˄

 

Ste že slišali za Google Data Studio?

 

Prikaz strani na Google Data Studio.

 

Informacije in podatki v digitalnem svetu lahko hitro postanejo preobsežni. Google analitika vam vzame veliko časa za natančno in preprosto poročilo o analitičnih podatkih strank. Zato je Google našel rešitev, da je za svoje uporabnike ustvaril Google Data Studio in jim s tem olajšal delo s podatki in poročili. S tem je poročanje o spletnem oglaševanju postalo bolj preprosto in pregledno. 

 

Kaj je Google Data Studio?

 

Google Data Studio, je v osnovi nadomestna različica stare kontrolne tabele Google analitike, ki je omejena v smislu funkcionalnosti. Google Data Studio je odlično, brezplačno orodje, ki vam omogoča, da vse podatke o analitiki vaših strank pretvorite v informativna, lahko razumljiva poročila skozi vizualizacijo podatkov. Zelo pomembno pa je to, da lahko samo pritisnete gumb Share in omogočite svojim sodelavcem in strankam dostop do poročil, kjer jih lahko tudi sami preberejo in posodobijo. Google Data Studio vam ponuja možnost oblikovanja celostne grafične podobe vašega poročila. Lahko izbirate, kako želite prikazati podatke – s paličnimi grafikoni, grafi, linijskimi grafikoni, različnimi pisavami, barvami…

Več o tem: GOOGLE DATA STUDIO

 

Kdo uporablja Google Data Studio?

 

Čeprav govorimo o tabelah in analitiki za uporabo Google Data Studio, vam za uporabo ni treba biti strokovnjak za analitiko. Google Data Studio, uporabljajo podjetja, ki želijo kvalitetno deliti rezultate s svojimi strankami v lahko razumljivih vizualnih poročilih. Če delite ta poročila s svojimi strankami, bodo lahko imeli vpogled, kako jim vaš trud v digitalnem svetu pomaga.

Potrebujete pomoč?

Želim analitiko podatkov

 

Na sliki je tablica z Google Data Studio.

 

 Google Data Studiom do odličnih odnos s strankami 

 

Kvaliteta vašega poročila je pomembna, saj bodo tudi stranke imele boljši pregled nad rezultati in bodo lažje cenile vaš trud.

Pomembne funkcije v Google Data Studio:

  • izbira “template-ov”,

  • povezovanje podatkovnih virov,

  • izbira pomembnih meritev,

  • skupna raba poročil.

 

1. "TEMPLATE"

Zakaj so “templati” pomembni? “Template” je prvi stik stranke in vaših sodelavcev z vašim poročilom, zato je zelo pomembno, kakšnega izberete, da bo najbolje ustrezal glede na vašo vrsto podatkov, ki jih v poročilo vnašate. Izbira vam pomaga, da se lahko opredelite, katero pisavo in barvo boste uporabili. Lepota teh poročil je v tem, da omogoča dodati tudi več strani. Glede na to, da je vsaka stranka različna, lahko za vsakogar personalizirate njihova poročila in jih prilagoditi njihovim potreba

 

Druga slika na blogu. Še en odsek iz profila Google Data Studio.

 

2. POVEZAVA VSEH INFORMACIJ JE KLJUČ DO USPEŠNEGA USTVARJANJA POROČIL

V Google Data Studio je na voljo veliko priključkov. Priključki (extensions) prevzamejo ročna opravila in za vas sinhronizirajo vse podatke! Vire informacij, lahko dodate na začetku oblikovanja poročila ali jih dodate pozneje. 

3. MERITVE = SREČNA STRANKA

Meritve podatkov so pomembne prav za vse nas. Vsaka stranka rada ve, kam gre njen denar. Pomembno je, da je ne obremenimo s preveč podatki, vendar le z informacijami, ki so zanjo pomembne. Zagotovo je pomembno vključiti kazalnike, kot sta poraba in dohodek. Lahko tudi vključite kazalnike meritev pred kliki, kot so ogledi, razmerja med prikazi in kliki, stopnje pregledov …

 

Kakšne so prednosti uporabe Google Data Studia

 

Še vedno ne veste zakaj je uporaba Google Data Studio koristna? Našteli vam bomo nekatere prednosti uporabe te funkcije.

1. DOSTOP DO NEOMEJENE ŠTEVILKE PRIPOMOČKOV 

Medtem ko Googlova analitika dovoljuje največ 12 grafov, vam Google Data Studio, dovoljuje veliko več pripomočkov. Glede na to, da si želite strankam olajšati vpogled v poročila, vam bo možnost neomejene uporabe pripomočkov pomagala, da vizualno poenostavite svoje poročilo in povečate razumljivost in preglednost poročila.

2. VEČ VIROV, VEČ PODATKOV 

Vsaka informacija, ki jo dobite od stranke je pomembna. Tudi Google Data Studio deluje na tak način. Ena med najbolj uporabnih funkcij, ki jo ponuja, je sposobnost, da lahko iz 12 različnih virov izločite podatke svojih strank in jih združite v svojem poročilu.

Nekateri primeri vključujejo:

  • Google Analytics

  • Google Ads

  • YouTube

  • Facebook

Zaradi te funkcije je Data Studio edinstveno mesto za vaše potrebe poročanja in zagotavlja, da so vaša poročila profesionalna.

3. LAHKO DELITE POROČILA 

Želite, da pri pisanju Data poročila, pridobite mnenja tudi drugih sodelavcev? Google Data Studio svojim uporabnikom omogoča možnost deljenja. Tako lahko svojim sodelavcem dovolite ogled in posodobitev poročila. Ta funkcija vam omogoča, da lahko naredite spremembe poročila v realnem času. Celotna ekipa si lahko ogleda sporočilo in hkrati izvede spremembe. Ta možnost lahko olajša delo in prehrani čas celotni ekipi. 

4. KREATIVNOST JE DEL SODELOVANJA 

V Google Date Studiu si lahko sami spremenite pisave, barve in velikosti, da je lahko vsako poročilo pregledno in berljivo. Izberete lahko tudi eno od desetih pripomočkov, ki vam jih Google Data Studio ponuja. Nagradite sebe, svoje podjetje in svoje stranke z lahko berljivimi poročili.

5. GOOGLE DATA STUDIO + DRUŽBENA OMREŽJA 

Želite deliti poročilo na družbenih omrežjih? URL poročila preprosto dodate v objavo na družbenih medijih. 

Za podrobnejše pojasnilo kako korak za korakom ustvariti svojo nadzorno tabelo v Google Data Studio, si lahko ogledate videoposnetek How to create a Google Data Studio Dashboard.

 

 

 

Če imate še kakšno vprašanje o Google Data Studiu nam pišite. Ekipa Pro Marketinga vam bo z veseljem pomagala. 

 

 

Pro Marketing
Maša Kofol
Content Creator

Kategorija: Spletno oglaševanje

Pro marketing logo