marketing ali izkušeni marketing je odličen način, da se potencialne stranke vživijo v blagovno znamko.

Gverilski marketing

Prednosti gverilskega marketinga

Tukaj je 6 razlogov, zakaj pustiti domišljiji prosto pot in se prepustite tej inovativni marketinški strategiji.

Cenovno ugoden

Čeprav se sliši nedosegljivo, je moč gverilskega marketinga v tem, da lahko doseže široko občinstvo, le da stane manj kot tradicionalne oblike oglaševanja.

Doseže ciljno občinstvo

Kako ta strategija doseže vaše občinstvo? Z raziskovanjem in razumevanjem svojega občinstva se lahko odpravite neposredno na kraj, kjer vaš ciljni trg kupuje, prehranjuje, vadi itd.

Nepozabno

In medtem, ko boste na spletu blokirali oglas, zamenjali kanal na TV-u, vam gverilski marketing ne bo podaril te časti! Gverilske akcije se pojavljajo na nepričakovanih mestih v nepredvidljivih časih, zato si jih ljudje zapomnijo, ker izstopajo iz običajne vsakdanje rutine.

Pozitivne povratne informacije

Gverilski marketing vam lahko zagotovi idealno priložnost, da zgradite odnose s svojimi strankami. Njihove vsebine, ki so zelo kreativne, razburljive in zabavne, lahko na potrošnike imajo pozitiven vpliv, ki prinaša pozitivne povratne informacije o vaši blagovni znamki.

Podoba blagovne znamke

Gverilsko oglaševanje pomaga graditi podobo vaše blagovne znamke. Vaša blagovna znamka je lahko videti pametna, odprta ter edinstvena. Če ima nekdo zabavno izkušnjo z vašo kampanjo bo ta pozitiven občutek prenesel na vašo blagovno znamko. 

Ciljate na čustva

Gverilske kampanje so interaktivne, polne energije in ciljajo na emocije ljudi. Po drugi strani pa imajo čustva močan vpliv ob nakupu. Blagovne znamke, ki spodbujajo večjo čustveno moč, prejemajo 3-krat več oglasov od ust do ust od manj čustveno povezanih blagovnih znamk.

Kako vzpostaviti gverilsko marketinško kampanjo?

Vanja Savić
Vanja Savić

Dragi bralec! Upam, da vam je bil blog všeč in da ste se naučili kakšnega novega trika, ki vam bo koristil v prihodnosti! Spremljajte naše objave, saj za vas pripravljamo še veliko blogov, ki vam bodo koristili.

Gverilski marketing

Spoznajte svojo publiko in njeno skrito psiho grafijo – Uspeh gverilskega marketinga je odvisen od tega, kako je relevantna vsebina in koliko zagotavlja promocijski kanal. Strank imajo,,javne,, navade. In potem imajo še skrite navade in boleče točke, ki jih drugi ne artikulirajo in nanje niso pozorni. Vi, kot podjetje, morate ugotoviti, kaj je onkraj očitnega ter usmerite to potrebo ali zahteve s svojimi strategijami.

Dropbox ni obravnaval le primarne potrebe po “shrambi datotek v oblaku”, ampak je tudi spodbudil težnjo svojih uporabniških baz, da se hvalijo z novimi rešitvami, in v naslednjo ponudbo vtkal sekundarno potrebo po “dodatnem prostoru”.

Izberite strategijo, ki vam bo ustrezala – želite viralni video, ki govori o vaši blagovni znamki? Ali menite, da je skriti marketing prava pot za vas? Na podlagi virov, ki so vam na voljo, dosega, ki ga želite od truda, in vašega proračuna se lahko izkaže, da je katerakoli od redkih gverilskih marketinških strategij prava za vas.

Izkoristite čas: Gverilske kampanje ni mogoče podvajati! Če se ponovijo prevečkrat, izgubijo svojo učinkovitost. Torej morate strukturirati močne sledi svojih marketinških prizadevanj, vključno z več promocijskimi akcijami in načini, kako privlačnost in zanimanje spremeniti v stranke.

Ogledujte posnetek, ki vam vas bo spoznal z odličnimi primeri gverilskega marketinga.

Gverilsko trženje je odličen način za dvig ozaveščenosti o vaši blagovni znamki in privabljanje občinstva na zabaven način. Izkoristite svobodo, ki vam jo daje ta strategija, in ustvarite odlično kampanjo, ki ne pozna meja.

Vanja Savić
Vanja Savić

Dragi bralec! Upam, da vam je bil blog všeč in da ste se naučili kakšnega novega trika, ki vam bo koristil v prihodnosti! Spremljajte naše objave, saj za vas pripravljamo še veliko blogov, ki vam bodo koristili.