Vsako uspešno podjetje se zaveda, da so jasen delovni načrt, delitev dela, organizacija, uspešno upravljanje s časom in timsko delo ključ do uspeha. A vendarle tudi najbolj lično urejena in založena prodajalna s sladkarijami za vsak okus ne bo uspešna, če nima sistem shranjevanja podatkov o njenih strankah.
Gonilo uspeha podjetja so zadovoljne stranke in uporabniki vaših storitev. Zaradi tega bi moral CRM (Customer Relationship Management) postati vaš najboljši prijatelj, ki vam bo ne le pomagal pri iskanju novih strank in vzdrževanju stika z že obstoječimi, ampak bo vašemu podjetju pomagal postati njihov “najboljši prijatelj”.
CRM – Customer Relationship Management, v slovenskem prevodu upravljanje odnosov s strankami je orodje digitalizacije, ki ga podjetja uporabljajo za upravljanje odnosov in stikov s strankami ter potencialnimi strankami.
Izboljšanje odnosa s stranko, pridobivanje njenega zaupanja in izgradnje stabilnega, dolgoročnega sodelovanja.
Lažje predvidevanje strankinih potreb in sposobnost pravočasnega izpolnjevanja zahtev strank v prihodnosti.
Lažja komunikacija in dogovor z dobavitelji.
Preprostejše načrtovanje in jasnejša strategija vseh prihodnjih projektov, kampanj in pogodb, ki bodo ponujene stranki.
Poleg osnovnih podatkov kot so ime, priimek in e-poštni naslov, vam napreden CRM sistem omogoča tudi shranjevanje drugih informacij, kot so:
Vse korespondence s stranko preko različnih platform. Korespondenca združena na enem mestu, vam omogoča jasen pregled nad komunikacijo. Z možnostjo dodatnih nastavitev, kot so obvestila in avtomatizacija sporočil, znatno zmanjšate možnost, da bi na katero izmed sporočil pozabili. Tako prispevate k pozitivni izkušnji vaših strank v komunikaciji s podjetjem.
Centraliziran dostop do podatkov o interakciji s strankami. Načrtujete dopust in veste, da bo vaš sodelavec v času, ko vas ne bo, v kontaktu z eno izmed vaših strank. Dolgo časa lahko traja, da vse podatke o stranki zberete in jih pošljete sodelavcu, ampak je to učinkovito? CRM vam omogoča, da imajo vsi člani ekipe vpogled v celotno interakcijo s stranko.
Vpogled v vse predhodno podpisane pogodbe in dogovorjene projekte s stranko, ter sezam izdelkov in storitev, ki jih je kupil pri vas. Na ta način spremljamo sodelovanje in stranki omogočimo, da se ji v prihodnosti pravočasno ponudi vse, kar je za njo pomembno.
CRM je del inbound marketinga in je lahko koristen za katerokoli podjetje, ki ima stik s strankami. Ne glede na to, ali ste start-up podjetje, majhno podjetje ali veliko podjetje. Potrudite se, da imate sistem, ki vam bo služil za izboljšanje odnosov s strankami, večjo prodajo izdelkov in storitev, trženje in podporo strankam. Prav tako bodo vaši prijazni stiki z že obstoječimi strankami, motivirali tudi nove, da potrkajo na vaša vrata.
Čeprav vse te prednosti veljajo za skoraj vsak CRM na določeni ravni, upravljanje odnosov s strankami vključuje veliko kategorij orodij. Različni CRM izdelki se razlikujejo po značilnostih in osredotočenosti in jih lahko razdelimo v tri glavne kategorije.
Operativni CRM sistemi
Operativni CRM-ji vašim oddelkom za trženje, prodajo in podporo strankam omogočajo boljšo podporo obstoječim in potencialnim strankam. Operativni CRM vam pomaga doseči te cilje s tremi glavnimi lastnostmi: avtomatizacija trženja, avtomatizacija prodaje in avtomatizacija storitev.
Sodelujoči CRM sistemi
Sodelujoči CRM-ji omogočajo različnim skupinam v vaši organizaciji, da delijo podatke o strankah. Medtem ko se operativni CRM -ji pogosto osredotočajo na trženje in prodajo, sodelujoči CRM-ji dajejo poudarek storitvam za stranke. S sodelujočimi CRM -ji lahko izboljšate izmenjavo informacij med oddelki, kot sta prodaja in trženje, pa tudi ekipe za podporo.
