˄

Oglaševalska kampanja 2022 - koraki poti do uspešne kampanje

Zakaj je oglaševalska kampanja tako pomembna?

Nenehen razvoj tehnologije in digitalnega sveta je nekaj, kar je odprlo vrata velikemu številu tržnikov. Spletno oglaševanje ponuja vrsto možnosti, kako prodreti s svojim produktom na trg in pridobiti potencialne stranke. Glavno vprašanje je kako ponuditi in predstaviti svoje storitve in izdelke čim večjemu številu ljudi v različnih delih sveta, torej kako se izvede celotna oglaševalska kampanja. 

Seveda tovrstno trženje ne more biti brez osnovnega načrta, za katerega porabimo veliko časa in energije. Da bi vam olajšali pisanje oglaševalske kampanje, je tukaj nekaj osnovnih korakov, ki vam bodo pomagali, da vaša kampanja zasije in upraviči vaš trud.

Kaj vse obsega oglaševalska kampanja.

 

Kaj je oglaševalska kampanja?

 

Oglaševalska kampanja je organiziran, strateški korak, kako doseči določen cilj in doseči ciljno občinstvo. Vključuje podrobno načrtovanje in izvajanje različnih dejavnosti, vse z namenom privabiti potencialne kupce in povečati prodajo. Oglaševalska kampanja zahteva veliko truda in dela, kako bi na preprost način spodbujala jasen cilj podjetja. Odgovor na vprašanje, kako pomembno je ustvariti marketinško kampanjo je, da kampanja predstavlja vaše delo javnosti in novim strankam, in način, kako jo oblikujete, bo do neke mere vplival na mnenje drugih o vas.

 

Pot do uspešne kampanje 

 

Preden začnete razmišljati o nadaljnji poti, se morate zavedati, zakaj sploh potrebujete kampanjo, biti morate odločni in poiskati glavne poudarke. Vsak začetek ponuja veliko možnosti in idej, vendar je pomembno, da zato izberite cilj, ki bo vaš vodnik na tej poti. Več o spletnem oglaševanju si lahko preberete tukaj.

 

Pri Pro Marketingu se ukvarjamo z oglaševalskimi kampanjami na dnevni ravni, tako da vam lahko pri tem pomagamo. 

 

Oglaševalska kampanja po korakih:

 

-  Identificirajte cilje kampanje 

 

Cilji lahko upoštevajo SMART pogoje

  • S – Specifično (specific) – Moramo vedeti, kaj želite doseči.

  • M – Merljivo (measurable) – Cilj je treba postaviti tako, da je mogoče spremljati stopnjo njegove realizacije.

  • A – Dosegljiv (achievable) – Cilj mora biti dosegljiv.

  • R – Relevanten (relevant) – Morate se zavedati ali je vaš cilj vreden truda in ali je v skladu z vašimi potrebami.

  • T – Časovno odvisen (time – based) – Mora imeti določeno časovno obdobje.

Nasvet : Začnite načrtovati z razmišljanjem o končnem rezultatu, ki ga želite doseči.

 

Urejanje in načrtovanje vsebin za oglaševalsko kampanjo na mizi.

 

- Določite ciljno občinstvo

 

Kdo so vaše potencialne stranke? Katere storitve bi ji bile v pomoč? So to zdravstveni delavci, profesorji, menedžerji, direktorji …? So starejši, srednjih let ali so to mlajši ljudje? Kje živijo, kako razmišljajo, kakšna je njihova kultura? Za kaj porabijo denar? Kje preživijo čas? Poskusite obvladati veščino empatije, se postavite v njihovo kožo in ugotovite najlažji in najboljši način, da pridete v stik z njimi.

Nasvet : Vprašajte svoje sledilce, kaj želijo videti, uporabite orodja, kot so zgodbe in odgovori (Q&A) na Instagramu, da dobite njihov odgovor o tem, kako in kaj počnejo. Ne glede na vaš pozitiven ali negativen angažma lahko vplivate na to, kako privabite več članov občinstva.

