Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

CONTACTS

FACEBOOK OGLAŠEVANJE (2021) - Kako povečati prodajo?

Možnosti za oglaševanje na spletu so danes praktično neskončne. Tukaj si lahko preberete več o spletnem oglaševanju. Eden izmed teh je Facebook oglaševanje, ki je zelo pomemben način za povezovanje s potencialnimi strankami na največjem svetovnem družbenem omrežju. Dnevno se v Facebook vpiše, kar 1,52 milijarde uporabnikov. Številnim podjetjem pri nas v Sloveniji prinaša odlične rezultate, saj ponuja najvišji ROI.

VSE O FACEBOOK ADS NA ENEM MESTU

Za učinkovito Facebook oglaševanje je treba imeti kar nekaj znanja, saj na učinkovitost preko Facebooka vpliva ogromno različnih dejavnikov, ki jih morate dobro poznati. Nekaj osnovnih informacij bomo pokrili v našem zapisu. 

Facebook oglaševanje je le ena od možnosti spletnega oglaševanja. 

Pa začnimo …

KAJ JE FACEBOOK ADVERTISING?

facebook oglaševanje
Facebook oglaševnje

Ste se kdaj vprašali ali vam lahko Facebook oglaševanje pomaga na vašem marketinškem področju? Odgovor bi moral biti “ja, ja in ja!”
Facebook je pravo mesto, če želite razširiti svoje podjetje in iskati stranke na platformi, kjer radi preživljajo svoj čas. Facebook je platforma, ki ponuja vrsto visoko ciljno usmerjenih plačljivih oglasov in organskih objav, ki blagovnim znamkam omogočajo, da svoje izdelke in storitve predstavijo množičnemu občinstvu. V zadnjem desetletju se je Facebook iz najvidnejših družabnih medijev na internetu preselil na enega največjih trgov.

FACEBOOK CILJNO OBČINSTVO

Uspešno oglaševanje ne pomeni le, da je vaš oglas pred čim večjim številom ljudi, ampak da predstavite svoje podjetje in sporočilo ljudem, ki so pripravljeni spoznati in kupiti vaše izdelke in storitve. Na ljudi lahko ciljate na podlagi demografskih podatkov, lokacije, interesov ali celo interakcije s spletnim mestom vašega podjetja. Ena od pomoči, ki jo Facebook oglaševanje ponuja svojim uporabnikom, je, da lahko ustvarite občinstvo po meri na podlagi številnih različnih dejavnikov, kot so industrija ljudi, odnosi, življenjski dogodki in drugo.

Zato bodite potrpežljivi, izberite ciljno občinstvo in se prepričajte, da lahko izpolnite njihove želje in potrebe!

ZAKAJ POTREBUJEMO RAZLIČNE VRSTE OGLASOV?

Facebook je ena od največjih platform, kjer je predanost ključ do uspeha pri trženju. In zakaj ne? Facebook svojim uporabnikom iz leta v leto ponuja številne ustvarjalne vrste oglasov. Če želite izstopati od konkurence, morate oglase prilagoditi svojim strankam, poskrbeti, da bodo vsi na vašem profilu našli nekaj zase (zanimiva slika, video, povezava do vašega uradnega spletnega mesta, opis …). Sodelujte z vašo ekipo in ustvarite edinstven način ponujanja vaših storitev.
Svoje občinstvo lahko navdušite z različnimi oblikami oglasov, kot so: lead ads, poll ads, dynamic ads, instant experience ads, carousel ads, slideshow ads, slikovni oglasi, ali lahko pokažete vašo ustvarjalnost v video oglasu.

Skratka, skuhajte si kavo, predvajajte glasbo, ki vas sprošča, vzemite si čas za vaš oglas na Facebooku in pustite, da vaš oglas zasije z ustvarjalno briljantnostjo.

KAJ JE FACEBOOK PIXEL IN ZAKAJ GA UPORABLJAMO?

Pixel Facebook je koda, ki jo postavite na vašo spletno stran. Zbira podatke, ki vam pomagajo slediti pogovor  iz oglasov na Facebooku, optimizirati oglase, ustvariti ciljno občinstvo za prihodnje oglase in ponovno tržiti ljudem, ki so na vaši spletni strani že izvedli kakšno dejanje. (Christina Newberry, Hootsuite).

