˄

Facebook oglaševanje (2022) - Kako povečati prodajo?

Možnosti za oglaševanje na spletu je danes res veliko. Ena izmed njih je Facebook oglaševanje, ki je zelo pomemben način za povezovanje s potencialnimi strankami na največjem svetovnem družbenem omrežju. Dnevno se v Facebook vpiše, kar 1,52 milijarde uporabnikov. Številnim podjetjem pri nas v Sloveniji prinaša odlične rezultate, saj ponuja najvišji ROI (Return on investment).

 

VSE O FACEBOOK OGLASIH NA ENEM MESTU

 

Za učinkovito Facebook oglaševanje je potrebno dobro poznavanje različnih dejavnikov. Nekaj osnovnih informacij bomo pokrili v našem zapisu. Če potrebujete dodatno pomoč, nas kontaktirajte. 

Pošlji povpraševanje

Facebook oglaševanje je le ena od možnosti spletnega oglaševanja. 

Facebook oglaševanje, ki je prikazan na računalniku.

 

Kaj je Facebook oglaševanje?

 

Ste se kdaj vprašali ali vam lahko Facebook oglaševanje pomaga na vašem marketinškem področju? 

Facebook je pravo mesto, če želite privabiti nove stranke, ki na tej platformi rade preživljajo svoj čas. Facebook je platforma, ki ponuja vrsto visoko ciljno usmerjenih plačljivih oglasov in organskih objav, ki blagovnim znamkam omogočajo, da svoje izdelke in storitve predstavijo množičnemu občinstvu. V zadnjem desetletju se je Facebook iz najvidnejših družabnih medijev na internetu preselil na enega največjih trgov.

 

Facebook ciljno občinstvo

 

Uspešno oglaševanje ne pomeni le, da je vaš oglas predstavljen čim večjim številom ljudem, ampak da predstavite svoje podjetje in sporočilo ljudem, ki so pripravljeni spoznati in kupiti vaše izdelke ali storitve. Na ljudi lahko ciljate na podlagi demografskih podatkov, lokacije, interesov ali celo interakcije s spletnim mestom vašega podjetja. Ena od pomoči, ki jo Facebook oglaševanje ponuja svojim uporabnikom, je, da lahko ustvarite občinstvo po meri, na podlagi številnih različnih dejavnikov, kot so industrija ljudi, odnosi, življenjski dogodki in drugo.

Zato bodite potrpežljivi, izberite ciljno občinstvo in se prepričajte, da lahko izpolnite njihove želje in potrebe!

 

Zakaj potrebujete različne vrste oglasov?

 

Facebook je ena od največjih platform, kjer je pri trženju predanost ključ do uspeha. Svojim uporabnikom iz leta v leto ponuja številne ustvarjalne vrste oglasov. Če želite izstopati od konkurence, oglase prilagodite svojim strankam, poskrbite, da bodo vsi na vašem profilu našli nekaj zase (zanimiva slika, video, povezava do vašega uradnega spletnega mesta, opis …). Sodelujte z vašo ekipo in ustvarite edinstven način ponujanja vaših storitev.

Svoje občinstvo lahko navdušite z različnimi oblikami oglasov, kot so: lead ads, poll ads, dynamic ads, instant experience ads, carousel ads, slideshow ads, slikovni oglasi, lahko pa pokažete vašo ustvarjalnost v video oglasu.

Skratka, skuhajte si kavo, predvajajte glasbo, ki vas sprošča, vzemite si čas za vaš oglas na Facebooku in pustite, da vaš oglas zasije z ustvarjalno briljantnostjo.

 

Na sliki je graf, ki kaže Sales target, tarča prodaje v odvinosti od let - Tečaj digitalnega marketinga vam lahko pri tem pomaga.

 

Kaj je Facebook PIXEL in zakaj ga uporabljamo?

 

Facebook pixel je koda, ki jo postavite na vašo spletno stran. Zbira podatke, ki vam sledijo oglasom in vam pomaga pri optimiziranju oglasov, ustvariti ciljno občinstvo za prihodnje oglase in ponovno tržiti ljudem, ki so na vaši spletni strani že izvedli kakšno dejanje. 