 

- Nastavite proračun kampanje

 

Čeprav se na prvi pogled zdi internet brezplačna tržna platforma, morate vseeno upoštevati nekaj proračuna, ki bo lahko podpiral in spremljal vašo kampanjo. Zavedati se moramo, da se bodo številke načrtovanega proračuna razlikovale, vendar jih lahko v vsakem trenutku po želji spremenite.

Nasvet: Naredite tabelo, pregled vašega proračuna, koliko potrebujete za izbrano oglaševalsko platformo, da bo vse jasno, in razumno.

Za inspiracijo si poglejte tabelo, ki jo je ustvaril HUBSPOT in jo lahko tudi sami uporabite. 

 

- Določite CTA

 

»Call to action« ali v slovenščini »poziv k dejanju«, je dejanje, ki želite, da ga vaše občinstvo izvede po obisku vašega spletnega mesta.

Poziv k dejanju je lahko v različnih oblikah:

  • Besedilna hiperpovezava

  • Gumb

  • Navadno besedilo brez povezave

Možnosti so neskončne, nekaj tipičnih primerov pa je “Kupi zdaj”, “Prenesi zdaj” ali “Preberi več”.

 

- Raziščite ključne besede

 

Raziščite ključne besede, spoznajte in raziščite trenutne trende in aktualna vprašanja v Googlu. Glavni cilj pri iskanju ključnih besed je: s katerimi besedami občinstvo išče izdelke ali storitve v vaši ponudbi, kakšna so vprašanja, ki jih zastavijo v iskalnik ali YouTube.

 

- Določite vsebino, časovnico in ekipo

 

Vodilo za vsako kampanjo je časovni okvir, ki vam in vaši ekipi pomaga pri izvedbi. Seveda pustite dovolj prostora, saj se zaradi nepredvidljivih okoliščin, včasih stvari zavlečejo.

Ekipa je sestavni in najpomembnejši del kampanje. Identificirati morate ljudi, ki bodo delali na določenih delih kampanje, in jim sporočiti vaše cilje in načrte. 

Potencialne vsebine, ki vam bodo lahko v pomoči:

  • Website – Blog objava, informacije, osnovne strani

  • Družbena omrežja – Komunikacija z občinstvom

  • E-mail – E-mail marketing

  • PR – ali boste sodelovali z blogerji ali novinarji?

  • Dogodki – virtualni dogodki, kot so webinarji ali masterclassi.

Ekipa mora biti med seboj prijazna in vredna zaupanja. Dobra ekipa je polovica opravljenega dela. 

 

- Določite distribucijsko strategijo

 

Ko izberete ciljno skupino in razpoložljivost proračuna, vam bo to pomagalo izbrati ustrezne dejavnosti, s katerimi boste občinstvo seznanili z vašimi storitvami. Določite medije, ki jih boste uporabljali (TV ali radio), pa tudi oblike, v katerih boste predstavljali svoje delo (video posnetki, tiskani mediji …). Zavedati se moramo, da se naše ciljno občinstvo ne odziva enako na različne medije.

Nekateri radi gledajo novice ali berejo dnevni časopis ob jutranji kavi. Nekateri bodo dogodke takoj preverili na Facebooku ali Instagramu. Nekateri bodo najprej vtipkali ime svojega najljubšega influencerja na YouTube in poslušali njegove nasvete, si prebrali njegovo mnenje o nekem novem izdelku, ki je prispel na trg.

To so le nekateri segmenti, ki jih moramo upoštevati pri ustvarjanju optimalnega medija za mešanje in oblikovanju oblike.

 

 

- Naredite svoj koledar

 

Pomemben je tudi koledar, ki prikazuje, kaj objavljate, kdaj in kje. To je vaš zemljevid za uspešno kampanjo.

 

Za strateško načrtovano kampanjo, kontaktirajte nas!

 

Pomembno je dobro načrtovati in k temu pristopiti strateško. Upamo, da vam je naš blog dal dobre smernice pri ustvarjanju oglaševalske kampanje. Če imate kakršna koli vprašanja, smo vam na voljo.

 

 

 

Kategorija: Spletno oglaševanje

Pro marketing logo