Če se ne želite učiti, vam nihče ne more pomagati. Če ste se pripravljeni učiti, vas nihče ne more ustaviti.
Prepričani smo, da se je vsakomur že zgodilo, da se mu kdaj preprosto ‘ni dalo’. Pa vendar, kaj je to za sabo prineslo? Ničesar, tako je! In to je včasih težava.
Prepogosto na prvo mesto postavljamo druge stvari, kot pa izobraževanje. Zakaj? Pomanjkanje časa? Mogoče, ampak ali niste imeli čas pogledati dve novi epizodi serije? Pomanjkanje denarja? Mogoče, ampak ali niste vsak dan šli na kavo?
V večini primerov je (ne pravimo, da vedno) problem le v perspektivi, katere stvari prioritiziramo in jim namenjamo več pozornosti.
Vemo, da je učenje proces, ki se ne konča, hkrati pa predstavlja velik del naših življenj. Ne le, da krepi delovanje naših možganov, temveč tudi prispeva k zmanjševanju določenih zdravstvenih zapletov, kot je demenca. Vlaganje v izobraževanje je naložba za prihodnost.
Na našem tečaju digitalnega marketinga se boste dodobra spoznali z digitalno-marketinškimi strategijami, ki vam bodo pomagale uspeti v digitalno-marketinškem okolju.
Za obisk tečaja prav tako ne potrebujete nobenega predhodnega znanja, saj se bomo najprej spoznali z vsemi temelji in jih kasneje nadgradili. Prav tako ne potrebujete nobenih posebnih pripomočkov – razen kakšnega svinčnika in papirja za zapiske.
Seveda! Te zanima kaj se lahko naučiš na tečaju digitalno-marketinških strategij (digitalni marketing tečaji)?
Kot omenjeno zgoraj, bomo na tečaju digitalnega marketinga postavili temelje in jih nato nadgradili.
Naučili se bomo, kako spoznamo kupca in njegove strahove, pomisleke, sporočila in drugo, s pomočjo koncepta nakupnega lijaka. To bomo nato nadgradili z dobro poznanim konceptom 5K, s katerim boste po koncu tečaja digitalnega marketinga obvladali vprašanja KJE, KOMU, KAKO, KAJ in KDAJ o prodaji prek spleta.
To vam bo pomagalo pri naslednjem poglavju tečaja, ko se bomo naučili definirati marketinške persone ter določiti motivacije in cilje, vzorce obnašanja in drugo. Spoznali pa bomo tudi pomembne marketinške kanale.
Na koncu delavnice se bomo poglobili tudi v 360° diagnostiko, s katero boste dobili dobre temelje za izdelavo načrta ali pa obširnejše marketinške strategije.
Tečaj digitalnega marketinga pa bomo zaključili s primeri dobrih praks, s pomočjo katerih si boste teorijo lažje predstavljali v praksi.
Niste prepričani ali bi se tečaja digitalnega marketinga res udeležili?
“Na LinkedIn-u redno spremljam Damjanove objave. Te imajo vedno neko sporočilo z dodano vrednostjo oziroma so poučne. Glede na odlične odzive ostalih udeležencev različnih ozadij (študentje, alumni in zaposleni fakultete), ocenjujem izvedbo delavnice kot zelo uspešno.
Tudi v bodoče si želimo z Damjanom sodelovati s ciljem dvigovanja marketinških kompetenc naših alumnov.
Damjanove delavnice bi ocenila kot profesionalne, praktično naravnane in prilagojene strukturi udeležencev.
Delavnica je potekala zelo konstruktivno, razgibano in je pritegnila udeležence. Med predavanjem se je pojavilo več vprašanj, na katere je g. Blagojević znal podati razumljiv odgovor.
S predavanjem in g. Blagojevičem smo zelo zadovoljni in spremembe se že poznajo na sami prodaji in prepoznavnosti našega podjetja.”
V Pro Marketingu namreč že nekaj let izvajamo različne tečaje in delavnice za tako posameznike kot tudi podjetja. Verjamemo v personaliziran pristop, zato ste lahko prepričani, da boste od samega tečaja digitalnega marketinga odnesli praktične rešitve za vas in vaše podjetje. Tekom tečaja boste namreč spoznali uporabne skrivnosti in pridobili znanja, ki prinašajo rezultate.
Upamo, da smo vas s tem krajšim zapisom prepričali v obisk tečaja digitalnega marketinga – digitalno-marketinške strategije.
V kolikor imate glede samega tečaja ali pa na splošno kakšno vprašanje, nas kontaktirajte!