Analitični CRM sistemi
Poudarek analitičnih CRM-jev je zbiranje in analiza podatkov, ki podjetjem pomagajo bolje služiti svojim strankam – nekateri primeri teh informacij so preference strank, vedenje in kontaktni podatki. To lahko vključuje želje strank, kanale, kontaktne točke, zanimanja in drugo, vse s ciljem razumevanja strank.
Dejstvo je, da ima vsak od sistemov CRM svoje prednosti, da vam bo zagotovo pomagal v vašem odnosu s strankami in da bo olajšal poslovanje z bodočimi strankami. Dobra novica je, da večina uglednih CRM platform vključuje elemente vseh treh vrst, na vas pa je, da izberete, kateri sistem najbolj ustreza vašemu podjetju.
Različni sistemi bodo na različne načine prispevali k rasti vašega podjetja, izboljšali odnose s strankami in prispevali k pridobivanju novih. Vzeti si morate čas, da razumete potrebe, vire in kulturo vašega podjetja ter se odločite.
CRM primeren za vsako vrsto podjetja, ne glede na njegovo velikost. Zato izberite primeren CRM sistem, uvedite ga v svoje podjetje in ostanite v stalnem stiku s svojimi strankami. Če pa še vedno niste prepričani, kako in kje začeti, smo vam na voljo in z veseljem bomo odgovorili na vsa vaša vprašanja v najkrajšem možnem času.
HUBSPOT: HubSpot CRM pomaga podjetjem vseh velikosti pri sledenju potencialnihm strankam. HubSpot je primeren za vsa podjetja B2B ali B2C v različnih segmentih, vključno z računalništvom, trženjem, prodajo… Hubspot je celovita CRM platforma, ki ponuja vhodne in izhodne marketinške funkcije, avtomatizacijo prodaje, upravljanje prodaje, upravljanje odnosov s strankami … in to stori tako, da združi Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub in CMS, skupaj s stotinami razpoložljivih integracij, da olajša trženje, prodajo in storitvene procese. Je enostaven za uporabo in sinhronizira vse interakcije vaše ekipe s potencialnimi in obstoječimi strankami.
Uporaba CRM HubSpot storitev bo vaši skupini pomagala pri vzdrževanju organizacije in natančni evidenci vseh stikov s strankami.
Sistem CRM je učinkovit le, če so podatki aktualni. Če se je spremenil naslov ali telefonska številka stranke, ime podjetja ali želeni način stika, mora vaše osebje te podatke nemudoma zabeležiti, da bodo vaše prodajne in tržne ekipe vedno opremljene s pravimi informacijami.
Odličen način, da svojim strankam narišete nasmeh na obrazec, je, da se obrnete nanje glede pomembnih življenjskih dogodkov. Če vnesete podatke o svojem CRM -ju v zvezi z njihovimi rojstnimi dnevi, obletnicami ali katerimkoli drugim življenjskim dogodkom, ki jim pomeni nekaj posebnega, se lahko ob teh posebnih priložnostih povežete z njimi, da pokažete, da vam je mar.
Uporaba funkcije ,,SMS opomnika,, v vašem CRM -ju je odličen način, da uporabnike opomnite na prihajajoče dogodke in srečanja. Poleg opozarjanja strank na dogodek bo ta funkcija povečala tudi število ljudi, ki se udeležijo dogodka, ki ga organizirate. Funkcijo SMS lahko uporabite tudi za pošiljanje posebnih ponudb, upoštevanje dogovorov ali stik s strankami ob posebnih priložnostih. Pazite, da ga uporabljate zmerno, saj ne želite, da bi vaše stranke imele napačen vtis.
Ustvarjanje poročil za stranke je nujno, če želimo imeti vpogled v to, katere storitve in izdelke stranka uporablja. Take informacije pomagajo tako nam, kot tudi stranki. Uporabite podatke v svojem CRM -ju in ustvarite informativna poročila. Presenečeni boste, kako učinkovita je lahko ta strategija pri krepitvi odnosov s strankami!