˄

KAJ ZAJEMA MARKETINŠKA AVTOMATIZACIJA IN CRM?

Marketing zajema kar precej kompleksnih podorčij, kot so npr. upravljanje, administracija, nadzor, optimizacija in navsezadnje celostno vodenje. Ko se določenih področij lotimo kot posameznik, zelo kmalu vidimo, da je to “delo” za veliko več kot le enega samega človeka.

Marketinška avtomatizacija je tako rekoč vaša desna roka, vaš zanesljiv ter izvrsten poslovni partner, ki pomaga voditi marketinške procese. K marketinški avtomatizaciji štejemo vodenje socialnih omrežij, email marketing, lead generation oziroma pridobivanje strank in analitično vodenje. Je orodje, ki pomaga, da na enostaven način upravljamo s pomembnimi podatki in rezultati ter sledimo aktivnostim.

Za uspešno in pravočasno opravljeno delo je zelo zaželeno in v veliko pomoč digitalizirati in avtomatizirati procese v vašem podjetju. Na ta način boste bolj učinkoviti, saj bodo procesi oblikovani in prilagojeni izključno vašemu podjetju.

Začnemo seveda s tistim področjem, ki je za vas najbolj naporno in časovno potratno, ponavljajoče ter zahteva (pre)več ročnega dela. Največkrat nam naši naročniki povedo, da je to pošiljanje masovne e-pošte. Nič več splošne e-pošte, saj boste z marketinško avtomatizacijo ciljali bolj ozko bazo z veliko bolj usmerjeno in njim relevantno vsebino.

PRIMERI OPRAVIL, ZA KATERA LAHKO UPORABIMO MARKETINŠKO AVTOMATIZACIJO

ProMarketing - na fotografiji je infografika: e poštna sporočila ob določeni akciji, objavljanje na socialnih omrežjih, posodabljanje seznama kontaktov, posodabljanje lastnosti kontaktov, generiranje in pošiljanje sporočil.

PREDNOSTI MARKETINŠKE AVTOMATIZACIJE

  • prihranjanje časa,
  • čas lahko namenite drugim procesom (morda še nerazvite, potencialne, ki potrebujejo več pozornosti),
  • doseganje ciljnega občinstva,
  • obveščanje ob pravem času/obdobju (primer: ob koncu prodajnega lijaka),
  • povečanje konverzije,
  • možnost pošiljanja ugodnosti in zahval oz. pošiljanje ustrezne avtomatizirane e-pošte glede na to, kaj določen kupec izvede (zapusti košarico, opravi nakup, klikne na povezavo v e-pošti).

Z marketinško avtomatizacijo vam bomo prihranili čas, rezultati klikov, obiskov in navsezadnje tudi konverzij pa se bodo bistveno izboljšali. Pomislite na to: ker ne boste hiteli s tem monotonim in ponavljajočim se delom, boste s pomočjo marketinške avtomatizacije zmanjšali tudi možnost napak.

Marketinška avtomatizacija vaše podjetje oziroma procese naredi bolj učinkovite pri vašem vsakdanjem delu. Nad kupci imamo bolj jasen pregled, postrežemo pa jim lahko s kakovostno in pravo - personalizirano - vsebino, saj marketinška avtomatizacija omogoča odlično segmentacijo vaših baz. Z marketinško avtomatizacijo dobite boljši pregled nad celotnim poslovanjem, saj imate stalen vpogled v vsak korak procesa in ga po potrebi lahko tudi prilagodite.

Kot partner HubSpot-a vam iz prve roke lahko svetujemo, katero orodje za marketinško avtomatizacijo je pravo za vas.

Kontaktirajte nas za neobvezujoč sestanek, kjer se pogovorimo o priložnosti za prihranek časa, večje zadovoljstvo strank in marketinško avtomatizacijo.

Kontaktirajte nas
Pro marketing logo