Zakaj ga torej uporabljamo?

  • Ponovno ciljanje: Vsako podjetje lahko z možnostjo ciljanja na Facebooku cilja na ljudi, ki so že obiskali njihovo spletno stran ali na njihovo spletno stran prenesli želeno dejanje. Če na svojo spletno stran, namestite osnovno kodo Facebook Pixela, boste lahko takoj znova, začeli ciljati na ljudi s Facebook oglasi.

  • Ciljne skupine po meri: namestitev Facebook Pixela bo odprla možnosti za ustvarjanje novih vrst ciljnih skupin po meri, ki jih lahko uporabite v svojih oglaševalskih akcijah. Ciljna skupina po meri vam omogoča, da vsakič ciljate na prave ljudi (ljudi, ki na vašem spletnem mestu preživijo določen čas ali na ljudi, ki so v preteklosti že kupovali vaše izdelke), zaradi česar je to ključno orodje za uspešno oglaševanje na Facebooku.

  • Podobne ciljne skupine: je eno najbolj natančnih orodij za ciljanje na občinstvo. To je občinstvo, ki ga Facebook izbere sam in je podobno občinstvu, ki ste ga sami izbrali. Temelji na številnih dejavnikih, ki presegajo spol, starost in interese. Preprosto lahko pritegnete potencialne stranke, ki bodo kliknile vaš oglas in kupile vaš izdelek ali storitev.

  • Sledenje pretvorbam: Druga možnost, ki vam jo ponuja Pixel, je sledenje pretvorbam na vašem spletnem mestu. Sledenje pretvorbam vključuje standardne dogodke, kot so nakupi, dodajanje v košarico, ogled strani, potencialne stranke in registracije…

 

Če vas zanima, kako aktivirate svoj Facebook Pixel, si oglejte spodnji video posnetek:

 

 

 

Več o Facebook Pixel si lahko preberete na uradni strani za Facebook oglaševanje: https://www.facebook.com/business/help/742478679120153 

 

Nasveti za Facebook oglaševanje

 

  • Uporabite Facebook za “prijazno nakupovalno ponudbo”

Za uporabnike, je Facebook družabni prostor, kjer klepetajo s prijatelji, gledajo fotografije in videoposnetke in se sprostijo. Tako kot vaš osebni račun, bi moral tudi vaš račun podjetja na prijazen način postati del Facebook skupnosti.

Težke prodajne taktike – na primer nenehno objavljanje o določenem izdelku ali storitvi ali objavljanje seznamov in cen izdelkov ločeno od katerega koli sorodnega pogovora – bodo povzročili, da vam drugi uporabniki ne sledijo več. 

  • Imejte jasen cilj in strategijo

Kot pri večini stvari v življenju je tudi pri Facebook oglaševanju pomembno imeti jasen cilj in strategijo za dosego cilja. Cilj in strategija vam dajeta smernice za doseganje uspeha na Facebooku. 

  • Spodbujajte komentarje in hitro odgovorite

Glas občinstva je vedno dobro slišati, kajti ravno to potrebujemo za delo. Spodbudite občinstvo, da se odzove na vaše objave, jih všečka in komentira. 

  • Redno objavljajte in bodite aktivni

Za razliko od tradicionalnih medijev (na primer revij ali televizije) ali drugih spletnih medijev (na primer spletnih mest) se na družabnih medijih vse vrti okoli pogostih posodobitev in dejavnosti.

Raziskava kaže, da uporabniki Facebooka preverjajo svojo stran več kot 25-krat na teden. Čeprav strokovnjaki priporočajo vsakodnevno objavljanje, je treba upoštevati, da je osnovno načelo založništva, ko morate svojemu občinstvu predstaviti nekaj pametnega in zanimivega ter oceniti, kako pogosto vas vaše občinstvo želi slišati.

Za več informacij se obrnite na nas. Lahko vam pomagamo izpeljati uspešne facebook ads kampanje in vam posledično pomagamo povečati vašo prodajo. Naj bo Facebook oglaševanje vaš velik prijatelj. 

Kategorija: Spletno oglaševanje

Pro marketing logo