Kaj je web design + 4 nasveti, kako pritegniti pozornost obiskovalcev na vašo spletno stran

Želite izboljšati vpliv svoje spletne strani na obiskovalce? Menite, da ni mogoče vplivati na čustva vaših potencialnih strank? V tem blogu vas bomo prepričali, da je mogoče vplivati na vse, kar želite, tudi digitalno. Ne, ne govorimo o vortexu, ampak o spletnem oblikovanju oziroma web designu. 

Web design

Poglobljeno načrtovanje in ustvarjalnost vam lahko pomagata pri različnih vidikih vašega podjetja. Vključno s povečanjem dosega strank, prodaje in prihodkov. Lahko rečemo, da je spletno oblikovanje umetnost komuniciranja z vizualnimi sredstvi, katerega cilj je posredovanje sporočil s pomočjo slik in besedila.

Ali želite začeti z vizualno komunikacijo?

 

Kaj je web design ?

Cilj web designa (spletnega oblikovanja) je, da občinstvu zagotovi kakovostno izkušnjo na spletni strani ter se uporablja za doseganje ciljev. Web design se osredotoča na videz in vsebino spletne strani. Videz se nanaša na barve, pisavo, slike ter kako so informacije strukturirane in uporabne. Dober web design je enostaven za uporabo, estetski ter primeren za ciljno skupino in blagovno znamko. Številni spletni oblikovalci za temelj izberejo enostavnost kot najpomembnejši del spletne strani, vse z namenom, da uporabnika ne bi motili ali zmedli, temveč da bi spodbudili zaupanje in izboljšali uporabniške izkušnje.

Čeprav se je včasih web design nanašal le na zaslone namiznih računalnikov, razvoj mobilne telefonije pa je navdihnil oblikovalce prilagoditi dizajne prenosnem računalniku ter tudi mobilnemu zaslonu.

Oblike web designa

Če želite oblikovati atraktivno ter učinkovito spletno stran, morate razumeti, katera vrsta dizajna bi bila najprimernejša za vašo kampanjo ali za vaše podjetje. Predstavili vam bomo seznam priljubljenih dizajnov za učinkovito spletno stran.

“Single page”

To je dizajn, ki je lahko zelo dolg. Govorimo o linearnem potovanju, ki ga številna podjetja in organizacije uporabljajo za ustvarjanje toka informacij, ki jih posredujejo obiskovalcem.

Statična spletna stran (Static website)

Pri tej vrsti dizajna je interakcija z uporabnikom majhna ali pa je sploh ni. Najpogosteje se oblikuje z uporabo kode, kot je HTML. Zaradi svoje omejenosti se takšna oblika spletne strani uporablja le za posredovanje informacij.

Dinamična spletna stran (Dynamic website)

V nasprotju s statično, dinamična spletna stran omogoča uporabnikom interakcijo z raznimi elementi, kar ustvarja bolj atraktivno ter razburljivo obliko. Ta vrsta spletne strani zahteva več kompleksnosti in ozaveščenosti (JavaScript, Php, ASP,…) ter običajno potrebuje več časa za nalaganje v primerjavi s statično spletno stranjo, vendar pa lahko zelo učinkovito posreduje informacije ter tako pospeši prodajo izdelkov ali storitev.

Odzivni dizajn (Responsive design)

Odzivni dizajn je znan po tem, da lahko spremeni svojo obliko in prikaz informacij. Ne glede na to, ali se prikazuje na mobilnem telefonu, prenosnem ali namiznem računalniku, se spletna stran lahko prilagodi tako, da z najustreznejšimi informacijami izpolni zaslon katere koli velikosti.

 

 

Fiksni dizajn (Fixed design)

To je spletna stran, ki se ne spreminja glede na velikost zaslona. Spletno mesto uporablja ločljivost in je prilagojeno le za natančne meritve, ne glede na to, ali ga uporabnik gleda na telefonu ali računalniku. Takšna vrsta dizajna lahko seveda povzroča težave uporabnikom na manjših zaslonih, saj bo zahtevala več truda.

