Predstavljajte si, da ste na prvem zmenku. Sta v prijetni restavraciji, vse poteka po načrtu, imate se lepo, ujela sta se, vzdušje je intimno in romantično, preskoči iskrica…potem pa,…svojega izbranca/izbranko vprašate, bi se poročil/a z mano?

Še več…

Razložite kako ste si zamislili vajnih naslednjih 5, 10 let. Koliko otrok bosta imela, kako jim bo ime, kje bosta živela, kakšne barve bo ograja okrog hiše, kako bo ime vajinemu labradorcu, kdo bo kuhal, kdo pospravljal, ob katerih dnevih se gleda fuzbal, in kdaj so na sporedu nadaljevanke, kam bosta hodila na počitnice…

Bodimo iskreni, tega najbrž ne storite na prvem zmenku?

Zakaj potem to počnete v poslu?

Silno si želimo prodati naše storitve in izdelke. Zato včasih prehitevamo skozi celoten proces. Vendar našega idealnega kupca moramo ogrevati in “osvajati”. Tako kot osvajamo na zmenku, ali ko pač flirtamo.

Proces osvajanja traja dlje, in potrebno je iti skozi več faz.

B2B prodajni proces je ponavadi dolg in kompleksen, ter vsebuje različne faze. V različnih fazah med drugim tudi spoznavamo našega kupca.

Kdo so ti ljudje v podjetjih, ki jih ciljamo? Kakšne so njihove iskalne navade, kakšni so njihovi vzorci vedenja na spletu, in kako konzumirajo različne tipe vsebin?

Če tega ne vemo, jim tudi vsebino težko zares prilagodimo. Če vsebine ne prilagodimo, z njimi težko zares flirtamo.

Kaj pa v vašem podjetju, znate “flirtati” in osvojiti svoje kupce?

Naj začinimo vašo romanco s kupci, pišite mi.

Leave a Reply