Če se vprašate, zakaj bi uporabljali FB pixel, vam bomo dali nekaj razlogov:

  • Ponovno ciljanje: Vsako podjetje lahko z možnostjo ciljanja na Facebooku cilja na ljudi, ki so že obiskali vašo spletno stran ali na vašo spletno stran prenesli želeno dejanje. Če na svojo spletno stran, namestite osnovno kodo Facebook Pixela, boste lahko takoj znova, začeli ciljati na ljudi z oglasi Facebook.
  • Ciljne skupine po meri: namestitev Facebook Pixela bo odprla možnosti za ustvarjanje novih vrst ciljnih skupin po meri, ki jih lahko uporabite v svojih oglaševalskih akcijah. Ciljna skupina po meri vam omogoča, da vsakič ciljate na prave ljudi (ljudi, ki na vašem spletnem mestu preživijo določen čas ali na ljudi, ki so v preteklosti že kupovali izdelke pri vas), zaradi česar je to ključno orodje za uspešno oglaševanje na Facebooku.
  • Podobne ciljne skupine: je eno najbolj natančnih orodij za ciljanje na občinstvo. To je občinstvo, ki ga Facebook ustvari od ljudi, ki so podobni občinstvu, ki ste ga že ustvarili. Temelji na številnih dejavnikih, ki presegajo spol, starost in interese. Preprosto: lahko pritegnete potencialne stranke, ki bodo kliknile vaš oglas in kupile vaše ponudbe.
  • Sledenje pretvorbam: Druga možnost, ki vam jo ponuja Pixel, je sledenje pretvorbam na vašem spletnem mestu. Sledenje pretvorbam vključuje standardne dogodke, kot so nakupi, dodajanje v košarico, ogled strani, potencialne stranke in registracije…
 

Če vas zanima, kako aktivirate svoj Facebook Pixel, si oglejte video posnetek.

Več o Facebook Pixel si lahko preberete na uradni strani za Facebook oglaševanje. ➡️ https://www.facebook.com/business/help/742478679120153 

TOP NASVETI ZA FACEBOOK OGLAŠEVANJE

Uporabite Facebook za “prijazno nakupovalno ponudbo”

Uporabnikom Facebooka se zdi zabaven družabni prostor, kjer klepetajo s prijatelji, gledajo fotografije in videoposnetke ter se sprostijo. Tako kot vaš personal account bi moral tudi vaš business  account  na prijazen način postati del Facebook skupnosti.

Težke prodajne taktike – na primer uporaba oglaševalskih sloganov, nenehno objavljanje o določenem izdelku ali storitvi ali dajanje seznamov in cen izdelkov ločeno od katerega koli sorodnega pogovora – bodo povzročili, da vam drugi uporabniki ne sledijo več. Lahko celo objavim negativne komentarje o vašem poslu.

Imeti jasen cilj in strategijo

Kot pri večini stvari v življenju je tudi pri Facebook oglaševanju pomembno imeti jasen cilj in strategijo za dosego tega cilja. Cilj in strategija vam dajeta smernice za doseganje uspeha na Facebooku.

Spodbujajte komentarje in hitro odgovorite

Glas občinstva je vedno dobro slišati, kajti ravno to potrebujemo za delo. Spodbudite občinstvo, da se odzove na vaše objave ali objavi svoje komentarje o svojem delu ali temi, ki zanima njih in vas. Ko objavijo, se hitro odzovite – najbolje je v 24 urah.

Redno objavljajte in bodite aktivni

Za razliko od tradicionalnih medijev (na primer revij ali televizije) ali drugih spletnih medijev (na primer spletnih mest) se na družabnih medijih vse vrti okoli pogostih posodobitev in dejavnosti.

Raziskava kaže, da uporabniki Facebooka preverjajo svojo stran več kot 25 -krat na teden in da morajo videti, da redno objavljate novo gradivo. Čeprav strokovnjaki priporočajo vsakodnevno objavljanje, je treba upoštevati, da je osnovno načelo založništva, ko morate svojemu občinstvu predstaviti nekaj pametnega in zanimivega ter oceniti, kako pogosto vas vaše občinstvo želi slišati.

Če želite izboljšati svoje oglaševanje na Facebooku in se naučiti nekaj uporabnih trikov, si oglejte videoposnetek Facebook Ads strategy 2021  [5 High Converting Tips]

Za več informacij se obrnite na nas. Lahko vam pomagamo izpeljati uspešne facebook ads kampanje in vam pomagamo povečati vašo prodajo ter promocijo.  Naj bo Facebook oglaševanje vaš velik prijatelj. 

Maša Kofol
Maša Kofol

Želite pritegniti nove kupce in povečati obisk svojega spletnega mesta? Uspešnost oglasov budno spremljamo, testiramo in ustrezno prilagajamo, da s pravo kombinacijo dosežemo najboljši izid.