Kot pravi Benjamin Franklin: “Naložba v znanje prinaša največje obresti.”
Kolikokrat nas je cena nekega tečaja odvrnila od udeležbe, kljub temu, da smo vedeli, da bi nam zelo koristil? Prepogosto se dogaja, da smo ljudje na prvo mesto pripravljeni postavljati vse drugo, kot pa investiranje v svoje znanje. Česa se bojimo? Da tečaj ne bo to, kar smo si predstavljali in bomo na koncu razočarani? Vsi strahovi in pomisleki so popolnoma človeški in razumni. Da pa vas pomirimo, smo za vas pripravili kratek zapis, česa vse se boste naučili na digitalnem tečaju ‘Vsebinski marketing‘ ter kakšne koristi le-ta prinaša.
Ker prisegamo na kakovost izobraževanja in obvladovanje osnov, se bomo v začetku tečaja spraševali, kaj je sploh vsebinski marketing ter kakšne vrste poznamo. Ko bomo postavili temelje, bomo raziskali, kako ga lahko uporabljamo za čim večji napredek vašega podjetja ali osebne znamke.
Posledično se bomo spoznali s koristmi in prednostmi, ki jih vsebinski marketing prinaša vašemu podjetju ali osebni znamki ter kako le-te pomagajo pri rasti (prepoznavnosti).
Ko bomo znali prepoznati vse prednosti, se bomo naučili ustvarjanja kvalitetnih vsebin, ki pritegnejo nove (potencialne) stranke in posledično povečali promet vaših storitev ali izdelkov.
Na koncu bomo za boljše razumevanje predstavili primere dobrih praks, da si boste teorijo lažje predstavljali tudi v praksi.
Na tečaju se boste spoznali in dobili poglobljeno znanje na področju vsebinskega marketinga, s pomočjo katerega boste lahko gradili na večji prepoznavnosti vašega podjetja ali osebne znamke ter pridobili nove stranke in posledično povečali svojo prodajo.
Velika prednost tečaja ‘Vsebinski marketing’ pa je zagotovo ta, da za obisk tečaja ni potrebno imeti nikakršnega predhodnega znanja na področju digitalnega marketinga. Prav tako za obisk tečaja ne potrebujete nobene posebne tehnične opreme ali drugih pripomočkov.
Vas še nismo prepričali?
Če se zdaj še sprašujete ali bi se tečaja digitalnega marketinga udeležili ali ne, potem dovolite, da vas prepričamo s 3 brezplačnimi triki in nasveti o vsebinskem marketingu in 4 koraki kako pospešiti vsebinski marketing v družbenih medijih.
Vsa! No, če jih znate pravilno izkoristiti. To pa še vseeno ne pomeni, da bi se morali predstavljati na vseh. Prepogosto namreč podjetja ali posamezniki, ki gradijo na osebni znamki, poskusijo delovati na vseh kanalih naenkrat, pa ne vidijo rezultatov. Zakaj? V grobem bi lahko rekli, da glede na vašo nišo obstajajo kanali, kjer je vaša prisotnost mogoče bolj zaželena, kot na drugih. Na splošno bi lahko dejali, da na Facebook-u in LinkedIn-u prevladujejo starejše generacije, na TikTok-u in Instagram-u pa mlajše. Zato previdno izberite kanale glede na to, katero skupino želite targetirati.
Za uspešno izpeljano strategijo morate imeti izpiljeno vizijo ter jasen akcijski načrt. To lahko naredite s pomočjo treh korakov. Prvi je, da določite zgodbo vaše blagovne znamke. Drugi je, da razvijete kakovostno vsebino. Zadnji pa, da s svojo vsebino približate vaš posel potencialnim kupcem – npr. ponudite jim brezplačen pdf dokument, e-book, o kakšnih trikih in nasvetih.
Do stranke lahko pridemo v več korakih, priporočamo sledenje strategiji, ki poteka v štirih korakih. Najprej definirajte svojo potencialno stranko, nato pa sestavite načrt, kako bo potekala pot ustvarjanja potencialnih kupcev od začetka do konca (do prodaje). V načrt lahko spada to, da potencialne kupce informirate, zabavate – na splošno bi lahko rekli, da jih “hranite”. Na koncu pa je izrednega pomena še to, da rezultate merite in optimizirate. Ne bojte se tudi eksperimentiranja v procesu poti ustvarjanja potencialnih strank.
Upamo, da smo vam s tem kratkim zapisom in hitrimi triki in nasveti o vsebinskem marketingu zbudili zanimanje za tečaj digitalnega marketinga – tečaj Vsebinski marketing.
V kolikor imate glede samega tečaja ali na splošno kakšno vprašanje, pa nas kontaktirajte.