Vloga vizualne privlačnosti web designa

Web design je zelo zapleten proces, pri katerem je potrebno upoštevati pravila, ki so lahko odlično orodje, če želite, da vaša spletna stran naredi vtis ter posreduje sporočilo. Vizualna privlačnost in prenos pravega sporočila sta natanko tisto, kar naredi oblikovanje privlačno. 

Kaj vam lahko pomaga pri tem?

  • Naredite prvi vtis

    Pravijo, da je dolgoročno razmerje odvisno od prvega srečanja. Raziskovanja navajajo, da ljudje potrebujejo le nekaj minut, da se odločijo, ali bodo z nekom uživali v druženju ali pa se bodo srečanju izognili. Enako velja za spletno stran. Če spletna stran naredi negativen vtis, je velika verjetnost, da je ne bomo več želeli obiskati. V tem primeru rek »ne sodi knjige po platnicah«, ne drži – vizualna privlačnost bo imela veliko vlogo pri prvem vtisu in vzpostavila naklonjenost do blagovne znamke.

  • Pritegnite pozornost

Mar ne uživamo vsi pri opazovanju lepih stvari? Če imate možnost izbire, se vedno odločite za atraktivno sliko in dizajn, ki bosta vašim obiskovalcem pritegnila pozornost ter jih spodbudila k angažiranosti na vaši spletni strani.

  • Zgradite odnose

Odgovor na vprašanje, ali je to mogoče v virtualnem okolju, je preprost – SEVEDA! Če obiskovalec začuti, da se lahko poistoveti z vašo spletno stranjo, ste naredili velik korak v pravo smer. In kako boste to dosegli? Z obiskovalcem delite svoja zanimanja, zgodovino svoje blagovne znamke, delite, kako se je rodila ideja o ustvarjanju blagovne znamke, izzive ter ovire, ki so vam stale na poti do uspeha.

  •  Izzovite emocije

Vsi smo že slišali za rek, da slika pove več kot 1000 besed , še posebej, ko gre za komunikacijo na bolj čustveni ravni. S slikami in drugimi vizualnimi elementi lahko obiskovalcem posredujete občutke. Vizualna privlačnost lahko zbudi spomine in čustva, kot so zaupanje, ugodje, samozavest … Poskrbite, da se v vaših obiskovalcih prebudi nekaj od naštetega in dobili boste stalne stranke.

Spletno oblikovanje

Češnja na vrhu torte

Spoznali smo že pojem privlačnosti in njegove bistvene elemente, sedaj pa je čas, da omenimo še detajle, ki vam bodo pomagali vzbuditi čustva, graditi odnose ter pritegniti pozornost.

 BARVE → Atraktiven dizajn vsebuje kombinacijo pravih barv. Barve vplivajo na čustva, zato bodite pozorni, katera čustva boste z različnimi barvami vzbudili. 

 PISAVA → To je še en element, ki bo vplival na privlačnost vašega dizajna. Pisava, ki jo uporabite za opis vaše blagovne znamke, bo ostala “njen obraz”, zato poskrbite, da bo prava. 

Namig: V Canvi obstaja veliko različnih pisav, ki vam lahko služijo kot inspiracija.

 ENOSTAVNOST→ Pogosto je prav dizajn, ki je minimalistične narave, tisti ki je najbolj privlačen.To pomeni, da svoje sporočilo posredujete jasno in na najpreprostejši možni način.

 IZKUŠNJE IN EKSPERIMENTIRANJE → Izkušnje so tisto, kar vas bo pripeljalo do eksperimentiranja. Naredite več različic ter preizkusite različne (npr. vaše stranke) elemente, za katere menite, da vam bodo koristili.

AB testiranje vam lahko pomaga pri sprejemanju odločitev. Več o AB testiranju si lahko preberete v našem blog zapisu.

Upamo, da smo vam približali vlogo web designa. Žal se veliko podjetij še vedno ne zaveda, kako pomembno je le-to za njihovo podjetje in njihovo  prisotnost v digitalnem okolju. Internet je dvorezen meč, saj vam lahko tako prispeva kot tudi odvzame. 

Poleg grafičnega oblikovanja je za vašo spletno stran zelo pomembna tudi optimizacija spletne strani. Se vam zdi preveč zapleteno? Podjetje Pro marketing vam ponuja prilagojene storitve optimizacije in celotnega CGP-ja. Stopite v stik z nami.