»Kaj je najboljše za moje spletno oglaševanje?«, na to vprašanje je neskončno odgovorov. V tem blogu pa vam predstavimo rešitev – A/B testiranje!
Ne glede na to, kje na spletu gradite svojo blagovno znamko, vam bo analitično testiranje omogočilo, da izboljšate svojo prodajo in rezultate. Kako? vam razkrijemo….
AB testiranje je proces primerjave dveh različic oglasov, spletnih strani, vsebine e-maila … in merjenje razlike teh v uspešnosti. To primerjavo lahko razumemo kot tekmovanje, da ugotovimo katera bo boljša.
Če veste, katero marketinško orodje deluje bolje, vam to lahko pomaga pri ključnih odločitvah.
Zdaj, ko ste spoznali definicijo AB testiranja je čas, da si ogledate prednosti AB testiranja in ugotovite zakaj ga potrebujete.
AB testiranje omogoča podjetjem, da prihranijo denar z identifikacijo procesov, ki ponujajo boljše donose.
Povečanje profita, je le en segment, ki vam ga testiranje ponuja. Pomaga povečati dobiček z izboljšanjem konverzij in omogoča večji doseg ljudi.
Moč AB testiranja lahko izboljša stopnjo obiska na eni spletni strani in poveča angažiranost.
Pomaga pri prepoznavanju številnih težav, kot je slab dizajn. To je pomembno, ker vizualni prikaz vaših vsebin lahko poveča konverzijo. Še ena zadeva lahko poveča konverzijo in to je …
Vsebina! Ker je danes na izbiro veliko možnosti pisanih, vizualnih vsebin, je težko vedeti katera deluje najbolje. Z analizo podatkov AB testa boste lahko prišli do vsebine, ki vam bo najbolj ustrezala.
Podjetja iščejo angažirane spremljevalce in stranke, zato ne preseneča, da 59 odstotkov podjetij izvaja A/B teste na e-mailu. Podjetjem tako lažje ugotovijo, katera vrsta vsebine deluje bolje, da se lahko bolj osredotočijo nanjo.
Kako deluje AB testiranje?
S primerom vam bomo najlažje prikazali, kako deluje AB testiranje.
Predstavljajte si, da imate na gumbu »klic k akciji« dve različni besedili – in želite videti, katero je učinkovitejše. Ko ustvarite besedilo, eni skupini pošljete eno različico, drugi skupini, drugo. Potem vidite, kakšen je bil učinek vaših sprememb in kateri je imel več klikov in je bil bolj opazen …
Če eden deluje bolje od drugega, odlično! Lahko začnete raziskovati, zakaj je temu tako: z uporabo boljšega primera pa privabite več ljudi in dosežete več konverzij.
15+ najbolj uporabnih orodij in virov za A/B testiranje si lahko preberete v blog zapisu https://vwo.com/blog/15-free-ab-split-testing-resources/ .
Orodja za A/B testiranje za kvantitativno analitiko, kot so Google Analytics, Omniture, Mixpanel, lahko pomagajo določiti vaše najbolj obiskane strani ali strani z najvišjo stopnjo prometa.
Čeprav se izraza “split testing” in “AB testiranje” pogosto uporabljata kot sinonim, moramo poudariti, da gre pravzaprav za dve različni vrsti testov.
A/B testiranje se nanaša na dve spletni strani ali različici spletnega mesta, ki tekmujeta med seboj. »Split testiranje« se nanaša na dejstvo, da je promet enakomerno razdeljen med obstoječi različici.
Ali se strinjate, da nekateri elementi oglaševalnega orodja prispevajo k konverzijam bolj kot drugi? Na primer sprememba ene besede ali barve. Oglaševanje je vaš prvi stik s potencialno stranko preko spleta in ni vam treba izgubljati časa, temveč svojo energijo posvetite najvplivnejšim elementov na vaši spletni strani ali platformi, na kateri oglašujete. Dali vam bomo nasvete, na kaj se morate najprej osredotočiti in kaj je šest najučinkovitejših elementov A/B testiranja.
-> Naslov in besedila
Naslov in besedila, ki jih uporabljate na vaši spletni strani, sta izjemno pomembna. Sta prva elementa, ki jih obiskovalci opazijo.
Testirajte različne dolžine odstavkov, igrajte se z besedami ter poskusite ugotoviti, kakšen način ,,naslavljanja,, je všeč vašem občinstvu.
-> Slike, avdio in video
Slike, avdio in video oglasi bodo vedno pomemben del marketinga, ne glede na to ali govorimo o tradicionalnem ali digitalnem načinu oglaševanja, poleg optimiziranega SEO besedila, bodo vašemu oglaševanju zelo koristili tudi podcasti, infografike in posnetki.
-> Landing page
Preizkušanje različnih elementov na vaših ciljnih straneh lahko privede do presenetljivih rezultatov. Ne glede na to, ali gre za postavitev, polja obrazca ali gumbe, je vedno pomembno eksperimentirati.
-> E-mail oglaševanje
E-mail oglasi so sporni, če upoštevamo, da večina potencialnih strank pošte niti ne odpre, ampak jo odloži v smeti. Preizkusite različne dolžine e-pošte, načine predstavljanja izdelkov in storitev, vizualno vsebino znotraj e-maila, naslov elektronske pošte ….
Spreminjanje ene besede v sporočilu običajno ne vodi do močnih vpogledov, zato poskrbite, da bo prišlo do pomembne spremembe.
-> Opisi izdelkov
V e-trgovini običajno najbolje delujejo kratki opisi izdelkov. Potrošniki želijo preprosto, lahko prebavljivo vsebino, ki jim daje najpomembnejše informacije o izdelku.
Vendar pa obstajajo izdelki, ki zahtevajo daljši opis. V tem primeru lahko preizkusimo daljše opise v primerjavi s krajšimi, da ugotovimo, kateri ima boljše konverzije.
-> Klic k akciji
Spreminjanje ene besede v klicu k akciji lahko vpliva na stopnje konverzije. Druge značilnosti, kot so: barva gumba, barva besedila kontrast, velikost in oblika lahko vplivajo tudi na njegovo delovanje.
Spreminjanje ene besede v klicu k akciji lahko vpliva na stopnje konverzije. Druge značilnosti, kot so: barva gumba, barva besedila, kontrast, velikost in oblika lahko vplivajo tudi na njegovo delovanje.
Potrebujete pomoč v svetu marketinga? Pri ekipi Pro Marketing smo vam vedno na voljo!